Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutie automata w123 diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie automata w123 diesel

    Intreb si eu...Cat poate sa coste o cutie automata pt motor diesel.Merge cu orice cilindree?Trebuie umblat la grup?Nevasta e certata rau cu manualele...

  • #2
    pai te duce la 5-600 cu montajul

    Comment


    • #3
      Am eu cutie w123 automatica 150 euroi

      Comment


      • #4
        eu ziceam de una cu revizia facuta cu elementele de frictiune inlocuite etc. numai uleiul este cca 1,5 mil.

        Comment


        • #5
          Mai bine o ia de la casa auto la banii astia, eu zic s-o ia p-aia de 150 de cocari....
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #6
            Originally posted by nel View Post
            Am eu cutie w123 automatica 150 euroi
            Spune si tu ceva despre cutie.Pe ce masina a fost,daca merge ,daca are tot ce-i 'trebe' ca s-o pun pe masina (accesorii) si alte combinatii care nu-mi trec prin minte acu'.

            Comment


            • #7
              iti vand si eu o cutie automata de w123 dar iti trebuie si pompa de injectie(o am dar e defecta) si pedala si vreo 3 schimbatoare, am tot setu complet.
              Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

              Comment


              • #8
                Va spun povestea cu automaticul la Cobra mai tirliu, acu n-am timp.

                Comment


                • #9
                  pai daca vrei sa pui automata, tre' sa schimbi o gramada de chestii: cutia, timonerie, pedalier, partea din interior unde este schimbatorul de viteze si cred ca mai sunt, dar nu ma pricep chiar asa bine. cred ca toate astea te duc destul de mult... sincer parerea mea este ca ar trebui sa gasesti un 123 automat functional, si sa iei toate chestiile de pe el (cred ca sunt unii care nu mai vor automate, desi parerea mea este ca o automata buna si ingrijita de mertz e suuper).

                  Comment


                  • #10
                    Booon... Cutia automata la Cobra difera de la dizel la benzina. Pina in 81 s-au montat cutii automate cu sincronizarea pe tija, cu plecare cu 2 de pe loc, in 81 a aparut cutia cu vacuumuri, fara sincronizare mecanica, iar dupa 82 cutia cu plecare cu a intiia de pe loc, cu sincronizare pe cablu (ca la W126). Cele vechi au joja neagra, cele noi au virful roshu la joja. Prin sincronizare se intzelege momentul la care schimba cutia treapta functzie de pozitzia pedalei de acceleratzie. Sint de preferat cutiile cu joja roshie, adica model nou.
                    Diferentza de rapoarte intre benzina si dizel este la cele intermediare, la treapta 4 tot 1 la 1 este.
                    Atentzie !!! Cutiile vechi nu sint cu 3 trepte, cum am mai auzit. Sint tot cu 4, doar ca pleaca cu 2 de pe loc. Pleaca cu 1 doar pe L si in kick-down. Singurele cutii cu 3 trepte au fost montate pe motoarele de 8 la W108, W116, W109... ma rog, vechituri...
                    Cutiile tip vechi au vacuumul pentru cuplare lina pe direct. Cele intermediare si noi au vacuumul asta comandat de un regulator plasat pe pompa de injectzie (care nu se prea gaseshte de fel, dar spre norocul nostrui putem uita de el si ii putem pune vacuumul tot pe direct, pin la cutie).
                    Nu se schimba diferentzialul. Primul tronson de cardan zboara, volanta zboara, aia de automatic e specifica, trebuie alta traversa la cutie, pedalierul zboara, sau doar pedala de ambreiaj de pe ax (la dorintza se poate inlocui cu una lata, de automatic...), se schimba selectorul din cabina cu unul corespunzator, la instalatzia electrica se face o mica modificare, pentru ca automata nu porneshte decit in P si N, altfel nu te lasa sa dai la automat, iar lampile de revers la automata sint comandate de o piesa de pe cutie, nu de un buton pe selector, ca la manuala. Radiatorul zboara, trebuie radiator de automatic, cu tzevile de incalzire a ATF-ului in bazinul inferior. Cred ca asta e tot.
                    Last edited by doktor4carz; 04-07-2008, 17:50 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc pt informatii,acum vezi daca si gasesti una pentru mine,ca stiu ca la tine trag toate...

                      Comment


                      • #12
                        Rabdare si tutun, ca nu cresc in pomi, sint rare.

                        Comment


                        • #13
                          ce sa zic...doctor4carz zice bine detaliile. eu am o cutie automata dar e la un prieten in service abandonata (daca o mai are ca era de pe masina mea). Eu mi-am schimbat automaticu de la cobra ca si a mea avea automatic deoarece mi s-a defectat pompa de injectie. Nu aveam pompa si am gasit pe altu tot de 3000 cm3 pompa buna si cutie cu 4 trepte. I-am schimbat pompa, cutia, podu pedalier cu pedala , schimbatoru si intermediaru+o mica modificare la becurile pt. marsalier. Radiatorul nu l-am schimbat
                          Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

                          Comment


                          • #14
                            Eu tot nu inteleg ce treaba are pompa?!Din ce zicea Dock era vorba de un vacuum "plasat" pe pompă,care se poate "meşteri".

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by bulgaru View Post
                              Eu tot nu inteleg ce treaba are pompa?!Din ce zicea Dock era vorba de un vacuum "plasat" pe pompă,care se poate "meşteri".
                              ... sau zborshi cu totul afara de acolo

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF