Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cobra mea a murit!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nstoe
    replied
    Originally posted by robitzoo View Post
    ideea e ca , cel care a facut operatiunea cu arborele si cuzinetul facut , a spus ca a facut multe de-astea , si ca au tinut , bine , nu pot avea incredere`n nimeni , clar ..
    Sa dea D-zeu sa tina !.

    Arborele cotit are trei cote de reparatie . Ai citit tehnologia de fabricatie . De fiecare data cand se rectifica o cota se subtiaza acel strat calit , si asa destul de subtire . Daca cel care a facut masuratorile a spus ca o cota era la "reparatia a 6 - a" iti dai seama ca acolo este deja "fier mort" .
    Dar nu intra in panica . Foloseste ulei bun , baga si niste aditiv , nu o forja si poate ai noroc .

    Capac delco gasesti de la modelele W 110 , W 115 , W 123 , respectiv 190 C , 200 , 220 , 220US , 230 , adica motoarele cu carburator .

    Verifica uleiul , calitatea si culoarea ( trebuie sa fie de culoare rosie ) la cutia de viteze . Faptul ca intra greu in prima sau a doua treapta , pe langa ce banuiesti tu , poate fi si din cauza uzurii ambreiajului . Daca schimbarea vitezelor se face cu zgomot , o cauza poate fi uzura sau deteriorarea syncroanelor .

    Micsorarea presiunii de ungere pote fi si din cauza diluarii uleiului cu apa sau combustibil , modificarea calitatii uleiului sau slaba lui calitate , dereglarea sau neetansarea supapei de suprapresiune , scaderea nivelului de ulei sub minim sau defectarea pompei de ulei .

    Daca in primii 500 de km nu constati scaderea nivelului in baie si nu ai balta de ulei sub masina , nu ai motiv sa controlezi joja de 5 ori pe zi .
    Daca te tine , mergi cu ea zi de zi toata iarna si la primavara mai vezi tu ce hotarare iei .

    In rest nu te stresa . De invatat , invatam cu totii .
    Personal , astept cu emotie si interes desfasurarea experimentului .

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    Originally posted by robitzoo View Post
    Nici eu nu am crezut povestea cu aerul pe " instalatie " ... insa , asta e , nu stiu , nu ma pricep suficient ca sa stiu daca o fi sau nu o fi asa , ... din pacate cel mai bine e sa stii sa iti faci singur , dar cine le stie pe toate..? Am impresia aia ca masina asta nu va functiona niciodata... de`aia incep sa ma gandesc la un w210 , si pe asta s`o tin numai de plimbari scurte , sa nu raman cu ea pe undeva , din nou..
    Ce te face sa crezi ca 210 va functiona mai bine decat 123 ? decat sa dai bani pe alta masina e mai simplu ( si mai ieftin ) sa o repari pe asta cauta-ti piesele necesare cu rabdare pe bursa de pe pe forum ,unde ai neclaritati intrebi si ti se va raspunde iar usor usor o sa ajungi sa ti-o repari singur documentatii se gasesc din belsug asa ca nu cred ca vei avea o problema din asta ( doar daca nu ai 2 maini de ,,stanga si puse si invers " )

    Leave a comment:


  • robitzoo
    replied
    ideea e ca , cel care a facut operatiunea cu arborele si cuzinetul facut , a spus ca a facut multe de-astea , si ca au tinut , bine , nu pot avea incredere`n nimeni , clar ..

    Leave a comment:


  • robitzoo
    replied
    Originally posted by Leo View Post
    Pai ce treaba au simeringurile de supape cu presiunea uleiului? Eu stiu ca daca sunt uzate uleiul care ajunge deasupra chiulasei pentru ungerea axei cu came, culbutori si altele, trece printre axul supapelor si simering si cade in capul pistonului unde se arde rezultand consum de ulei. Parerea mea e ca presiunea scazuta poate fi, in cel mai fericit caz, din cauza functionarii defectuoase a senzorului de presiune. Daca senzorul si pompa sunt in mintile lor atunci e posibil ca improvizatia facuta de mecanicul respectiv sa fie de vina. Povestea cu aerul pe instalatia de ungere sa i-o spuna lu` Mutu.
    Nici eu nu am crezut povestea cu aerul pe " instalatie " ... insa , asta e , nu stiu , nu ma pricep suficient ca sa stiu daca o fi sau nu o fi asa , ... din pacate cel mai bine e sa stii sa iti faci singur , dar cine le stie pe toate..? Am impresia aia ca masina asta nu va functiona niciodata... de`aia incep sa ma gandesc la un w210 , si pe asta s`o tin numai de plimbari scurte , sa nu raman cu ea pe undeva , din nou..

    Leave a comment:


  • robitzoo
    replied
    Aaa, si cu uleiul am luat`o razna.... nu stiu daca mai e cineva de pe forum care sa verifice uleiul de 5 ori pe zi cum fac eu acum) sa fiu SIGUR ca nu raman fara ulei )!

    Leave a comment:


  • robitzoo
    replied
    Originally posted by nstoe View Post
    Avand in vedere ca la motorul colegului robitzoo s-a aplicat o metoda interesanta si originala , trebuie stiut urmatoarele :

    Arborele cotit este piesa cea mai importanta si mai scumpa dintre organele mobile ale mecanismului motor . Materialul din care se confectioneaza arborele cotit este din otel aliat , prin forjare sau din fonta cu grafit , prin turnare . Dupa prelucrare , fusurile se trateaza termic - calire superficiala cu CIF si revenire - dupa care se rectifica pe masini de rectificat arbori cotiti .

    Cuzinetii sunt formati din doua semicarcase de otel de grosime 1,5 - 3 mm , cu material de antifrictiune la interior de grosime 0,3 - 0,4 mm . Acest strat antifrictiune este aplicat prin turnare sau placare pe baza de staniu ( compozitie sau metal alb ) , plumb , aluminiu , cupru cu plumb , bronz cu plumb .
    Motoarele cu aprindere prin compresie , avand presiunile specifice in lagare mai mici , folosesc cuzineti bimetalici cu carcase de otel de grosime 3 - 5 mm , iar materialul de antifrictiune din bronz cu plumb de grosime 0,5 - 1,5 mm .

    Biela se confectioneaza din otel aliat sau otel carbon prin matritare la cald , dupa care se prelucreaza mecanic si i se aplica un tratament de calire si revenire .
    Dupa fabricare , bielele se sorteaza pe seturi de motor , neadmitandu-se diferente mai mari de masa intre ele de 2 g pentru autoturisme si 8 g pentru autocamioane .

    Jocurile de montaj radiale sunt : intre bucsa bielei si bolt de 0,02 - 0,04 mm iar intre fusul maneton si semicuzineti de 0,03 - 0,09 mm .

    Am scris toate acestea , sper sa nu fi plictisit , ca se se inteleaga cum sta colegul robitzoo cu operatiunea wilbroqen + cuzinet .
    Numai bunul D-zeu si Sf. Andrei stiu ce a facut omul care a efectuat modificarea si meseriasul care a montat subansamblele .
    Printr altele , presiune scazuta la ungere , la ralanti , poate fi si de la uzura simeringurilor de la supape .

    De urmarit consumul de ulei la 1 000 de km .
    Multumesc mult pentru explicatie , de cand cu masina asta incep sa invat toate lucrurile astea , fara sa vreau) , nu stiu ce sa zic , sub 0.8 nu scade ( asa dupa indicatorul respectiv , ... cam pe acolo la 0.8 sta in cel mai rau caz , la relanti ..) Mai am ceva probleme la cutie , merge greu , treptele 1 si 2 sunt mai greu de nimerit in sensul ca , se simte ca si cand ceva blocheaza schimbatorul si nu intra.. deseori patesc ca vreau sa pun marsalier , si i`mi intra treapta 1.. devine enervant... insa tin sa cred ca e ceva intre cutie si schimbator , acele tije , timoneria ... m`am uitat sub ea , pe canal , insa habar nu am la ce sa ma uit.. ce trebuie sa desfac , cum ajung acolo... :-?

    Leave a comment:


  • Leo
    replied
    Pai ce treaba au simeringurile de supape cu presiunea uleiului? Eu stiu ca daca sunt uzate uleiul care ajunge deasupra chiulasei pentru ungerea axei cu came, culbutori si altele, trece printre axul supapelor si simering si cade in capul pistonului unde se arde rezultand consum de ulei. Parerea mea e ca presiunea scazuta poate fi, in cel mai fericit caz, din cauza functionarii defectuoase a senzorului de presiune. Daca senzorul si pompa sunt in mintile lor atunci e posibil ca improvizatia facuta de mecanicul respectiv sa fie de vina. Povestea cu aerul pe instalatia de ungere sa i-o spuna lu` Mutu.

    Leave a comment:


  • nstoe
    replied
    Avand in vedere ca la motorul colegului robitzoo s-a aplicat o metoda interesanta si originala , trebuie stiut urmatoarele :

    Arborele cotit este piesa cea mai importanta si mai scumpa dintre organele mobile ale mecanismului motor . Materialul din care se confectioneaza arborele cotit este din otel aliat , prin forjare sau din fonta cu grafit , prin turnare . Dupa prelucrare , fusurile se trateaza termic - calire superficiala cu CIF si revenire - dupa care se rectifica pe masini de rectificat arbori cotiti .

    Cuzinetii sunt formati din doua semicarcase de otel de grosime 1,5 - 3 mm , cu material de antifrictiune la interior de grosime 0,3 - 0,4 mm . Acest strat antifrictiune este aplicat prin turnare sau placare pe baza de staniu ( compozitie sau metal alb ) , plumb , aluminiu , cupru cu plumb , bronz cu plumb .
    Motoarele cu aprindere prin compresie , avand presiunile specifice in lagare mai mici , folosesc cuzineti bimetalici cu carcase de otel de grosime 3 - 5 mm , iar materialul de antifrictiune din bronz cu plumb de grosime 0,5 - 1,5 mm .

    Biela se confectioneaza din otel aliat sau otel carbon prin matritare la cald , dupa care se prelucreaza mecanic si i se aplica un tratament de calire si revenire .
    Dupa fabricare , bielele se sorteaza pe seturi de motor , neadmitandu-se diferente mai mari de masa intre ele de 2 g pentru autoturisme si 8 g pentru autocamioane .

    Jocurile de montaj radiale sunt : intre bucsa bielei si bolt de 0,02 - 0,04 mm iar intre fusul maneton si semicuzineti de 0,03 - 0,09 mm .

    Am scris toate acestea , sper sa nu fi plictisit , ca se se inteleaga cum sta colegul robitzoo cu operatiunea wilbroqen + cuzinet .
    Numai bunul D-zeu si Sf. Andrei stiu ce a facut omul care a efectuat modificarea si meseriasul care a montat subansamblele .
    Printr altele , presiune scazuta la ungere , la ralanti , poate fi si de la uzura simeringurilor de la supape .

    De urmarit consumul de ulei la 1 000 de km .

    Leave a comment:


  • PetrisorMugurel
    replied
    Originally posted by robitzoo View Post
    Sta pe drec presiunea , sta la rece la 3.... da la drum lung imi scade si sub 1... putin , la relanti , cand e cald , daca accelerez creste pe la 2...
    mecanicu a zis ca are nush ce aer pe nush ce circuit.. si tre sa se aeriseasca si defapt am presiune buna:-?
    nu stiu ...
    E de-a rasu' plansu' !!! Frate, de unde ies asa mecanici la suprafata Pamantului? Pe care "circuit" din instalatia de ungere ai aer si tre sa se aeriseasca? Asta confunda sistemul de franare, instalatia de racire, de alimentare cu combustibil, etc unde cu adevarat o "bula" de aer iti poate strica cheful de viata intr-o zi.
    Cum a aratat si colegul Grigorean, sa nu scada sub 0,8 bari. Ideea este ca nu iti poti da seama fix pe manometrul din bord unde este aceasta valoare pe scala. In concluzie, cauzele pot fi multiple: cantitate insuficienta de ulei, pompa de ulei defecta, arbore motor uzat,etc. Si cred ca s-ar mai putea gasi si alte cauze. Sincer, te compatimesc si te-as ajuta daca vei dori acest lucru. Sanatate!
    Last edited by PetrisorMugurel; 11-30-2011, 11:46 AM.

    Leave a comment:


  • grigorean
    replied
    Sa nu scada sub 0.8.Asta-i important , dar citirile la faci la ralanti.

    Leave a comment:


  • robitzoo
    replied
    Originally posted by 3mil View Post
    Ai scapat bine din punct de vedere financiar. Intr-adevar, pe-acolo se pare ca sunt preturile mai mici putin decat pe-aici. Sper sa te tina lucrarea, sa te bucuri de masina. Presiunea de ulei cu motorul la ralanti, incalzit la 80 de grade cum sta? Ar trebui sa nu se miste de la 3, sa stea batz. Bafta!
    Sta pe drec presiunea , sta la rece la 3.... da la drum lung imi scade si sub 1... putin , la relanti , cand e cald , daca accelerez creste pe la 2...
    mecanicu a zis ca are nush ce aer pe nush ce circuit.. si tre sa se aeriseasca si defapt am presiune buna:-?
    nu stiu ...

    Leave a comment:


  • 3mil
    replied
    Ai scapat bine din punct de vedere financiar. Intr-adevar, pe-acolo se pare ca sunt preturile mai mici putin decat pe-aici. Sper sa te tina lucrarea, sa te bucuri de masina. Presiunea de ulei cu motorul la ralanti, incalzit la 80 de grade cum sta? Ar trebui sa nu se miste de la 3, sa stea batz. Bafta!

    Leave a comment:


  • robitzoo
    replied
    Originally posted by sovieticool View Post
    Eu zic ca te tine o viata. Moare Base` si motorul nu o sa crape
    Asa sa fie!!!
    mi-e dus capacul delco ) ... si nu gasesc nicaieri , am gasit unul pe la 240 ron , dar mi se pare cam mult:-??

    Leave a comment:


  • sovieticool
    replied
    Eu zic ca te tine o viata. Moare Base` si motorul nu o sa crape

    Leave a comment:


  • PetrisorMugurel
    replied
    Felicitari si sa te tina motorul facut asa! Imi pastrez suspiciunile fata de un cuzinet facut de un mecanic, rectificator, strungar, meserias, oricare ar fi fost specializarea lui. In fine... Drumuri bune si Doamne Ajuta!!!

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF