Originally posted by robitzoo
View Post
Arborele cotit are trei cote de reparatie . Ai citit tehnologia de fabricatie . De fiecare data cand se rectifica o cota se subtiaza acel strat calit , si asa destul de subtire . Daca cel care a facut masuratorile a spus ca o cota era la "reparatia a 6 - a" iti dai seama ca acolo este deja "fier mort" .
Dar nu intra in panica . Foloseste ulei bun , baga si niste aditiv , nu o forja si poate ai noroc .
Capac delco gasesti de la modelele W 110 , W 115 , W 123 , respectiv 190 C , 200 , 220 , 220US , 230 , adica motoarele cu carburator .
Verifica uleiul , calitatea si culoarea ( trebuie sa fie de culoare rosie ) la cutia de viteze . Faptul ca intra greu in prima sau a doua treapta , pe langa ce banuiesti tu , poate fi si din cauza uzurii ambreiajului . Daca schimbarea vitezelor se face cu zgomot , o cauza poate fi uzura sau deteriorarea syncroanelor .
Micsorarea presiunii de ungere pote fi si din cauza diluarii uleiului cu apa sau combustibil , modificarea calitatii uleiului sau slaba lui calitate , dereglarea sau neetansarea supapei de suprapresiune , scaderea nivelului de ulei sub minim sau defectarea pompei de ulei .
Daca in primii 500 de km nu constati scaderea nivelului in baie si nu ai balta de ulei sub masina , nu ai motiv sa controlezi joja de 5 ori pe zi .
Daca te tine , mergi cu ea zi de zi toata iarna si la primavara mai vezi tu ce hotarare iei .
In rest nu te stresa . De invatat , invatam cu totii .
Personal , astept cu emotie si interes desfasurarea experimentului .
Leave a comment: