Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Xenon sau bixenon E 280 W123 ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xenon sau bixenon E 280 W123 ?

    stimati colegi,
    tot se discuta despre lumini la masinile noastre batranesti.Li se mai impaienjenesc si lor ochii ...! ce sa-i faci toti ma orbesc.
    As incerca sa pun xenon pe 280 E al meu din "78. Oglinzile de la faruri s-au pastrat bine.
    cei care ati mai pus ce puteti sa-mi spuneti.???..este nevoie de adaptare (electrica ) sau se pot cumpara pur si simplu si monta in locul celor clasice...
    nu de alta dar nu vreau sa fac vre-o " balarie"
    vreau sa ma pun cu un X 5...!
    steen

  • #2
    la xenon simplu nu trebuie sa faci nici o modificare, mufele de la instalatie intra in mufele de la faruri. la bixenon, trebuie tras un plus la baterie si vreo 2 mese pe caroserie, in rest se mufeaza cu cele ale masinii. la toate tipurile de instalatii trebuie decupate capacele din faruri pentru a scoate firele care merg la drosere. se monteaza f simplu, daca urmaresti schema. eu am montat la mine si la cativa prieteni si e simplu (am pus pe mercedes 190, volvo 460, dacia, pasat), mai ales la cea simpla care se mufeaza toata instalatia. nici nu ai cum sa o pui gresit, ca nu-ti permit mufele

    Comment


    • #3
      xenon si bixenon

      Originally posted by paunionutz View Post
      la xenon simplu nu trebuie sa faci nici o modificare, mufele de la instalatie intra in mufele de la faruri. la bixenon, trebuie tras un plus la baterie si vreo 2 mese pe caroserie, in rest se mufeaza cu cele ale masinii. la toate tipurile de instalatii trebuie decupate capacele din faruri pentru a scoate firele care merg la drosere. se monteaza f simplu, daca urmaresti schema. eu am montat la mine si la cativa prieteni si e simplu (am pus pe mercedes 190, volvo 460, dacia, pasat), mai ales la cea simpla care se mufeaza toata instalatia. nici nu ai cum sa o pui gresit, ca nu-ti permit mufele
      eu zic ca am inteles ..dar lasa-ma sa si explic?
      deci daca pun xenon simplu (sper sa bat X5) ,cumpar becurile si doar le schimb.nu mai am nevoie de nici o impedanta pentru adaptare...?
      daca in schimb pun BiXenon atunci intervin acele bobine ,precum si decuparile
      multumesc !
      vorba mea :
      cu xenonu ,cu xenonu,
      nu po'a sa circule omul
      cand si-a pus lumina tare,
      vine altul si mai mare...

      din volumul :
      poezia ,sora cu Tehnica
      by STEEN

      Comment


      • #4
        nu ai inteles

        si xenonul simplu si bixenonul au acele drosere (ridicatoare de tensiune) si instalatia aferente si trebuiesc decupate capacele din spate la amandoua. singura diferenta dintre ele (la montaj), e ca bixenonu are mai multe fire (un releu sau ceva de genu releului, un + si doua - mai mult decat xenonu simplu)

        Comment


        • #5
          Oricare varianta o alegi.. ai nevoie de balasturile alea (sper ca asa le zice).. Pentru ca becurile cu xenon functioneaza la tensiune mai mare.

          Ps. am postat in acelasi timp cu Ionutz

          Comment


          • #6
            E vorba de un releu de protectzie separat, cele doua balasturi regulamentare, citeva matze de masa suplimentare, in rest nu-i mare castravetzi. Avantajul e ca face lumina si cu oglinzi mai obosite. Personal prefer bi-xenon, am avut pe mina o Cobra cu bi-xenon si a fost incintator. Printre putzinele datzi cind am vazut si eu noaptea pe unde merg. Face totzi banii, nu putzini, intr-adevar, dar face...

            Comment


            • #7
              clar:
              2 balasturi,releu ,mataraie...si bixenoanele care o sa ingenuncheze X 5 -u
              sper sa nu coste prea mult ca atunci raman cu lumanarile si o sa moara X5 de ciuda ca l-am refuzat.
              va tin la curent...sigur nu o sa ia foc instalatia ...???
              steen

              Comment


              • #8
                Sint unii pe la voi pe acolo, de unde shi-a pus amicul asta al meu xenon pe Cobra...Proxenon mi se pare ca ii cheama, sau ceva de genu... Baga un search pe google, vezi ce iese, afli si pretzuri... Si vezi ca s-a inventat messengeru...

                Comment


                • #9
                  Inca o obervatie. Cauta o instalatie bi-xenon, nu 2 normale pentru ca o sa pierzi flashul pe faza lunga. Xenonul se aprinde treptat.
                  http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

                  Comment


                  • #10
                    Cand iti faci instalatia fa si niste poze. si eu is curios.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Juve View Post
                      Inca o obervatie. Cauta o instalatie bi-xenon, nu 2 normale pentru ca o sa pierzi flashul pe faza lunga. Xenonul se aprinde treptat.
                      bixenon nu erxista decat pentru becuri h4 si cred ca astea sunt pe cobra, pentru alte genuri de becuri trebuie sa pui 2 instalatii

                      Comment


                      • #12
                        xenon si bixenon

                        Originally posted by Juve View Post
                        Inca o obervatie. Cauta o instalatie bi-xenon, nu 2 normale pentru ca o sa pierzi flashul pe faza lunga. Xenonul se aprinde treptat.
                        ce interesanta asta cu faza lunga !!!..pai vezi ce probleme pot sa apara..?? de! ...mai invata omu...
                        baniesca ca bixenomul a aparut ca o necesitate de a elimina fenomenul de pierdere a flash-ului....???


                        frunza verde si-un xenon,
                        am ramas cu flashu'n pom
                        brilliant tehnik poems vol 7
                        steen

                        Comment


                        • #13
                          Eu mi-am pus o instalatie xenon pe faza scurta si sunt foarte multumit. Nu mai imi trebuie si pe faza lunga. Consider bani aruncati(asta pt mine). Poti sa mai pui pe proiectoare o a doua instalatie si asa pastrezi si flashul
                          Multa bafta si sa ne zici ce ai ales
                          http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

                          Comment


                          • #14
                            xenon, bixenon.....................nu sa ai reglajul de faruri functional ca de nu iti iei de mancare de la restul soferilor de nu poti duce.

                            Dupa cum zicea si Juve, daca ai xenon pe scurta nu o sa folosesti, lunga cu halogen veci.
                            Pentru H4 exista bec xenon/halogen (xenon scurta/halogen lunga) ca cel din :
                            Selectarea unei săli de fitness potrivite poate fi esențială pentru succesul în atingerea obiectivelor tale de fitness și pentru crearea unei rutine de antrenament consistente. Există numeroase criterii importante de luat în considerare atunci când alegi o sală de fitness care să corespundă nevoilor și preferințelor tale. 1. Localizare și…

                            A nu se considera reclama ca nu am nimica cu firma respectiva, e doar exemplu de bec.
                            Exista doua tipuri de masini :
                            1. care au fost lovite
                            2. care vor fi lovite

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by claub79 View Post
                              xenon, bixenon.....................nu sa ai reglajul de faruri functional ca de nu iti iei de mancare de la restul soferilor de nu poti duce.

                              Dupa cum zicea si Juve, daca ai xenon pe scurta nu o sa folosesti, lunga cu halogen veci.
                              Pentru H4 exista bec xenon/halogen (xenon scurta/halogen lunga) ca cel din :
                              Selectarea unei săli de fitness potrivite poate fi esențială pentru succesul în atingerea obiectivelor tale de fitness și pentru crearea unei rutine de antrenament consistente. Există numeroase criterii importante de luat în considerare atunci când alegi o sală de fitness care să corespundă nevoilor și preferințelor tale. 1. Localizare și…

                              A nu se considera reclama ca nu am nimica cu firma respectiva, e doar exemplu de bec.
                              cred ca merg sa -mi iau 2 beri si ma gandesc ce varianta sa aplic.
                              ..acum am de unde alege..!!! Xenonul cu halogenul asta pare cea mai buna solutie pe moment.
                              desi aparent simpla, chestia asta cu xenoanele mi-a dat de gandit. trebuie facuta ca lumea .aparent simpla ..dar...???
                              you are magnificents ,
                              steen

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF