Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

presiune circuit racire w123 240D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • presiune circuit racire w123 240D

    Salutari tuturor impatimitzilor de lucruri bine facute...si din pacate condamnate la disparitie...

    Am o intrebare: este sau nu normal ca circuitul de racire sa fie sub presiune dupa incalzirea motorului, la w123 240D '83?

    Intreb asta deoarece doi meshteri de mertzane mi-au spus unul ca da, altul ca ba. Mai mult, cel cu "ba" s-a luat la vale cu deductiile si m-a speriat ca-i fisurata garnitura de chiulasa sau chiar chiulasa si ca de-aia-i presiune...

    Ceva detalii: lichidul nu fierbe (90-95*C), am caldura in masina, nu pare sa creasca nivelul uleiului si nici s scada nivelul antigelului, termostatul imi pare blocat pe inchis deorece turul radiatorului si radiatorul sunt reci (termostatul: acum e Behr, al treilea dupa doua Vernet, toate nominal la 80*C, Behrul l-am verificat pe aragaz).

    Bonus: cand i-am povestit saga termostatelor meshterului "ba", replica lui a fost ca tre' sa mai incerc vreo 4, ca asa-i cu piesele pe la noi.... Bine, bine, dar chiar si Behr (40 RON, n-o fi cam ieftin )?

  • #2
    Originally posted by vlad_s View Post
    Salutari tuturor impatimitzilor de lucruri bine facute...si din pacate condamnate la disparitie...

    Am o intrebare: este sau nu normal ca circuitul de racire sa fie sub presiune dupa incalzirea motorului, la w123 240D '83?

    Intreb asta deoarece doi meshteri de mertzane mi-au spus unul ca da, altul ca ba. Mai mult, cel cu "ba" s-a luat la vale cu deductiile si m-a speriat ca-i fisurata garnitura de chiulasa sau chiar chiulasa si ca de-aia-i presiune...

    Ceva detalii: lichidul nu fierbe (90-95*C), am caldura in masina, nu pare sa creasca nivelul uleiului si nici s scada nivelul antigelului, termostatul imi pare blocat pe inchis deorece turul radiatorului si radiatorul sunt reci (termostatul: acum e Behr, al treilea dupa doua Vernet, toate nominal la 80*C, Behrul l-am verificat pe aragaz).

    Bonus: cand i-am povestit saga termostatelor meshterului "ba", replica lui a fost ca tre' sa mai incerc vreo 4, ca asa-i cu piesele pe la noi.... Bine, bine, dar chiar si Behr (40 RON, n-o fi cam ieftin )?
    instalatia de racire este sub presiune la mercedes (nu stiu cum o fi la astea noi), iar din aceasta cauza apa poate ajunge si la 110 grade si sa nu dea pe afara ca la dacie, asa ca stai linistit. la mine electroventilatorul porneste la 100 grade, ca asa e facuta sonda. si cu termostatu ce ai? daca ai caldura si apa nu sare de 100. lasa-l domne acolo ca e bun

    Comment


    • #3
      numai sa pui tot timpul busonul la vasul de expansiune.

      Comment


      • #4
        La cobra nu prea este vas de expansiune

        Comment


        • #5
          Multzumesc mult!
          Ce ma impacienteaza totusi este ca radiatorul e rece si deasemenea turul. Poate daca se mai incalzeste vremea, se da pe brazda. Oi vedea. Deocamdata stau cu ochii termometru...

          Comment


          • #6
            Prea iti faci probleme.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              Salut. Aceeasi problema am avut-o shi eu. Furtunul de sus dintre pompa shi radiator era tot timpul rece. Am incercat cu Dok cateva termostate noi. Aceeashi belea. Intr-un final s-a rezolvat cu termostat pe cod original de w123. Sunt producatori (ex: Behr) care produc termostate care se potrivesc pe mai multe modele. Insa cel de w123 e putin diferit. Din cate tin minte e putin mai lung cu vreo 2-3 mm. De asemenea s-ar putea sa fie o diferenta intre modelele "bujie mica" shi cele "bujie mare". Din cate stiu (nu sunt sigur), la motoarele din prima generatie carcasa termostatului este pozitionata vertical iar la cele "bujie mica" sunt pozitionate orizontal. Masina ta are motorul original?

              Comment


              • #8
                Originally posted by andrei_preoteasa View Post
                Salut. Aceeasi problema am avut-o shi eu. Furtunul de sus dintre pompa shi radiator era tot timpul rece. Am incercat cu Dok cateva termostate noi. Aceeashi belea. Intr-un final s-a rezolvat cu termostat pe cod original de w123. Sunt producatori (ex: Behr) care produc termostate care se potrivesc pe mai multe modele. Insa cel de w123 e putin diferit. Din cate tin minte e putin mai lung cu vreo 2-3 mm. De asemenea s-ar putea sa fie o diferenta intre modelele "bujie mica" shi cele "bujie mare". Din cate stiu (nu sunt sigur), la motoarele din prima generatie carcasa termostatului este pozitionata vertical iar la cele "bujie mica" sunt pozitionate orizontal. Masina ta are motorul original?
                Da, motorul e original iar termostatul e orizontal.
                Culmea e ca la mine furtunul de sus e cald si cel de jos e rece (dupa ce m-am benoclat un ceas in harabaie, am tras concluzia ca furtunul de jos e de tur si cel de sus e de retur, mai ales ca mi se pare normal sa bagi apa calda prin partea de jos a radiatorului pe de o parte, si pe de alta parte ca tot de jos pleaca derivatzia spre calorifer).
                Zici ceva cu tipurile de termostat. Am in fatza termostatul pe care l-am dat jos, un Behr cu sigla MB si un Vernet. Behrul e intr-adevar cu 2-3 mm mai lung, dar si ciuperca e altfel stantzata si e cu ~2mm mai mare in diametru.
                Sa fac o comanda cu codul de pe vechiul Behr?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vlad_s View Post
                  Sa fac o comanda cu codul de pe vechiul Behr?
                  Exact asta faci. Termostatul original trebuia sa fie de 80. Taraga, cu ce trebuie pus acolo, n-are voie sa sara de 85 la mers de om normal. Am termostate originale pe toate, nici macar nu string bushonul la radiator. Merg cu el la prima pozitzie, nu-mi borashte nici una apa afara, nu sare de 85 nici s-o violezi. Atita tot, ca trebuie sa ai termostat de care trebuie. Nu orice ghena.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by doktor4carz View Post
                    Exact asta faci. Termostatul original trebuia sa fie de 80. Taraga, cu ce trebuie pus acolo, n-are voie sa sara de 85 la mers de om normal. Am termostate originale pe toate, nici macar nu string bushonul la radiator. Merg cu el la prima pozitzie, nu-mi borashte nici una apa afara, nu sare de 85 nici s-o violezi. Atita tot, ca trebuie sa ai termostat de care trebuie. Nu orice ghena.
                    Culmea-i ca dupa doua janghine cu care temp. urca pana la +100*C, am pus un Behr cu care daca urc la deal abia se apropie de 100*C si in rest sta la 90-95*C, acuma iarna! ca la vara...da pana la vara tot gasesc un Behr pe cod. Behrul asta pe care-l am pus nu stiu daca-i pe cod; cum mi l-au dat din pravalie asa l-am montat si nu m-am uitat sa compar codurile.

                    Comment


                    • #11
                      90 e mult.

                      Comment


                      • #12
                        si la mine rar de tot am vazut sa treaca de 85 in sarcina vara cand am mers in croatia pe vechiul drum vreo 100 km de munte urcus cred ca de vreo trei ori cand am mers dupa niste tiruri vreo 30 de km si am tot fortat sa le depasesc si afara erau 40 de grade. in rest este sub 85 tot timpul.

                        Comment


                        • #13
                          No, am piesa comandata dupa cod. Trebuie numai sa ajung sa o pun. Va tzin la curent.
                          Pana atunci, va multzumesc tuturor!

                          Comment


                          • #14
                            N-ai de ce. Ashtept solutzia finala.

                            Comment


                            • #15
                              MERGE!...

                              ...si acum momentul penibil de sinceritate: mergea si inainte, numai ca eu stiam ca linia dintre 80*C si 120*C este la 100*C. Stiam asta de la primul meshter la care am fost si care a returnat doua termostate Vernet la magazin deoarece acul se apropia de linie. Mestherul la care am fost acum s-a ostenit sa ma convinga cu un pirometru ca atunci cand acul este la jumatate intre 80*C si linie, pe bloc sunt fix 85*C, deci linia e la 90*C. Ma rog, asa se prezinta lucrurile pe masina asta.

                              Tineti minte threadul lui pneu "Temperatura la w123" (http://www.clubmercedes.ro/temperatura-w123-t1517.html) care s-a terminat indecis in privintza temperaturii la linia dintre 80*C si 120*C? Votez cu shadow pentru 90*C.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF