Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Proaspat proprietar W123 200d cateva sfaturi.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Proaspat proprietar W123 200d cateva sfaturi.

    Salut toata lumea! precum in titlu, chiar azi am devenit mandrul proprietar a unui Mercedes W123 200d(apar poze cat pot), din 80' deci, as dorii sfaturi, pt urmatoarele probleme, am sesizat sunet din diferentialul din spate, un sunet la acceleratie, ca la autobuzele vechi patrate DAC ....acuma nu o pot chiar descrie, poate fii si rulmentul? joc nu am sesizat la roti, banuiesc ca solutia ar fii verificarea uleiului, si un joc dubios in cutia de directie la motor pornit si servo activ, la curbe stranse, directia capata proprie vointa, si schimba singur directia...trebe pic redresat(nu e chiar grav situatia) se poate face ceva? Si cel mai important, a-s dorii sa reglez avansul la pompa de injectie, ca cam suna mai tare decat as dorii eu(fum putin,inainte nu era nici atat), dar nu stiu exact cum, si dupa ce semne...sau dupa sunet? Ca pompa era demontat(nu de mine), si montat la pozitia initiala, dar cumva nu se comporta lafel. Si ghederul(sper ca am scris corect) de pe usa, ca cedeaza in unele locuri,si suiera vantul si intra frig cam peste 70, ideei de unde altele?

    Multumesc in avans pt toti cu sfaturi si ideei!! Sau unde sa verific inainte sa apara vre-o problema.
    "The wife should always be "legally" younger than the car"
    W124 200D
    W123 240D
    Prezentare W124
    Prezentare W123

  • #2
    Dupa cum descrii problema cu grupul, cel mai probabil este uzat si nu mai ai ce face.Poate ai noroc si rezolvi numai cu schimb de ulei sau vre-un rulment.De obicei atunci cand huruie se dovedeste ireparabil. Se gasesc din dezmembrari dar sa ai grija ce raport de transmitere are.La caseta de directie ,la varsta asta cam toate au joc in directie,nu stiu exact daca se poate face reglaj la tipul asta de caseta , poate ne ajuta alt coleg cu modalitate de reglaj.

    Comment


    • #3
      Intradevar cu grupul nu mai ai ce face, schimbat si la revedere. Daca romanul nu a stiut schimba uleiul in motor la timp, daramite in grup, cutie si servo iti dai seama ca cedeaza dupa 30 de ani tot cu acelasi ulei care e plin de snap acum. Nu este exclus sa fie si rulmentul de la roti... cel mai bine iti dai seama dupa ce urci masina pe un elevator si vezi atunci de unde vine uruitul.

      Cu caseta mare grija ce faci sa nu te paraseasca intr-o curba la viteza mare sa te implanti intr-un copac (asta in cel mai bun caz), ca daca se blocheaza sau o ia de strulubatica in oras esti ca la 6 din 49, strigi bingo dupa fiecare masina lovita.

      Cu "chederul" (asta este forma corecta) nu prea cred ca poti face multe decat sa il schimbi. In dezmembrari slabe sanse sa gasesti unu teafar si nevatamat sa nu-ti cante la frunza la viteze mari, iar unul nou costa intre 50 si 80 de euro depinde de marca si de usa la care ai nevoie... si asta doar la o usa.

      Comment


      • #4
        Salut si bine ai venit alaturi de noi !
        1- "Sunet grup" . Daca si in urma schimbarii uleiului acel sunet persista, trebuie suspendata o roata ( mare atentie cum asiguri masina ) , pornesti motorul si incepi sa accelerezi usor . Cineva cu "ureche muzicala" va indentifica sursa huruitului . Poate fi din grup, rulmentul intermediar sau planetare . Cu aceasta ocazie verifica si crucile cardanice .
        2-Spui ca pompa de injectie a fost data jos . Asigura-te ca motorul a fost corect pus "la punct" . In ceea ce priveste avansul , daca nu este bine reglat , masina trebuie sa scoata fum alb . Reglajul se face demontand tevile de pe pompa si rotit stanga sau dreapta de pompa .
        3-Daca ai joc foarte mare in caseta de directie ( un lucru foarte grav ) , trebuie demontata de un specialist si vazut ce este acolo . Unele casete se mai pot regla, dar daca jocul este foarte mare , nu mai ai ce-i face . Vezi ca ai si un filtru acolo .
        In ceea ce priveste meseriasii , i-a legatura cu colegul Levi . Este din acelasi oras si te poate ajuta cu unele sfaturi .
        Numai bine ! .
        Last edited by nstoe; 02-08-2011, 12:18 PM.

        Comment


        • #5
          Salut HIRIG888! Suna-ma, facem o tura cu masina si dupa aceea poate rezolvam citeva din problemele tale. TEL: 0742478619

          Comment


          • #6
            Bun coleg, aferim sa ne traiasca !.

            Comment


            • #7
              Multumesc tuturor pasionatiilor, acuma am si problema de nu porneste masina, imi e mila de masina asta, ca cine era proprietar, nu prea i pasa, ca ori ce baterie pun, motorul abia se invarta, imaginez ulei ca pacura blocheaza si pe admisie vine ceva inapoi cand dau la cheie, dar tot e slab si nu apuca sa faca compresie cu viteza cu care se invarte, motor de 30 ani cand era cald, functiona ok...asa zis, maine scot pacura, asta daca curge, si spal tot motorul cu benzina/motorina, si pun ulei nou de ceva mai 10w40, ce marca de ulei recomandati?

              Cutia de directie nu e grav, dar eram obisnuit eu cu ursuletul bmw, care nu avea joc probabil, ideea e ca si la grup, abia suna, dar probabil nu se aude de la galagia de motor,eventual schimb un ulei, si mai ascult. si desigur, schimb si in servo, am de toate uleiuri, in afara de motor.
              Last edited by Hirig888; 02-14-2011, 22:23 PM.
              "The wife should always be "legally" younger than the car"
              W124 200D
              W123 240D
              Prezentare W124
              Prezentare W123

              Comment


              • #8

                Vezi ,poate te ajuta.Eu asa am pus pt motorul de 2.4d,Mobil 10w40 plus un tratament pt motor(nu pt ulei),filtru Bosch.Celelalte uleiuri pot fi si Castrol,dar dupa cati bani ai.Sa o conduci cu placere!
                Sa-ti plimbi copilasul intr-un Mercedes-Benz este DE NEPRETUIT!

                Comment


                • #9
                  mersi pt reply, si cumva pe saptamana viitoare termin si cu motorul, cum am si masurat compresie.....schimbat injectoare.
                  "The wife should always be "legally" younger than the car"
                  W124 200D
                  W123 240D
                  Prezentare W124
                  Prezentare W123

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Hirig888 View Post
                    mersi pt reply, si cumva pe saptamana viitoare termin si cu motorul, cum am si masurat compresie.....schimbat injectoare.
                    Am rezolvat jocul in directie, capetele de bara de la directie erau ambele duse,caseta de directie e perfect,in mod surprinzator.si restul bucselor par ok.
                    "The wife should always be "legally" younger than the car"
                    W124 200D
                    W123 240D
                    Prezentare W124
                    Prezentare W123

                    Comment


                    • #11
                      [QUOTE=Hirig888;180583]
                      ori ce baterie pun, motorul abia se invarta, imaginez ulei ca pacura blocheaza si pe admisie vine ceva inapoi cand dau la cheie, dar tot e slab si nu apuca sa faca compresie cu viteza cu care se invarte, motor de 30 ani cand era cald, functiona ok...asa zis, maine scot pacura, asta daca curge, si spal tot motorul cu benzina/motorina, si pun ulei nou de ceva mai 10w40, ce marca de ulei recomandati?

                      sa nu te impinga necuratu' sa pui benzina in baia de ulei !
                      cel mai bine si corect este sa faci un amestec jumate jumate din ulei -romanesc si motorina ,pornesti motorul il lasi sa mearga sau chiar mergi cu masina 10-15 minute si apoi jos cu el . pui alt filtru,ulei nou si gata . nu recomand 10w40 .pune 15w40 si va fi ok

                      Comment


                      • #12
                        [QUOTE=baciudibaciu;183106]
                        Originally posted by Hirig888 View Post

                        sa nu te impinga necuratu' sa pui benzina in baia de ulei !
                        cel mai bine si corect este sa faci un amestec jumate jumate din ulei -romanesc si motorina ,pornesti motorul il lasi sa mearga sau chiar mergi cu masina 10-15 minute si apoi jos cu el . pui alt filtru,ulei nou si gata . nu recomand 10w40 .pune 15w40 si va fi ok
                        Am turnat motorina, si nu am pornit masina, am scos injectoare(unu era mort si am schimbat cu ocazia), tot, am curatat si acolo, si am dat la automat, pana sa secat o baterie, si am dat drumu la ulei, am pus nou de 10w40, ca alta nu am avut, e mai bun ca asfaltul initial ce era, se invarte acuma cum trebe, mai normal,numai necesita ceva rodaj, chiar suna foarte ok motorul, la pornit trebe ceva invarteala, dar pana la urma porneste, necesita reglaj la valve presupun, la care nu ma chiar pricep, si am auzit ca e cam greu, compresia e urmatoare 19,18,17,22
                        Last edited by Hirig888; 03-01-2011, 01:32 AM.
                        "The wife should always be "legally" younger than the car"
                        W124 200D
                        W123 240D
                        Prezentare W124
                        Prezentare W123

                        Comment


                        • #13
                          Vezi poate iti foloseste asta http://www.dieselgiant.com/valveadjustment.htm
                          W123 200D-http://www.clubmercedes.ro/margot-si-marea-t20961.html
                          1.5 dci 85+

                          Comment


                          • #14
                            Ce ai rezolvat cu "sunetul" de la grup ? .
                            La reglat tacheti, daca nu te pricepi, roaga pe cineva sa te ajute . Nu este mare lucru, dar iti trebuie putina experienta .

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by trisaba View Post
                              Mersi, chiar e util,si chiar am cautat treaba asemanatoare, fara succes, mersi mult!

                              Originally posted by nstoe View Post
                              Ce ai rezolvat cu "sunetul" de la grup ? .
                              La reglat tacheti, daca nu te pricepi, roaga pe cineva sa te ajute . Nu este mare lucru, dar iti trebuie putina experienta .
                              "Sunetul" dupa cum am sesizat, se reduce zilnic, dupa schimb de ulei in dif. planetarele is ok, burduf ok,dar verific rulmentii sa fiu sigur. Tachetii o rezolv dupa poze, nu pare vai de capul meu...

                              Si am in vizor un W124 tot 200D, dar sincer, prefer cobra, numai ca ce am e cam copt la tabla, prea departe, partea mechanica e ok, ma plimba unde vreau, drum lung sau scurt, nu conteaza!! imi place! manca drumul!
                              "The wife should always be "legally" younger than the car"
                              W124 200D
                              W123 240D
                              Prezentare W124
                              Prezentare W123

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF