Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Temperatura w123...

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    zice dok ca daca nu creste la forjeala e bine....
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #32
      Originally posted by pneu View Post
      La ce valori trebuie sa fie cu temperaturile motorului? e diferenta de la o cobra la alta cica, depinde de termostat, unde tre sa ramana indicatoru? Adik la cate grade?
      Hai sa-ti zic eu una tare,koleg,in legatura cu temperatura de cobra.In temperatura indicata acolo si in femei sa nu ai incredere niciodata!
      Sa-ti povestesc,frate cobrist,cum am ajuns la aceasta concluziune.
      Ii refacusem motorul cobranului,camasi noi,segmenti noi,pistoane noi,etc etc,si oamenii mi-au zis,o perioada tre sa merg cu viteza mica pana se rodeaza.Zis si facut,la inceput 70 apoi 80,90...si observam ca daca ii dau mai mult imi urca temperatura la apa.Ajunsesem sa ma ghidez dupa temperatura la apa cat de mult sa ii dau,atata timp cat nu sarea peste 80 era in regula.Si intr-o zi cu soare,am observat eu ca,desi mergem cu 130,temperatura statea tot la 80 de grade,ce frumos,cobriska mea putea sa mearga repede,si am mers asa,cu un oki pe termometru si unu pe carosabil pana cand am auzit un zgomot sinistru de sub capota moment in care motorul a inceput sa faca cam ca un motor de taiat lemne...se calase 1 piston!Am tras imediat pe dreapta,cum am oprit masina temperatura s-a dus la vreo 120 de grade.De remarcat ca mersesem asa cu masina vreo 10 minute si temperatura ramasese la 80 tot timpul,cum am oprit-o a urcat brusc de la 80 la 120.
      Probabil ca,din cauza vantului puternic creat de viteza,desi motorul fierbea,temperatura nu urca,poate ca acest termometru a fost pus unde nu trebuie si era racit de curentii de aer de sub capota,nereflectand tot timpul temperatura reala a motorului.
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #33
        E normal ca creasca temperatura cand opresti motorul.

        Comment


        • #34
          Originally posted by ionutz_ng View Post
          Hai sa-ti zic eu una tare,koleg,in legatura cu temperatura de cobra.In temperatura indicata acolo si in femei sa nu ai incredere niciodata!
          Sa-ti povestesc,frate cobrist,cum am ajuns la aceasta concluziune.
          Ii refacusem motorul cobranului,camasi noi,segmenti noi,pistoane noi,etc etc,si oamenii mi-au zis,o perioada tre sa merg cu viteza mica pana se rodeaza.Zis si facut,la inceput 70 apoi 80,90...si observam ca daca ii dau mai mult imi urca temperatura la apa.Ajunsesem sa ma ghidez dupa temperatura la apa cat de mult sa ii dau,atata timp cat nu sarea peste 80 era in regula.Si intr-o zi cu soare,am observat eu ca,desi mergem cu 130,temperatura statea tot la 80 de grade,ce frumos,cobriska mea putea sa mearga repede,si am mers asa,cu un oki pe termometru si unu pe carosabil pana cand am auzit un zgomot sinistru de sub capota moment in care motorul a inceput sa faca cam ca un motor de taiat lemne...se calase 1 piston!Am tras imediat pe dreapta,cum am oprit masina temperatura s-a dus la vreo 120 de grade.De remarcat ca mersesem asa cu masina vreo 10 minute si temperatura ramasese la 80 tot timpul,cum am oprit-o a urcat brusc de la 80 la 120.
          Probabil ca,din cauza vantului puternic creat de viteza,desi motorul fierbea,temperatura nu urca,poate ca acest termometru a fost pus unde nu trebuie si era racit de curentii de aer de sub capota,nereflectand tot timpul temperatura reala a motorului.
          Ciudata intamplare!!!
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #35
            Plapumari domle'
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #36
              se calase poate din alta cauza.si faza cu temperatura la cobra...la toate cobrele din cate cunosc si am vazut eu, la toate indica corect
              Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

              Comment


              • #37
                Temperatura e bine sa nu fie nici mare nici mica, daca nu e aerisita bine instalatia creste temperatura, sau termostatu daca nu e bun, ori daca nu, sa fie infundat radiatoru, ceea ce e mai grav, poate o chiuloasa fisurata.....cine stie, tre luate pe rand!!!
                W110-2.0 D 1966
                W115-2.0 D 1971
                W123-2.4 D 1982

                Comment


                • #38
                  Nu mai batetzi cimpii. Motorul de Cobra se aeriseshte singur, nu exista Cobra la care sonda de apa sa se futa, ceea ce a descris mai jos ionutz_ng s-a petrecut din motive care nu tzin de regimul termic al motorului. Va sfatuiesc pe viitor sa va documentatzi temeinic inainte de a bate cimpii pe o tema.

                  Comment


                  • #39
                    Ah sunt varzika, i-am schimbat tremostatul iar acum temperatura sta intre 80 - 83 de grade, termostatul vechi era obosit in consecinta!!!
                    Last edited by pneu; 05-06-2008, 14:39 PM.
                    W110-2.0 D 1966
                    W115-2.0 D 1971
                    W123-2.4 D 1982

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by pneu View Post
                      Nu e bun nici prea mare temperatura da nici prea mica....uzura e la ambele!!!
                      Aici vreau sa te contrazic umpic pneu.Motorul l-au construit sa lucre intrun regim de 80-90 de grade.La 60 de grade nu-s toate piesele dilatate si asezate cum trebe,gradul de uzura e mult mai mare,deaia se sta iarna cu un dizel vreo 10 minute sa se incalzeasca umpic ca de nu il dai gata un motor ce tine 10 ani in 5 ani!
                      Sa conduci un Mercedes este o placere...

                      Comment


                      • #41
                        Mda...cum era de asteptat si eu aveam probleme cu termostatul, boala merturilor vechi.
                        Indiferent de cum mergeam nu trecea de aprox 55 gr si in consecinta l-am schimbat cu unul nou Behr de 79 gr si acum sta sub 80 grade indiferent ce as face, cam pe la 75 gr.
                        Va intreb este bine asa la 75 de grade ? Sau sa dau si eu gauri in el cum a facut ala pe dieselgiant.com ?

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by borkanel View Post
                          Mda...cum era de asteptat si eu aveam probleme cu termostatul, boala merturilor vechi.
                          Indiferent de cum mergeam nu trecea de aprox 55 gr si in consecinta l-am schimbat cu unul nou Behr de 79 gr si acum sta sub 80 grade indiferent ce as face, cam pe la 75 gr.
                          Va intreb este bine asa la 75 de grade ? Sau sa dau si eu gauri in el cum a facut ala pe dieselgiant.com ?
                          Daca-i dai gauri, va scadea si mai mult temperatura. De preferat sa-l lasi asa, mai ales ca vine frigu si vrei sa stai linistit la caldurica. Ideal era termostat de 80 de grade. Temperatura lichidului de racire ar trebui sa fie 80-85.

                          Comment


                          • #43
                            Azi mi-am schimbat si eu termostatul.
                            Da' am facut o prostie mai mare ca mine(si eu am 188cm). Cand am strans inapoi capacul de la termostat (ala cu 3 suruburi) am rupt un surub. De curs, nu curge lichid pe langa capac, da' nici n-am mers la drum cu ea. Intrebarea mea este: Pot merge cu ea in starea asta vreo 100 km? Drumu' care trebuie sa-l fac este urgent. Impinge termostatul in capac sau se creaza ceva presiune acolo?
                            Va rog...un raspuns rapid.
                            flaX1k : home

                            Comment


                            • #44
                              Eu am mers cu LXM-ul 300D mai bine de un an de zile cu carcasa de la termostat prinsa in 2 suruburi din cele 3 (din acelasi motiv ca la tine) , etansata doar cu silicon si nu am avut absolut nici cea mai mica problema in aproximativ 20mii km.

                              Comment


                              • #45
                                Multumesc Sile de raspunsul rapid. Mi-ai dat o veste buna.
                                flaX1k : home

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF