Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diferential Cobra

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferential Cobra

    Daca ma poate lamuri si pe mine cineva.Diferentialul de cobra este reglabil, adica se poate scoate jocul dintre pinionul de atac si coroana?Se aude un uruit in mers.Pot fi si rulmentii conici de la grup ?
    Prostia si Hotia au cucerit Romania.

  • #2
    Asta e boala cronica de cobra, 99% huruie.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      nu prea ai ce sa ii faci
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #4
        Nu stiu cum e la Cobra ,dar la Aro am auzit ca se poate regla jocul dintre pinionul de atac si coroana.
        Si la mine la 124 am joc,dar mi-e groaza sa ma apuc sa-l desfac pana nu stiu sigur daca se poate regla.
        W124.E200D
        Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

        Comment


        • #5
          uruitul se poate auzi de la rulmentul intermediar sau de la flansele de greutate de pe cardan.... sau in cel mai rau caz din jocul prea mare in grup...cardan...

          Comment


          • #6
            Eu am gasit un diferential, ma batea gandu' sa-l schimb dar omu' a fost corect si mi-a zis ca am sanse f. mari sa faca la fel, asa ca i-as da banu' degeaba pe el. La 300 d pe care l-am avut nu facea deloc asa.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              Ma voi va dati seama ca la coada mea nu huruie grupu delok????? La cea pe care am dezmembrat-o deasemeni!!!! nik! bine nici nu merg mai repede de 110 cu ea! in schimb pe cobra desi m-am racorit de 3000 si masina e super, acolo in spate parca ar fi ceva!! silentos da este!!! cobra varului meu are si ea uun fluierat subtil la grup!!! am auzit si eu ca nu e ceva de speriat doar ca e deranjant suetu la unele masini!!!
              Apropo cat costa un diferential sehas adevarat? poate iesi mai ieftin cu altu!!!
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #8
                100 de euro e un diferential.
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #9
                  Eu totusi cred, ca ar trbui sa acordam mai multa atentie si acestui lucru, deoarece masina (Cobra) stie toata lumea e foarte fiabila , foarte reusita si de ce sa nu recunoastem, pentru varsta ei e inca frumoasa.O masina nu trebuie doar sa arate bine, ar trebui sa si mearga bine.Si problema diferentialului cred ca ar trebui rezolvata.As vrea sa va rog pe toti care au avut probleme asemanatoare cu diferentialul sa ne impartaseasca din experienta lor. Ca o paranteza, eu personal prin anii 80 tanar fiind, am avut un Ford Taunus Ghia 1600cmc.Masina era o raritate pentru vremurile respective dar am avut foarte multe probleme cu ea.Inclusiv diferentialul, l-am desfacut tot ptr aceasta problema.Dar dupa cate i-mi aduc aminte el era reglabil.Rulmentii conici de la grup de pe o parte si alta aveau niste saibe din otel de diferite grosimi care se scoteau intr-o parte si se puneau in partea cealalta ptr a apropia coroana de pinionul de atac.Si atunci stau si ma-ntreb daca Fordul a facut acest lucru, Mercedesul chiar a neglijat acest aspect la cea mai fiabila masina de serie produsa de ei vreodata?Nu-mi vine sa cred.
                  Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                  Comment


                  • #10
                    As vrea sa te intreb daca ai rezolvat cumva aceasta problema. Si la cobra mea se aude un uruit in timpul mersului. Cand mergi cu ea scoate un sunet asemanator cu cel de autobuzele vechi. Credeti ca nu voi reusi sa scot nicicum acel uruit? Nici schimbarea completa a grupului-cardanului nu va rezolva aceasta problema? Mie chiar nu imi vine sa cred acest lucru si v-as ruga daca puteti sa imi explicati cam cum sta treaba cu aceasta problema, in aparenta fara rezolvare, la cobre.

                    Comment


                    • #11
                      Da, ai dreptate, exista unele grupuri reglabile si au si acele saibe la rumentii conici. Si mie imi huruia grupul si l-am schimbat, cand l-am pus pe cel "nou" am constatat ca facea la fel. Mi-am luat inima in dinti si le-am desfacut pe amandoua. Unul dintre ele era reglabil, l-am gadilat un pic si l-am pus sus. Zgomotul nu a disparut in totalitate dar sa mai amortizat.


                      Originally posted by crstn_savu View Post
                      Nici schimbarea completa a grupului-cardanului nu va rezolva aceasta problema?
                      Daca nimeresti un grup la fel de "bun" ca si al tau cum am avut eu nefericita ocazie sa patesc, sigur huruitul nu va disparea!
                      1982 Mercedes w123 240D
                      1992 Mercedes w124 200D

                      Comment


                      • #12
                        Este foarte posibil ca in ultimele 2 serii sau poate doar in ultima sa se fi constatat aceasta scapare si sa se fi facut modificari. Oricum va trebui desfacut diferentialu cand se va schimba blanetara cu probleme. Atunci o sa ii zic la cumnatumeu sa se uite sa vada despre ce ii vorba sau daca nu sa il aducem pe cel de rezerva din sat.

                        Iti multumesc pentru ajutor stronger. Sa speram ca am putin noroc si voi reusi sa rezolv si problema acelui uruit doar cu cheltuieli minime .

                        Comment


                        • #13
                          Differential 240D 1984

                          Salut, eu am oproblema asemanatoare, ideea e ca nu stiu cum si daca se poate sa o abordez.
                          Cu ceva timp in urma, s-a spart carcasa differentialului (nu mai conteaza circumstantele), si ieri l-am schimbat. Amandoua differentialele sunt de acelasi fel 1:3.69, difera numai anul. cel original era din 1984, cel schimbat de pe undeva de prin 1978-80. In fine, ideea e ca asta nou face un zgomot cam ciudat dupa ce trec de 40kmph, seamana un pic cu zgomotul de la marsarier. grupul nu are semne evidente de uzura, dintii de la pinioane si sateliti nu sunt tociti sau ciobiti , ba chiar nu are joc aproape deloc (nici la pinionul de atac nici la sateliti) ceea ce m-a cam nedumerit. in fine, duca ce i-am facut o baie in decarbusol si am schimbat semeringurile de la planetare, l-am montat pe masina.
                          De functionat, functioneaza flawless, dar se aude zgomotul ala si sincer a gandesc sa nu raman cu ea in drum, deoarece fac drumuri relativ lungi 400-800km.
                          Last edited by Diesel_r; 08-16-2009, 18:21 PM.
                          MB W123 200D
                          MB W123 240D

                          Comment


                          • #14
                            exact asa se aude si la a mea, nu stiam cum sa descriu mai bine zgomotul. Diferenta este ca la mine se aude indiferent de viteza. inca nu a avut timp cumnatumeu sa se ocupe de ea, dar cand vor fi noutati va voi anunta.

                            Comment


                            • #15
                              bre uameni buni !
                              cu atentie si rabdare se desface si regleaza jocul dintre coroana si pinionul de atac , care nu trebuie -vorba aia : sa fie nici prea prea nici foarte foarte . Empiric verificarea se facea cu o bucata de indigo
                              Dra pana acolo trebuiesc atent verificate si eventual inlocuite piesele cu uzuri pronuntate -asta daca se gasesc noi .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF