Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme kilometraj Cobra

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme kilometraj Cobra

    Daca tot is diverse probleme, pun si io o intrebare(sau mai bine zis cer sfaturi)

    problema: vitezometru + kilometraj - nu functioneaza

    Prima idee: cablu de kilometraj - urcat masina pe rampa, desfacut cablu de la cutir --> rupt.Am cumparat cablu nou, l-am montat --> nu se invarte
    Concluzie : ansamblu din cutie care pune in miscare cablu -->defect

    Acuma vine intrebarea(in special pt Dok, ca el surubareste prin ele): cat de greu e sa schimbi chestia asta, ce probleme intampini la o cutie de cobra, la ce trebe sa "holbi" ochii, ce achizitionezi sa fii pregatit de lucru........si mai stiu io ce.

    Masina a fost pe benzina inainte, acum e diesel, deci probabil o ramas cutia aia, nu stiu sigur(ma bag sub ea dupa o serie daca ajuta la ceva)
    Exista doua tipuri de masini :
    1. care au fost lovite
    2. care vor fi lovite

  • #2
    Cutia e de fonta sau cu carcasa de aluminiu ?

    Comment


    • #3
      mi se pare ca de fonta, vezi asta nu am bagat la cap, da ma uit sa fiu sigur
      Exista doua tipuri de masini :
      1. care au fost lovite
      2. care vor fi lovite

      Comment


      • #4
        Originally posted by claub79 View Post
        Daca tot is diverse probleme, pun si io o intrebare(sau mai bine zis cer sfaturi)

        problema: vitezometru + kilometraj - nu functioneaza

        Prima idee: cablu de kilometraj - urcat masina pe rampa, desfacut cablu de la cutir --> rupt.Am cumparat cablu nou, l-am montat --> nu se invarte
        Concluzie : ansamblu din cutie care pune in miscare cablu -->defect

        Acuma vine intrebarea(in special pt Dok, ca el surubareste prin ele): cat de greu e sa schimbi chestia asta, ce probleme intampini la o cutie de cobra, la ce trebe sa "holbi" ochii, ce achizitionezi sa fii pregatit de lucru........si mai stiu io ce.

        Masina a fost pe benzina inainte, acum e diesel, deci probabil o ramas cutia aia, nu stiu sigur(ma bag sub ea dupa o serie daca ajuta la ceva)
        inainte sa desfaci cutia de viteze, scoate cablul de km din spatele ceasurilor si vezi daca se invarte cablul in camasa lui (faci o tura cu masina), ca poate sunt cesurile vinovate. Daca se invarte scoate cablul din cutie (dupa ce l-ai montat inapoi la ceasuri) si invarte-l cu bormasina sau eventual cu mana, iar cineva se uita la acul de la km sa vada daca se misca

        Comment


        • #5
          Originally posted by paunionutz View Post
          inainte sa desfaci cutia de viteze, scoate cablul de km din spatele ceasurilor si vezi daca se invarte cablul in camasa lui (faci o tura cu masina), ca poate sunt cesurile vinovate. Daca se invarte scoate cablul din cutie (dupa ce l-ai montat inapoi la ceasuri) si invarte-l cu bormasina sau eventual cu mana, iar cineva se uita la acul de la km sa vada daca se misca
          incercat..........nu tine miscarea.din cutie nu se invarte,nu scap fara sa o dau jos(oricum intra greu in 1-a daca se misca masina)
          Exista doua tipuri de masini :
          1. care au fost lovite
          2. care vor fi lovite

          Comment


          • #6
            Originally posted by claub79 View Post
            incercat..........nu tine miscarea.din cutie nu se invarte,nu scap fara sa o dau jos(oricum intra greu in 1-a daca se misca masina)
            trebuie desfacuta cutia (capacul din spate) sa schimbi dracia aia si nu stiu de unde o cumperi, ca trebuie luata dupa alta cutie. Deci trebuie sa gasesti la dezmembrari o cutie defecta si sa iei cele 2 piese. Dar poti sa mai verifici ceva. Suspenda o roata, desfa cablul din cutie si baga masina in viteza si vezi daca se invarte saracia aia in cutie. Daca da inseamana ca s-a rotunjit orificiul in care intra cablul (care ar trebui sa fie patrat) si scoti cablul si il bati cu ciocanul, pana devine dreptunghiular si intra fortat in orificiu.
            Si nu este nici o problema daca intra greu in a-1-a daca se misca masina, pentru ca nu toate cutiile de viteze intra in mers a-1-a. Eu am avut cutie cu 5 trepte care intra la 15 km/h in a1a si asta de acum tot cu 5 abia intra cand se mai misca putin masina

            Comment


            • #7
              Cablu vechi s-a rupt chiar la iesirea din cutie, dupa ce am scos cablu, cu un patenr cu cioc am scos ramasita (nu stiu din ce cauza s-a rupt sau cand s-a rupt, eu asa am luat masina acu o juma de an aproximativ).Acuma cu ansamblu ala, am in oras 2 dealeri care aduc piese pt masini straine , cred ca trebe sa gasesc nou(nu ma pre incanta ideea sa pun din dezmembrari).Daca tot dau cutia jos poate rezolv si cu 1-a .
              Intrebam aceste lucruri pt ca inca nu am desfacut cutie de cobra(de fapt din cate masina am avut: olcit, dacie, golf II, B4), numa prin cutiile de dacie am umblat, ca cu ele am avut probleme, de le visez si noaptea, si nu as vrea sa stea cutia vreo 2 saptamani desfacuta in atelier si masina parcata pana o dibui . Oricum prima cutie de dacie desfacuta pe care am experimentat a fost a mea, dar aveam una de rezerva, da la cobra n-am de rezerva
              Exista doua tipuri de masini :
              1. care au fost lovite
              2. care vor fi lovite

              Comment


              • #8
                Claub ... si eu am cand am cumparat 190-ul cablul era rupt si un roman l-a scurtat si ca polizat camasa ca sa intre la locul ei in cutie care a iesit cand am scos bordul si nu l-am mai putut baga in cutie nici cum. 2 chestii:
                sa verifici cablul -il invarti cu bormasina de dedesubt sa vezi daca merge bordul, pt ca cablurile facute pe producator sunt mai scurte in partea de la bord
                - s-ar putea sa nu intre cablul in patratul cutiei asa usor, asa am patit si eu.
                P.S Am lucrat 6 ore sa fac kilometrajul sa mearga cu cablul nou pana mi-a zis un tip ca trebuie scurtata tzava la bord ca sa il prinda. Mai bine cauti un cablu de la dezmembrari dp o Cobra

                Comment


                • #9
                  Cablu nou ce l-am luat e identic cu cel vechi, la lungime si la extremitati , unde vine cuplat cu cutie si cu ceasul din bord, dar oricum o sa mai verifi odata daca o intrat in cutie ca in ceas o intrat sigur.
                  Exista doua tipuri de masini :
                  1. care au fost lovite
                  2. care vor fi lovite

                  Comment


                  • #10
                    Capatul de la cutie, la astea cu carcasa de fonta, e lat, ca virful de shurubelnitza. La cutiile varianta noua, capatul cablului e patrat. Baga-te sub trompeta si baga o shurubelnitza in gaura unde intra cablul. Daca se invirte cacanaria aia de il antreneaza in gol, e clar... Deshi ai fi primul care a patzit asha ceva.

                    Comment


                    • #11
                      dok, nici nu stii ce ghinion am cate-odata, ca si eu ma mir. ma bag azi mai spre seara sub ea sa vad ce si cum.
                      Exista doua tipuri de masini :
                      1. care au fost lovite
                      2. care vor fi lovite

                      Comment


                      • #12
                        Azi m-am varat sub utilaj, acuma am iesit de sub el
                        Observatii:
                        1. cablu ala metalic(patrat la mine) si cam plimba prin camasa cum vrea el --> nu intra la locu lui in cutie ci se arcuieste(chestia aia din cutie e buna, se invartecu masina suspendata si bagata in viteza);un prieten a tinut apasat in capatul care vine la ceas si astfel a intrat la locu lui in cutie.Rezultat: e invarte la capatul care vine in ceas.Pana aci buna treaba.
                        2.var capatu in ceas--> nu mere; scot din ceas--> se invarte;scos bord, facut bucatele,scos ceas kilometraj:numaratorul de jos(cel ce se reseteaza blocat,nu se invart rotitele), probabil de la cat o stat nefolosit.
                        Daca nu reusesc sa-l deblochez las fara, partea cealalta si vitezometru functioneaza.
                        Exista doua tipuri de masini :
                        1. care au fost lovite
                        2. care vor fi lovite

                        Comment


                        • #13
                          Desfacut tot, deblocat, uleiat si mere. Nu stiu inca kilometraju cat de bine arata da macar nr de km parcursi ii inregistreaza, asta e mai important.
                          Dock, la ceasurile astea nu se stie o chestie de genu: cablu de kilometraj se invarte cu n rotatii --> ai y km/k?
                          Exista doua tipuri de masini :
                          1. care au fost lovite
                          2. care vor fi lovite

                          Comment


                          • #14
                            Compara si tu daca pusca distanta dintre ce arata kilometrajul si bornele Km (care sant la fiecare 100m) de pe marginea drumului.
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #15
                              orca...nu m-ai inteles.Distanta de car zici tu trebe sa puste daca meri cu rotile specificate de producator, da viteza de deplasare....acul vitezometrului are un arculet, gen "paru de cal" de la ceasurile de mana mecanice, care il readuce la minim, io cu ala am treaba acuma, ca e foarte sensibil
                              Exista doua tipuri de masini :
                              1. care au fost lovite
                              2. care vor fi lovite

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF