Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Oscilatii in functionarea motorului?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oscilatii in functionarea motorului?

    Fratilor am si eu o curiozitate in ceea ce priveste functionarea motorului. Observ oscilatii foarte mari ale parametrilor de functionare ai motorului fara sa fac nimic. Cu acelasi combustibil in rezervor ba merge brici (adica o data cu turele motorului creste si viteza), ba merge ca un cotet (ma refer la faptul ca masina se tureaza, dar nu creste si viteza in aceiasi masura). Lucrul acesta se resimte in special la pornirile de pe loc, dar si cand masina merge cu o anumita viteza constanta si cand apas repede acceleratia: uneori viteza creste repede si simti puterea motorului, alteori se beseste pe ea si astept sa creasca viteza cu talpa la fund.

    Am tot studiat de la ce poate veni problema asta si nu reusesc nicicum sa imi dau seama de la ce pot veni aceste oscilatii.

    LE. Credeti ca poate fi ceva din cutie? Am observat ca imi intra in viteza uneori si fara ambreiaj (in special in viteza 1/2) si cand bag a 2-a intra cam ciudat in viteza.
    Last edited by crstn_savu; 06-03-2010, 21:01 PM.

  • #2
    MAi exact : ,,Motorul o ia inaintea caroseriei " ?... Discul de ambreiaj

    PS: Sa sti ca poti scoate / baga in viteza si fara ambreiaj! La o anumita turatie (la dacie era in jur de 2000 ) schimbi fara ambreiaj
    Last edited by Luxian; 06-03-2010, 22:16 PM.

    Comment


    • #3
      Daca ar fi discul de ambreiaj n-ar trebui sa mearga prost mereu? Sau cateodata prinde, cateodata nu?

      Comment


      • #4
        Parerea mea e ca e cam la limita ,in momentul in care ,,fortezi acceleratia " pierde aderenta la placa si incepe sa patineze ,mai ales in trepte inferioare unde ai nevoie de forta

        Comment


        • #5
          Discul de ambreiaj l-am schimbat nu de mult cu unul Sachs in stare foarte buna. Nu cred ca sunt un sofer atat de prost incat sa il aranjez atat de repede, iar de montaj nu cred sa fi gresit ceva. Acela ori merge ori nu daca il montezi gresit. Singurul lucru neschimbat a fost Rulmentul de presiune, acela avea un joc destul de mare, dar n-am gasit altul si cum eram la cineva cu masina nu am putut sa o tin o zi sau doua la el. Dupa cum am spus problema se simte tot timpul, si cand masina este in viteza. Cand merge bine in toate vitezele se simte cand apas pe acceleratie instantaneu, iar cand nu merge bine apas pedala la fund si astept sa se simta acest lucru, nu simt puterea motorului => nu prea are treaba cu ambreiajul. Merge mai degraba ca si cum ar fi filtrul de motorina infundat uneori, dar ambele au fost schimbate nu de mult.

          Eu tind spre cutie. Faptul ca intra in 1 sau 2 uneori si fara ambreiaj ma face sa cred asta. Voi ce parere aveti?

          Comment


          • #6
            M-am gandit la disc pentru ca de abia a trecut iarna ,iar un disc de ambreiaj reusesti sa il ,,arzi " chiar si la 10 min dupa ce l-ai schimbat ,fortand masina .Eu l-am cam prajit pe al meu asta iarna cind am ramas intepenit in troiene si am aceleasi simptome ,daca ma dau la ea la un moment dat incepe sa patineze ,daca o iau usor nu se simte

            Comment


            • #7
              Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
              M-am gandit la disc pentru ca de abia a trecut iarna ,iar un disc de ambreiaj reusesti sa il ,,arzi " chiar si la 10 min dupa ce l-ai schimbat ,fortand masina .Eu l-am cam prajit pe al meu asta iarna cind am ramas intepenit in troiene si am aceleasi simptome ,daca ma dau la ea la un moment dat incepe sa patineze ,daca o iau usor nu se simte
              Eu am schimbat in primavara discul. Singurul mod in care as fi putut praji discul cred ca era cand era masina plina si cum motorul nu prea are compresie trebuia fortata putin masina.

              Comment


              • #8
                Simptomele descrise de tine ma duc cu gandul si pe mine tot la o problema la ambreiaj.
                Daca zici ca discul e ok, ramane placa sau rulmentul de presiune, pe care inteleg ca deja il suspectezi.
                2007 Calcite White [W204] C220 CDI / AMG package
                -------------
                There are no problems, just challenges
                My dashboard on PC project

                Comment


                • #9
                  Placa a fost si ea inlocuita, cu una folosita, luata de pe un motor defect, dar care era vizibil mai buna decat cea veche (nu avea denivelari si era mai groasa cu 1-2 mm). Rulmentul avea un joc destul de mare si dupa cum am spus l-am pus deoarece am fost la un mecanic de cobre care stiu ca ii destul de migalos si lucreaza bine si el a zis ca mai merge ala mult si bine.

                  Mentionez ca prin aceste schimbari facute de mine am montat o placa de presiune&rulment de presiune de pe prima serie pe o cutie din seria a doua. La inceput am montat doar placa de presiune din prima serie si am pus rulmentul care a fost inainte ca era in stare buna, dar nu functiona ambreiajul.

                  As vrea sa va intreb cum se manifesta rulmentul de presiune in ecuatia asta? Din ce se poate observa daca este din rulment si nu din disc sau placa de presiune?

                  Comment


                  • #10
                    Rulmentul daca e uzat il auzi , la calcarea ambreiajului o sa auzi un zgomot provenind de la cutie/motor ( fluierat ,suierat ,uruit spune-i cum vrei )

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by crstn_savu View Post
                      Placa a fost si ea inlocuita, cu una folosita, luata de pe un motor defect, dar care era vizibil mai buna decat cea veche (nu avea denivelari si era mai groasa cu 1-2 mm). Rulmentul avea un joc destul de mare si dupa cum am spus l-am pus deoarece am fost la un mecanic de cobre care stiu ca ii destul de migalos si lucreaza bine si el a zis ca mai merge ala mult si bine.

                      Mentionez ca prin aceste schimbari facute de mine am montat o placa de presiune&rulment de presiune de pe prima serie pe o cutie din seria a doua. La inceput am montat doar placa de presiune din prima serie si am pus rulmentul care a fost inainte ca era in stare buna, dar nu functiona ambreiajul.

                      As vrea sa va intreb cum se manifesta rulmentul de presiune in ecuatia asta? Din ce se poate observa daca este din rulment si nu din disc sau placa de presiune?
                      Pina la urma s-a rezolvat problema ?
                      Ce a fost, daca nu era de la ambreaj ?

                      Probabil ai si uitat sa ne scrii verdictul !
                      Omul invata pina la moarte si cind.............

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF