Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Oscilatii in functionarea motorului?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oscilatii in functionarea motorului?

    Fratilor am si eu o curiozitate in ceea ce priveste functionarea motorului. Observ oscilatii foarte mari ale parametrilor de functionare ai motorului fara sa fac nimic. Cu acelasi combustibil in rezervor ba merge brici (adica o data cu turele motorului creste si viteza), ba merge ca un cotet (ma refer la faptul ca masina se tureaza, dar nu creste si viteza in aceiasi masura). Lucrul acesta se resimte in special la pornirile de pe loc, dar si cand masina merge cu o anumita viteza constanta si cand apas repede acceleratia: uneori viteza creste repede si simti puterea motorului, alteori se beseste pe ea si astept sa creasca viteza cu talpa la fund.

    Am tot studiat de la ce poate veni problema asta si nu reusesc nicicum sa imi dau seama de la ce pot veni aceste oscilatii.

    LE. Credeti ca poate fi ceva din cutie? Am observat ca imi intra in viteza uneori si fara ambreiaj (in special in viteza 1/2) si cand bag a 2-a intra cam ciudat in viteza.
    Last edited by crstn_savu; 06-03-2010, 21:01 PM.

  • #2
    MAi exact : ,,Motorul o ia inaintea caroseriei " ?... Discul de ambreiaj

    PS: Sa sti ca poti scoate / baga in viteza si fara ambreiaj! La o anumita turatie (la dacie era in jur de 2000 ) schimbi fara ambreiaj
    Last edited by Luxian; 06-03-2010, 22:16 PM.

    Comment


    • #3
      Daca ar fi discul de ambreiaj n-ar trebui sa mearga prost mereu? Sau cateodata prinde, cateodata nu?

      Comment


      • #4
        Parerea mea e ca e cam la limita ,in momentul in care ,,fortezi acceleratia " pierde aderenta la placa si incepe sa patineze ,mai ales in trepte inferioare unde ai nevoie de forta

        Comment


        • #5
          Discul de ambreiaj l-am schimbat nu de mult cu unul Sachs in stare foarte buna. Nu cred ca sunt un sofer atat de prost incat sa il aranjez atat de repede, iar de montaj nu cred sa fi gresit ceva. Acela ori merge ori nu daca il montezi gresit. Singurul lucru neschimbat a fost Rulmentul de presiune, acela avea un joc destul de mare, dar n-am gasit altul si cum eram la cineva cu masina nu am putut sa o tin o zi sau doua la el. Dupa cum am spus problema se simte tot timpul, si cand masina este in viteza. Cand merge bine in toate vitezele se simte cand apas pe acceleratie instantaneu, iar cand nu merge bine apas pedala la fund si astept sa se simta acest lucru, nu simt puterea motorului => nu prea are treaba cu ambreiajul. Merge mai degraba ca si cum ar fi filtrul de motorina infundat uneori, dar ambele au fost schimbate nu de mult.

          Eu tind spre cutie. Faptul ca intra in 1 sau 2 uneori si fara ambreiaj ma face sa cred asta. Voi ce parere aveti?

          Comment


          • #6
            M-am gandit la disc pentru ca de abia a trecut iarna ,iar un disc de ambreiaj reusesti sa il ,,arzi " chiar si la 10 min dupa ce l-ai schimbat ,fortand masina .Eu l-am cam prajit pe al meu asta iarna cind am ramas intepenit in troiene si am aceleasi simptome ,daca ma dau la ea la un moment dat incepe sa patineze ,daca o iau usor nu se simte

            Comment


            • #7
              Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
              M-am gandit la disc pentru ca de abia a trecut iarna ,iar un disc de ambreiaj reusesti sa il ,,arzi " chiar si la 10 min dupa ce l-ai schimbat ,fortand masina .Eu l-am cam prajit pe al meu asta iarna cind am ramas intepenit in troiene si am aceleasi simptome ,daca ma dau la ea la un moment dat incepe sa patineze ,daca o iau usor nu se simte
              Eu am schimbat in primavara discul. Singurul mod in care as fi putut praji discul cred ca era cand era masina plina si cum motorul nu prea are compresie trebuia fortata putin masina.

              Comment


              • #8
                Simptomele descrise de tine ma duc cu gandul si pe mine tot la o problema la ambreiaj.
                Daca zici ca discul e ok, ramane placa sau rulmentul de presiune, pe care inteleg ca deja il suspectezi.
                2007 Calcite White [W204] C220 CDI / AMG package
                -------------
                There are no problems, just challenges
                My dashboard on PC project

                Comment


                • #9
                  Placa a fost si ea inlocuita, cu una folosita, luata de pe un motor defect, dar care era vizibil mai buna decat cea veche (nu avea denivelari si era mai groasa cu 1-2 mm). Rulmentul avea un joc destul de mare si dupa cum am spus l-am pus deoarece am fost la un mecanic de cobre care stiu ca ii destul de migalos si lucreaza bine si el a zis ca mai merge ala mult si bine.

                  Mentionez ca prin aceste schimbari facute de mine am montat o placa de presiune&rulment de presiune de pe prima serie pe o cutie din seria a doua. La inceput am montat doar placa de presiune din prima serie si am pus rulmentul care a fost inainte ca era in stare buna, dar nu functiona ambreiajul.

                  As vrea sa va intreb cum se manifesta rulmentul de presiune in ecuatia asta? Din ce se poate observa daca este din rulment si nu din disc sau placa de presiune?

                  Comment


                  • #10
                    Rulmentul daca e uzat il auzi , la calcarea ambreiajului o sa auzi un zgomot provenind de la cutie/motor ( fluierat ,suierat ,uruit spune-i cum vrei )

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by crstn_savu View Post
                      Placa a fost si ea inlocuita, cu una folosita, luata de pe un motor defect, dar care era vizibil mai buna decat cea veche (nu avea denivelari si era mai groasa cu 1-2 mm). Rulmentul avea un joc destul de mare si dupa cum am spus l-am pus deoarece am fost la un mecanic de cobre care stiu ca ii destul de migalos si lucreaza bine si el a zis ca mai merge ala mult si bine.

                      Mentionez ca prin aceste schimbari facute de mine am montat o placa de presiune&rulment de presiune de pe prima serie pe o cutie din seria a doua. La inceput am montat doar placa de presiune din prima serie si am pus rulmentul care a fost inainte ca era in stare buna, dar nu functiona ambreiajul.

                      As vrea sa va intreb cum se manifesta rulmentul de presiune in ecuatia asta? Din ce se poate observa daca este din rulment si nu din disc sau placa de presiune?
                      Pina la urma s-a rezolvat problema ?
                      Ce a fost, daca nu era de la ambreaj ?

                      Probabil ai si uitat sa ne scrii verdictul !
                      Omul invata pina la moarte si cind.............

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF