Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Timpuri noi, probleme noi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E din grup, toate fac asa, n-are nici pe dracu'. Cred ca o sa ma bag si eu sub ea sa vad suruburile alea ca mi-ati dat de gandit. Daca schimbi grupul, pui tot sh, si mai mult ca sigur va face la fel.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #17
      am mai patit-o odata cu aceiasi problema, dar de data aceasta a fost flansa. Exact intre 50 si 60 km/h facea boala pe ea. Flanasa dintre cardan si grup rupta. Am schimbat-o, suruburile stranse la maxim si e stas. Operatiunea nu am facut-o eu ca nu am avut unde, dar a durat 15 min. Daca aveti unde o puteti schimba singuri. Trebuiesc desfacute 6 suruburi. Bafta

      Comment


      • #18
        ai putea sa incerci sa schimbi suspensia de la motor/cutie de viteze -> sunt in total 3 tampoane elastice (stanga, dreapta motor si unul la cutie) care se uzeaza adica "se lasa" cu timpul - este un proces latent, trece la inceput neobservat. Dupa 20 de ani si citeva sute de mii de kilometrii este timpul sa fie inlocuite.
        Si daca deja te aflii sub masina schimbi si tamponul elastic(imbus + cheie de 13) din spatele diferentialului.

        Comment


        • #19
          Corect, se mai lasa, dar de vibratzia aia nu vei scapa. Am incercat la un 300 de l-am avut sa scap de chestia asta. Am zis ca-mi va cadea parul (si am mult, are ce sa-mi cada...), da de vibratzie n-am scapat. Flanshele skimbate noi, echilibrator pus pe cardan, pina la urma cardanul skimbat cu totul (ca deh, am pe corlata tot ce-mi trebuie...), grupuri am skimbat vro 3 (ultimul, care a shi ramas pe mashina, era de 200 dizel, ca n-am mai fost atent la ele, la cite spume aveam pe mine...). Ce n-am schimbat a fost... cutia. In consecintza...
          E o problema intilnita in mod preponderent la 300 dizel. Probabil datorita faptului ca e motorul puternic si devasteaza angrenajele mai ushor.
          Last edited by doktor4carz; 01-22-2008, 20:36 PM.

          Comment


          • #20
            da, asta cam asa este - la 300D nu scapi cu totul de vibratii. si al meu, daca ma gandesc bine, facea nashpa in viteza a 4-a pe la 50-60km/h. Cautam sa evit sa circul in regimul asta si luam a treia pina la 60-65km/h ca sa scap.
            Este vreo frecventa de rezonanta, dar daca pune un diferential cu alt raport i=3,69 de exemplu de pe 240D poate scapa ea. Sau 3,92 de la 200 si 220D - ce acceleratie perversa s-ar obtine

            Comment


            • #21
              Itzi zic io, atit de perversa incit i-am ridicat ritul si am tirit-o pe cui... Da la 130 sareau pistoanele pin capota...

              Comment


              • #22
                Originally posted by orca View Post
                Mi-ai adus aminte de ce am patit in 1994, intr-o noapte mi-au furat hotii, cardanul de sub nu microbus MB 209 D fara rampa, in parcare (6 suruburi fata spre cutie, 2 suruburi mijloc la harding, 6 suruburi spate spre grup = total 14 suruburi cu cheie fixa de 15). Mai trist e ca busul nu mai pleca din loc, dupa ce am mestecat uleiul din cuti vre-o 15 minute in dorinta de-a pleca din loc, am chemat 2 mecanici de la un sevice din apropiere, unul in microbus si unul sub microbus aveau probleme psihice cu timoneria de la cutia de viteze pe care ascultind-o cu "stretoscopul" garantau ca cupleaza , dupa vre-o 20 minute de chin, au tractat masina la sevice, au urcat-o pe/cu krik, si surpriza, unul a vazut ca lipseste cu desavirsire cardanul . Acum e de ris, da atunci turbasem.
                ) ce faza baga-i in viteze si mergea normal numa nu invartea rotiile.Minunata ocazie sa asculti cutia de viteze in orice treapta.
                Sa conduci un Mercedes este o placere...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by svobl1 View Post
                  da, asta cam asa este - la 300D nu scapi cu totul de vibratii. si al meu, daca ma gandesc bine, facea nashpa in viteza a 4-a pe la 50-60km/h. Cautam sa evit sa circul in regimul asta si luam a treia pina la 60-65km/h ca sa scap.
                  Este vreo frecventa de rezonanta, dar daca pune un diferential cu alt raport i=3,69 de exemplu de pe 240D poate scapa ea. Sau 3,92 de la 200 si 220D - ce acceleratie perversa s-ar obtine
                  S-ar obtine acceleratie da si viteza a-r scadea dramatic,nush daca mai depasesti 130 cu masina aia
                  Sa conduci un Mercedes este o placere...

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by svobl1 View Post
                    da, asta cam asa este - la 300D nu scapi cu totul de vibratii. si al meu, daca ma gandesc bine, facea nashpa in viteza a 4-a pe la 50-60km/h. Cautam sa evit sa circul in regimul asta si luam a treia pina la 60-65km/h ca sa scap.
                    Este vreo frecventa de rezonanta, dar daca pune un diferential cu alt raport i=3,69 de exemplu de pe 240D poate scapa ea. Sau 3,92 de la 200 si 220D - ce acceleratie perversa s-ar obtine
                    Salut am si eu o problema cu grupul la o cobra de 240. Mai am un grup cu raportul 3,69si nu stiam daca e grup de 240 sau 200.Am citit mai sus ca daca e raportul 3, 69 e de 240. Am inteles bine?

                    Comment


                    • #25
                      i=3,96

                      scuze - am vrut sa scriu 3,69 ... s-a utilizat initial in modelele 240D. Ca si dimensiune geometrica se poate monta in oricare W115, W114 sau W123. Cred ca merge si in unele W126/W116, dar nu-mi amintesc prea exact.
                      Last edited by svobl1; 06-21-2009, 21:24 PM. Reason: 3,69

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF