Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Inlocuire Ambreiaj/Volanta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inlocuire Ambreiaj/Volanta

    Ma asteapta saptamana asta schimbul de ambreiaj si a dopului de gheata care se afla in spatele volantei deoarece imi curge toata apa din radiator pe la acel dop si nu mai pot sa circul asa cu ea.

    As dori sa va intreb ce cheie am nevoie pentru a da jos volanta. Mi se pare ca este cheie torx, dar nu stiu ce dimensiune. Puteti careva sa imi spuneti?

    V-as ruga totodata daca puteti sa imi dati niste sfaturi. Am schimbat cutia o data si am demontat ambreiajul, dar nu am montat niciodata un ambreiajul sau volanta si as avea nevoie de niste sfaturi. Ma refer la niste atentionari la ce trebuie sa am grija (ex. sa centrez discul de ambreiaj, sa il pun cum cu partea care trebuie).

  • #2
    Din cate imi amintesc eu nu e torx; eu parca am modificat o tubulara de 12, una din aceea cu striatii nu hexagon.
    Exista doua tipuri de masini :
    1. care au fost lovite
    2. care vor fi lovite

    Comment


    • #3
      La mine, placa de presiune e prinsa de volanta cu suruburi cu cap pentru hexagonul de 6, iar volanta cu suruburi normale de 13. Discul de ambreiaj are in centru unde sunt canelurile pentru ax, o parte mai lunga pe o fata si o parte mai scurta pe cealalta, mi se pare ca se pune cu partea mai lunga spre cutie, te uiti cand il dai jos pe cel vechi.
      Centrarea o faci ochiometric sau cu un obiect gros de lemn, sau metal care sa intre acolo,cu suruburile stranse cu mana fara forta sa poti muta pozitia discului, dupa care tot fara sa strangi suruburile bagi cutia o misti st, drapta sa dea la caneluri o bagi pana sa se uneasca cu motorul. Dupa asta incerci sa o tragi cat poti de drept afara si strangi de tot suruburile la placa de presiune.
      La mine, un dop de gheata a tinut 2 ani cu poxipol. Am golit apa, am pornit motorul sa se incalzeasca putin sa usuce locul,am spart cu surubelnita tot ce era subtiat din dop si am umplut cu poxipol de ala gri, nu transparent.

      Comment


      • #4
        Am dat jos tot pana la volanta unde m-am blocat la acele suruburi dubluhexagonale si nu am avut cheie tubulara dubluhexagonala la mine. Am cumparat din comert una si astazi o voi da jos.

        Cum ati procedat cu destransul suruburilor de la volanta ca sa nu se mai invarta volanta? Ati bagat un cartof in toba de esapament? (Glumesc of course)

        Comment


        • #5
          Originally posted by crstn_savu View Post
          Am dat jos tot pana la volanta unde m-am blocat la acele suruburi dubluhexagonale si nu am avut cheie tubulara dubluhexagonala la mine. Am cumparat din comert una si astazi o voi da jos.

          Cum ati procedat cu destransul suruburilor de la volanta ca sa nu se mai invarta volanta? Ati bagat un cartof in toba de esapament? (Glumesc of course)
          Pui un surub, care prindea cutia la loc,
          - iei o surubelnita mare,dreapta
          - sprijini surubelnita de surub si ii bagi capatul intre dintii volantei
          - ai nevoie de ajutor.

          Bafta !
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            Am reusit sa dam volanta jos sa le punem toate sus, dar No ambreiaj . Cel mai probabil din cauza rulmentului de presiune. Dupa cum spuneam si mai sus exista 2 tipuri de placi de presiune corespondente celor 2 tipuri de cutii in 4 trepte puse pe cobra:

            Pe cutiile din prima serie s-a pus placa de presiune fara bucsa in zona centrala
            Pe cutiile puse in ultimele doua serii s-au modificat placile de presiune si pentru o distributie uniforma a fortelor cel mai probabil s-a introdus acea bucsa in partea centrala.

            Ei bine din cate am vorbit cu doktoru fiecare placa de presiune are rulmentul ei de presiune. Eu ca prostu am pus placa de presiune de pe prima serie si rulmentul de pe a doua serie si normal ca ambreiaj *$&#. Caraie in draci cand sa o bagi in viteza.

            Comment


            • #7
              Cursa scurta, cauta placa cu buca pe lamelele alea sau un rulment de presiune ce are guler lung.... si va merge. Se poate face o improvizatie pe la furca, ca sa impinga mai mult, un pic de sudura, incarcat cam 3 mm pe furca sau rulment, si dupa polizat drept. Dar e tiganie nu lucru original...

              Comment


              • #8
                Am uitat sa scriu aseara mesaj. Am schimbat rulmentul de presiune cu cel corespunzator placii de presiune si totul este ok acuma. Prinde jos si nu bruscheaza. Nu este necesara si schimbarea furcii cand se schimba rulmentul intermediar si placa de presiune cu alt model.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF