Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inlocuire Ambreiaj/Volanta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inlocuire Ambreiaj/Volanta

    Ma asteapta saptamana asta schimbul de ambreiaj si a dopului de gheata care se afla in spatele volantei deoarece imi curge toata apa din radiator pe la acel dop si nu mai pot sa circul asa cu ea.

    As dori sa va intreb ce cheie am nevoie pentru a da jos volanta. Mi se pare ca este cheie torx, dar nu stiu ce dimensiune. Puteti careva sa imi spuneti?

    V-as ruga totodata daca puteti sa imi dati niste sfaturi. Am schimbat cutia o data si am demontat ambreiajul, dar nu am montat niciodata un ambreiajul sau volanta si as avea nevoie de niste sfaturi. Ma refer la niste atentionari la ce trebuie sa am grija (ex. sa centrez discul de ambreiaj, sa il pun cum cu partea care trebuie).

  • #2
    Din cate imi amintesc eu nu e torx; eu parca am modificat o tubulara de 12, una din aceea cu striatii nu hexagon.
    Exista doua tipuri de masini :
    1. care au fost lovite
    2. care vor fi lovite

    Comment


    • #3
      La mine, placa de presiune e prinsa de volanta cu suruburi cu cap pentru hexagonul de 6, iar volanta cu suruburi normale de 13. Discul de ambreiaj are in centru unde sunt canelurile pentru ax, o parte mai lunga pe o fata si o parte mai scurta pe cealalta, mi se pare ca se pune cu partea mai lunga spre cutie, te uiti cand il dai jos pe cel vechi.
      Centrarea o faci ochiometric sau cu un obiect gros de lemn, sau metal care sa intre acolo,cu suruburile stranse cu mana fara forta sa poti muta pozitia discului, dupa care tot fara sa strangi suruburile bagi cutia o misti st, drapta sa dea la caneluri o bagi pana sa se uneasca cu motorul. Dupa asta incerci sa o tragi cat poti de drept afara si strangi de tot suruburile la placa de presiune.
      La mine, un dop de gheata a tinut 2 ani cu poxipol. Am golit apa, am pornit motorul sa se incalzeasca putin sa usuce locul,am spart cu surubelnita tot ce era subtiat din dop si am umplut cu poxipol de ala gri, nu transparent.

      Comment


      • #4
        Am dat jos tot pana la volanta unde m-am blocat la acele suruburi dubluhexagonale si nu am avut cheie tubulara dubluhexagonala la mine. Am cumparat din comert una si astazi o voi da jos.

        Cum ati procedat cu destransul suruburilor de la volanta ca sa nu se mai invarta volanta? Ati bagat un cartof in toba de esapament? (Glumesc of course)

        Comment


        • #5
          Originally posted by crstn_savu View Post
          Am dat jos tot pana la volanta unde m-am blocat la acele suruburi dubluhexagonale si nu am avut cheie tubulara dubluhexagonala la mine. Am cumparat din comert una si astazi o voi da jos.

          Cum ati procedat cu destransul suruburilor de la volanta ca sa nu se mai invarta volanta? Ati bagat un cartof in toba de esapament? (Glumesc of course)
          Pui un surub, care prindea cutia la loc,
          - iei o surubelnita mare,dreapta
          - sprijini surubelnita de surub si ii bagi capatul intre dintii volantei
          - ai nevoie de ajutor.

          Bafta !
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            Am reusit sa dam volanta jos sa le punem toate sus, dar No ambreiaj . Cel mai probabil din cauza rulmentului de presiune. Dupa cum spuneam si mai sus exista 2 tipuri de placi de presiune corespondente celor 2 tipuri de cutii in 4 trepte puse pe cobra:

            Pe cutiile din prima serie s-a pus placa de presiune fara bucsa in zona centrala
            Pe cutiile puse in ultimele doua serii s-au modificat placile de presiune si pentru o distributie uniforma a fortelor cel mai probabil s-a introdus acea bucsa in partea centrala.

            Ei bine din cate am vorbit cu doktoru fiecare placa de presiune are rulmentul ei de presiune. Eu ca prostu am pus placa de presiune de pe prima serie si rulmentul de pe a doua serie si normal ca ambreiaj *$&#. Caraie in draci cand sa o bagi in viteza.

            Comment


            • #7
              Cursa scurta, cauta placa cu buca pe lamelele alea sau un rulment de presiune ce are guler lung.... si va merge. Se poate face o improvizatie pe la furca, ca sa impinga mai mult, un pic de sudura, incarcat cam 3 mm pe furca sau rulment, si dupa polizat drept. Dar e tiganie nu lucru original...

              Comment


              • #8
                Am uitat sa scriu aseara mesaj. Am schimbat rulmentul de presiune cu cel corespunzator placii de presiune si totul este ok acuma. Prinde jos si nu bruscheaza. Nu este necesara si schimbarea furcii cand se schimba rulmentul intermediar si placa de presiune cu alt model.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF