Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimb ulei cutie Hidramata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimb ulei cutie Hidramata

    Am cautat pe forum si nu am gasit decat subiecte conexe din care am retinut ca este indicat sa faci schimbul de ulei in cutie. In speta este un w123 300 TDT. M-as bucura daca cineva ar putea sa ne spuna:
    1. Care e procedura pentru schimb (detaliat - ca la un diletant)?
    2. Trebuie aparat special cu care sa scot tot uleiul din cutie? (se vorbea pe un topic)
    3. Ce tip de ulei este recomandat pentru cutia in cauza?
    4. Daca uleiul nu e schimbat de 5 ani (50.000-70.000 km) se impune schimbul? - Am vazut indicatii de 30.000?!
    5. Exista aditivi care ar putea prelungi viata cutiei?
    Va multumim anticipat!
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

  • #2
    La cutiile astea vechi , norocul e ca nu sut asa pretentioase, cel mai simplu mod de a schimba uleiul e sa mergi la magazin sa ceri un filtru de cutie nou, ulei ATF TQ D III. ai nevoie de vreo 3-4 litri, e cam 30 de lei litrul.
    dai drumul la ulei de la buson de jos, desfaci capacul din suruburile alea multe, inlocuiesti filtrul, pornesti cu uleiul vechi cu conducta din drapta scoasa din partea pasagerului si va mai arunca de ea ceva vechi, bagi uleiul nou, pornesti si cu frana de mana apasata si pe maneta pe R il pui la nivel. apoi mai verifici nivelul tot pe R si cu motorul cald dupa ce te plimbi putin cu ea.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Dj Sky View Post
      La cutiile astea vechi , norocul e ca nu sut asa pretentioase, cel mai simplu mod de a schimba uleiul e sa mergi la magazin sa ceri un filtru de cutie nou, ulei ATF TQ D III. ai nevoie de vreo 3-4 litri, e cam 30 de lei litrul.
      dai drumul la ulei de la buson de jos, desfaci capacul din suruburile alea multe, inlocuiesti filtrul, pornesti cu uleiul vechi cu conducta din drapta scoasa din partea pasagerului si va mai arunca de ea ceva vechi, bagi uleiul nou, pornesti si cu frana de mana apasata si pe maneta pe R il pui la nivel. apoi mai verifici nivelul tot pe R si cu motorul cald dupa ce te plimbi putin cu ea.
      1. Marca aceasta de ulei este recomandata de constructor?
      2. Pe unde completez uleiul?
      3. Daca mi-ai explica ca la diletanti care e procedura ti-as fi recunoscator!
      Multumesc!
      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

      Comment


      • #4
        Uleiul ala e recomandat, eu stiu ca se pun 7 litri la automatele vechi, nu 3-4 litri (sunt 4 litri in baia mare si 3 in turumba, in plus daca schimbi numai uleiul, fara filtru cred ca il faci cam degeaba schimbul. Cand cumperi filtru primesti si o garnitura pentru baia de ulei. Filtrul si garnitura costa in jur de 130 de lei. Uleiul se completeaza pe sus pe la joja, dupa ce s-a verificat in prealabil nivelul. Nivelul se verifica cu motorul pornit si uleiul cald in R cu frana calcata (exista multe versiuni pe tema asta si s-a mai discutat). Daca pui prea mult ulei schimba cu socuri.





        Eu la 126 am aceeiasi cutie si motor ca pe 123. Vad ca tu ai 300TDT, nu stiu daca datele problemei se modifica.....
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Originally posted by carmine View Post
          Uleiul ala e recomandat, eu stiu ca se pun 7 litri la automatele vechi, nu 3-4 litri (sunt 4 litri in baia mare si 3 in turumba, in plus daca schimbi numai uleiul, fara filtru cred ca il faci cam degeaba schimbul. Cand cumperi filtru primesti si o garnitura pentru baia de ulei. Filtrul si garnitura costa in jur de 130 de lei. Uleiul se completeaza pe sus pe la joja, dupa ce s-a verificat in prealabil nivelul. Nivelul se verifica cu motorul pornit si uleiul cald in R cu frana calcata (exista multe versiuni pe tema asta si s-a mai discutat). Daca pui prea mult ulei schimba cu socuri.





          Eu la 126 am aceeiasi cutie si motor ca pe 123. Vad ca tu ai 300TDT, nu stiu daca datele problemei se modifica.....
          Multumesc!
          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

          Comment


          • #6
            Se pare k ai primit deja raspunsul... In leg cu cant de ulei scuze... eu cand am avut cutia automata pe cobra nu aveam radiator dublu(apa, racire ulei cutie), nici nu am gasit unul si am unit turul cu returul la cutie. am facut ceva km, am vazut ca nu se infierbanta si i-am dat pace asa. La mine atata intrau, 3 litri si ceva, am bagat 3 litri, am verificat nivelul, numai cat atingea, am facut o tura, si dupa am completat pana la jumate intre min si maxim si schimba perfect. Daca tu ai instalatia completa, ia sfaturile colegului de mai sus si ia-ti vreo 7 litri. Eu cand mi-am luat filtrul si uleiul , filtrul cu tot cu garnitura aia mare de la capac si una mica pentru busonul de golire, a costat in jur de 70 de lei la un magazin de piese auto de aici din tg. mures. iar uleiul 30 lei/ L.
            In legatura cu scosul uleiului din cutie, tot nu poti sa il scoti, cred ca numai daca dai cutia jos si o intorci pe toate partile. Cred ca e de ajuns ce ti-am spus eu, lasa sa curga cat curge, desfa conducta care merge la radiator de catre pasager si da-i o cheie, va scoate ea destul afara pe langa ce ti-a curs tie pe la buson.
            Last edited by Dj Sky; 11-09-2009, 10:33 AM.

            Comment


            • #7
              In pozele puse de colegul Orvo, se vede cum se umbla la turumba, poza 3, acolo mai sunt 3 litri de ulei de schimbat. In prealabil se demonteaza traversa aia metalica (sageata galbena, poza 1). Majoritatea mecanicilor de pe la noi h-abar n-au ca se umbla acolo. Rezulta 4 litri de ulei nou pus peste 3 litri de ulei vechi. Done that, been there.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #8
                La w203 (2005, facelift, 220 CDI) uleiul se schimba? Ma refer la cutia de viteze automata. Multumesc anticipat pt raspunsuri.

                Comment


                • #9
                  Eu nu ma mai pronunt,las foamea din tara sa creeze diversi specialisti,deja sunt destui doctori in automate creati peste noapte...

                  Comment


                  • #10
                    Buna seara, bineinteles ca se schimba uleiul la cutie , ca de altfel la toate cutiile automate (hidramate ).
                    In cazul tau ar fi bine sa scrii o serie de caroserie , pentru a ne lamuri ce tip de cutie ai pe masina si pentru a nu se crea confuzii cu privire la uleiul pe care trebuie sa il pui in cutie.
                    Draga DMIHNEAESTE ADEVARAT CE SPUI TU , dar crezi ca tu stii cu adevarat ce se intimpla intr-o cutie automata (cum se fac schimbarile treptelor de viteza).
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • #11
                      Suntem oftopic,dae sa-ti raspund-nu am sustinut nimic din ce spui,doar ca nu iau bani pe informatiile in domeniu,si nici nu pretind ca rezolv,ca tot te simti atins de postarea mea-instituie ,ca un om cinstit,regula nu rezolv-nu iau bani pe ceea ce repar....

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF