Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Intrebare,mai ales pentru Doc..

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare,mai ales pentru Doc..

    Ce diferente sunt intre blocul motor M110 si M123?
    Multumesc anticipat

  • #2
    Originally posted by muszuke View Post
    Ce diferente sunt intre blocul motor M110 si M123?
    Multumesc anticipat
    Din ce am gasit pe wikipedia M110 este motor tip DOHC pe cand M123 este OHC.M123 are diametrul la pistoane de 86 si cursa de 72.45 si compresia de 8,7:1 pe cand M110 are diametrul de 86 si cursa de 78.8.Daca vreti sa cititi mai multe sunt 2 linkuri aici:
    M110
    M123

    Comment


    • #3
      Originally posted by razor View Post
      Din ce am gasit pe wikipedia M110 este motor tip DOHC pe cand M123 este OHC.M123 are diametrul la pistoane de 86 si cursa de 72.45 si compresia de 8,7:1 pe cand M110 are diametrul de 86 si cursa de 78.8.Daca vreti sa cititi mai multe sunt 2 linkuri aici:
      M110
      M123

      Multumesc mult

      Comment


      • #4
        Nu ai pentru ce.Doar suntem o comunitate unita.

        Comment


        • #5
          Originally posted by razor View Post
          Nu ai pentru ce.Doar suntem o comunitate unita.
          Daca vede Dok treaba cu comunitatea unita ...

          Comment


          • #6
            Deci se pot folosi intre ele,diferenta e chiuloasa,bielele mai lungi....si precis forma capului de piston.....

            Comment


            • #7
              Originally posted by DMIHNEA View Post
              Deci se pot folosi intre ele,diferenta e chiuloasa,bielele mai lungi....si precis forma capului de piston.....

              Multumesc mult,este raspunsul perfect,
              am un motor M110 cu blocul crapat,in rest in stare buna si complet si un
              bloc motor de M123,deci este posibil "transplantul",
              mai pe scurt aceste doua tipuri de motoare folosesc acelasi
              bloc?
              Last edited by muszuke; 03-14-2009, 02:09 AM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by muszuke View Post
                Multumesc mult,este raspunsul perfect,
                am un motor M110 cu blocul crapat,in rest in stare buna si complet si un
                bloc motor de M123,deci este posibil "transplantul",
                mai pe scurt aceste doua tipuri de motoare folosesc acelasi
                bloc?
                A facut cineva un asemenea "transplant"?Mi-ar fi de mare
                ajutor cateva sfaturi,de vreo 19 ani am avut de-a fece
                numai cu motoare MB diesel, asta ar fi primul proiect cu un motor MB pe
                benzina.

                Comment


                • #9
                  Este diferenta de cursa intre blocurile motor.Cel 110 este mai inalt.Mai bine ai cauta alt bloc 110 deoarece la rar la schimbarea seriei este mai dificil.Spre exemplu sa zicem ca ai motor M110.921.Pentru a il schimba cu unul M123.921 trebuie sa faci lucrarea la un atelier specializat numai pentru o nenorocita de adeverinta.Schimbarea motorului.Deci mai bine ai cauta un bloc tip 110 si dupa schimbare te duci la rar si spui ca ai avut blocul vechi crapat si schimba numai seria lui pe carte.Si scapi usor.Spor la reparat.

                  P.S.:O spun din propria experienta deoarece am vrut o schimbare de la 220D la un 240D si am aflat ca trebuie sa las 20 de milioane pentru nenorocita aia de adeverinta.
                  Last edited by razor; 03-14-2009, 10:13 AM. Reason: Adaugire

                  Comment


                  • #10
                    Motorul 250 nu are nici o legatura cu motorul 280. Sint doua gaini in doua traiste diferite. Punct.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by doktor4carz View Post
                      Motorul 250 nu are nici o legatura cu motorul 280. Sint doua gaini in doua traiste diferite. Punct.
                      Mulţumesc Doc!

                      Comment


                      • #12
                        N-ai de ce. Difera majoritatea canalelor din bloc, si astea nu se pot muta, ca sa se conformeze cu chiulasa... Neclaritatzi ?

                        Originally posted by razor View Post
                        O spun din propria experienta deoarece am vrut o schimbare de la 220D la un 240D si am aflat ca trebuie sa las 20 de milioane pentru nenorocita aia de adeverinta.
                        Te-au ars. Schimbarea de care zici matale costa sub 200 de euro. Si aici am incheiat off-topic-ul.
                        Last edited by doktor4carz; 03-15-2009, 03:11 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by doktor4carz View Post
                          N-ai de ce. Difera majoritatea canalelor din bloc, si astea nu se pot muta, ca sa se conformeze cu chiulasa... Neclaritatzi ?


                          Te-au ars. Schimbarea de care zici matale costa sub 200 de euro. Si aici am incheiat off-topic-ul.
                          Mulţumesc din nou Doc,
                          o singură întrebare mai am,
                          ar fi de găsit un motor M 110.988 complect de vânzare?
                          nu-i bai dacă este uzat ,să fie complect si nemutilat
                          (fără piese de Logan în el)

                          Comment


                          • #14
                            Asta e cod motor de W126, pare-mi-se... sau ma inshel ?

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF