Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alternative pentru cutie.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alternative pentru cutie.

    Modelul de masina este w123 300 TDT. Transmisie automata cu 4 viteze, schimba ca noua, plecare de pe loc cu a doua. Am sesizat ca masina cel mai bine se comporta la viteza de 80-90. Ma refer aici la turatia motorului... Masina merge si la viteze mai placute (110-120) insa motorului parca ii lipseste o viteza. Am fost tentat sa montez o manuala in 5, dar cred ca e prea mare tzigania...iar sa pun o alta automata in 5 nu stiu daca merge si cine sa o faca. Asa ca m-am gandit ca decat sa imi bat capul cu cutii si diferentiale mai bine pun niste roti mai mari (chiar daca nu arata asa de bine) care sa permita rularea cu viteze mai mari la aceeasi turatzie. Evident aici trebuie un adaptor pentru cablul de kilometraj. Ce sfaturi puteti sa imi dati... cu exceptia celui prin care ar trebui sa invatz sa merg cu 80 si fara batai de cap?

    P.S. Cum pot verifica raportul de diferential, fiindca am o banuiala ca nu este cel original?
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

  • #2
    Io zic sa te calmezi,daca e in mintzile ei,las-o cum e,daca totusi ai prurit,umbla dupa cutie cu 5 manuala,cu tot ce implica....inclusiv Fane sau similar

    Comment


    • #3
      Originally posted by DMIHNEA View Post
      Io zic sa te calmezi,daca e in mintzile ei,las-o cum e,daca totusi ai prurit,umbla dupa cutie cu 5 manuala,cu tot ce implica....inclusiv Fane sau similar
      Mi-ar placea mai mult o automata, dar nu cred ca se poate una in 5 pe cobra. Si daca se poate nu vreau sa ma gandesc cat ar costa! Parca cea mai comoda si ieftina varianta ar fi asta cu rotile si cu un adaptor de kilometraj. Oare ma insel?
      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

      Comment


      • #4
        M-am lamurit ce alternative am pentru schimbarea cutiei:http://www.clubmercedes.ro/oare-pot-...-17-t4098.html
        Din punctul meu de vedere se poate inchide.
        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by Demiurgos View Post
          Modelul de masina este w123 300 TDT. Transmisie automata cu 4 viteze, ...
          P.S. Cum pot verifica raportul de diferential, fiindca am o banuiala ca nu este cel original?
          Cred ca raportul diferential-ului trebuie sa fie de 3,07 , la W123, 300TDT, motor OM 617 D 30 A / 617.952, Cilindree 2998 cmc, 5 cilindri, automatic 4 viteze.

          PS.
          Nu cred ca exista W123_300TDT cu cutie manuala.

          EDIT:
          300TD Turbodiesel
          Producción: Octubre de 1980 a Noviembre de 1985.
          Nº de ejemplares construidos: 28.219
          Motor: OM617A, 5 cilindros en línea.
          Diámetro/Carrera: 91x92,4 mm.
          Cilindrada: 2.998 cc.
          Relación de compresión: 21,5:1.
          Alimentación: Bomba de inyección Bosch y turbocompresor Garrett.
          Potencia: 125 CV DIN a 4.350 rpm.
          Par Máximo: 25,5 mkg a 2.400 rpm.
          Transmisión: Cambio standard automático de 4 velocidades: 1ª-3,90:1, 2ª-2,30:1, 3ª-1,41:1, 4ª-1,00:1, MA-5,47:1.
          Grupo cónico: 3,07:1.
          Suspensión: Independiente a las 4 ruedas, delantera con trapecios transversales, muelles, amortiguadores y estabilizadora, trasera con brazos diagonales oscilantes, amortiguadores y estabilizadora. Control de nivel.
          Dirección: Servo asistida de recirculación de bolas. Diámetro de giro 11,29 m.
          Frenos: Circuito hidráulico doble. Discos a las 4 ruedas servoasistidos.
          Neumáticos: 195/70 SR14.
          Dimensiones: Largo 4,725 m., Ancho 1,786 m., Alto 1,470 m. Batalla 2,795 m., Peso 1.625 Kgr.
          Velocidad Máxima: 165 Km/h.
          Aceleración: 15 Seg. 0/100 Km/h.
          Consumo: 11,1 litros/100 Km.
          Tanque de combustible: 70 litros.
          Last edited by orca; 12-03-2008, 20:29 PM.
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            Originally posted by pulmann View Post
            Cred ca raportul diferential-ului trebuie sa fie de 3,07 , la W123, 300TDT, motor OM 617 D 30 A / 617.952, Cilindree 2998 cmc, 5 cilindri, automatic 4 viteze.

            PS.
            Nu cred ca exista W123_300TDT cu cutie manuala.
            L-a cate a patit in viata ei saraca trebuie sa imi pun si problema asta. Nici macar nu stiu daca masina a iesit cu motorul asta din fabrica s-au a fost montat ulterior. Oare cum pot afla?
            Nu s-au fabricat manuale. Dar Timpurile moderne cer o viteza in plus. Chiar daca nu imi place o sa montez o manuala in 5. Am sa pun niste roti putin mai mari si sper sa ajung la viteza de croaziera de 100-110 km/h. Vom trai si vom vedea. Te tin la curent!
            http://www.caesaralexandru.wordpress.com

            Comment


            • #7
              Originally posted by Demiurgos View Post
              ...
              Nici macar nu stiu daca masina a iesit cu motorul asta din fabrica s-au a fost montat ulterior. Oare cum pot afla?
              ...
              Da-mi ultimele 3 (trei) cifre din cele prim 9 (noua) caractere ale seriei de caroserie.
              W D B 1 2 3 _ _ _
              Last edited by orca; 12-03-2008, 21:19 PM.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #8
                WDB12319312005716 Seria completa!
                http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Demiurgos View Post
                  WDB12319312005716 Seria completa!
                  Fiindca seria este WDB123193... cu sigurantza este un 300TDT de la mama lui ,
                  VIN WDB12319312005716
                  Model 300 TD TURBO
                  Chassis 12319312005716
                  Engine 617952 12 006006
                  Transmission 02 032273
                  Order 0 1 364 50156
                  Approx. year 1981
                  Lights BOSCH BOSCH
                  Cab 03827
                  Dealer S & G KHE (Schoemperlein & Gast), karlsruhe (364)
                  Interior (cloth) fabric gray+blue or anthracite+blue (032)
                  Paint
                  737 classic white (T) (с 01.01.1975 по 31.12.1985)
                  Options
                  220 rear door contacts (с 01.11.1962 по 31.03.1983)
                  404 orthopaedic front seat backrest (multiple contour backrest in model 140), left (с 01.04.1970 по 31.12.1995)
                  411 mechanical and hydraulic sliding roof (с 01.10.1965 по 31.10.1993)
                  430 headrests in the rear (с 01.01.1977)
                  440 tempomat (cruise control) (с 01.09.1975)
                  466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
                  470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993)
                  535 interference suppression without radio set and automatic antenna (с 01.04.1962 по 31.07.1997)
                  541 double roller blind used as luggage and passenger guard (с 01.01.1980)
                  580 Behr air conditioner (с 01.04.1970 по 31.10.1982)
                  591 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany
                  green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany (с 01.01.1972)
                  682 fire extinguisher (с 01.04.1970)
                  724 cargo anchorage (с 01.04.1979)
                  812 rear-mounted loudspeaker (с 01.11.1974)
                  843 rear seat bench divided 2/3 : 1/3 (с 01.10.1977 по 31.08.1996)
                  Last edited by orca; 12-03-2008, 21:44 PM.
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #10
                    Chiar asa si este...M-am linistit putin. Multumesc!
                    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                    Comment


                    • #11
                      Cam are ceva optiuni ... poate pui si tu niste poze cu ea sau daca se poate un id de mess (pe privat) sa facem schimb de pareri ca intre proprietari de T-uri

                      Comment


                      • #12
                        Chiar ai tempomat pe ea?
                        ABS-ul cum se prezinta?

                        Comment


                        • #13
                          ABS-ul e ca si masina in general, adica vai steaua ei. Am luat-o recent si astept vremuri mai insorite pentru a o putea restaura. Ca sa iti faci o idee am un thread intitulat "ABS sau nu?" Cat despre tempomat nu pot spune ca am Cruise Controlul fiindca nu e tempomat. Poate se refera doar la faptul ca pot sa setez mecanic motorul la o anumita turatie. Eu unul nu stiu sa faca mai multe...poate ma ajutati voi.
                          Cu mare placere stam de vorba despre T-uri: caesar.alexandru id messenger.
                          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF