Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Salvati o cobra

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salvati o cobra

    salutare...sunt nou intrat in club si am o nelamurire
    am un mercedes cobra W123...din intamplare....
    socru miu are 2 si a vazut ca imi place modelul, asa ca mi a luat una...cadou..
    numai ca a dat destul de putin pe ea, vreo 1200 acu 2 ani. De atunci am inceput sa bag in ea..piese, tablarie, vopsire, schimbare culoare, RAR..etc. Am luat chiar una veche pt piese si am desfacut o toata...by myself. Chestia e ca am ajuns acu la vreo 3000 euro, iar daca ar fi sa o vand nu stiu daca as mai lua banii care iam dat initial pe ea. Mie unul imi place masina, mai ales ca am pus suflet in ea, numai ca sunt presat (nu spun de cine, poate daca era o masina de dama nu eram) sa o vand chiar si cu 1000 euro, sa mai pun diferenta si sa iau ceva mai nou. Voi care sunteti posesori de mai mult timp, ce spuneti, merita sa fac aceasta noua ''investitie''?
    In masura in care iti place masina, merita pastrata? Mentionez ca socru are un beci de piese de cobra, deci eventuale surprize la masina nu ar fi mare lucru, mai ales ca ma prind sa o desfac toata si sa o pun la loc cu mana mea?
    multumesc mult pentru eventual raspuns si sper ca acesta sa lamureasca pe cineva.

  • #2
    Tziai raspuns singur la intrebare...

    Comment


    • #3
      Cateodata e bine sa vezi faptele in scris in fata ta; dupa care te prinzi.
      1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
      1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
      dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

      Comment


      • #4
        Ori iei ceva nou nout, ori ramai cu cobra. "Mai nou" este o investitie foarte proasta. Iei, sa zicem, un 124 cu 3000 de euro, nu ai piese pentru el, nu stii ce probleme are, si incepi sa bagi si in acela bani la greu.

        Ca fapt divers, mie imi pare in continuare rau ca am renuntat la prima masina, o Lada 1200 si am mers tot asa din masina in masina, toate vechi, pierzand o gramada de bani.
        Ori faci un pas maret si iei o masina ca lumea, ori ramai cu cobra si cu bani de excursii

        Comment


        • #5
          Daca masina merge n-are rost sa o vinzi pe 1000 de euro. Desi suma poate parea mare nu e. Si nu trece mult timp si te trezesti si fara masina si cu banii cheltuiti pe cine stie ce.
          Acuma depinde ce motorizare ai, cat e impozitul si asigurarea. Daca nu e de 3000 atunci merita sa-l tii ca nu te costa mult.
          Decat sa-ti iei una second hand mai bine pastrezi cobra, e una din cele mai rezistente masini "mai vechi".
          Singura treaba cu masina asta e ca trebuie intretinuta. Uita-te unde mi-am prezentat masinile sa vezi cum ajunge o cobra neintretinuta. Uita-te mai departe la aia galbena sa vezi ce inseamna o cobra fosta taxi care a fost intretinuta, si a tras "numai" jumate de milion de km

          Daca vrei sa-ti iei ceva nou depinde la ce te astepti. Am colegi care si-au cumparat masini in jur de 10 000 euro si nu pot zice ca se ridica la inaltimea asteptarilor. Poate doar avantajul psihologic ca e masina noua.

          Decizia ar trebui sa-ti apartina, iti dai seama ca nici unul dintre noi cei de pe forum nu stim toate detaliile si constrangerile la care esti supus.
          Daca masina e ok (n-are rugina, merge motoru si tot asa) au as pastra-o.

          Comment


          • #6
            O mie de euro poate insemna un weekend de betie, in functie de sorb.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              Kobhra rullz.E cea mai tare masina,eu nu as schimba-o pt nimik in lume.Tine bine de cobra ca e masina!Nu se compara cu nimik!Eu toata viata voi merge cu cobran.
              Am fost si eu in situatia ta acum vreo juma de an si am cerut sfatul colegilor de pe acest minunat forum,care m-au idrumat pe calea dreapta cobrista.Cand ma gandesc ca era sa dau vreo 14000 euro pe un reno megane ma ia cu tremurici.In ziua de azi ar fi valorat probabil vreo 9000 cel mult..
              MÃREAȚA COBRA

              Comment


              • #8
                Tine de ea,caci daca o ingrijesti,nu moare.E genul de masina care nu te tradeaza daca o respecti.Asa masini nu se vor mai face niciodata,nicaieri!Ia in comparatie orice masina de azi,cu mult plastic,si compara lucrurile marunte;oglinda interioara,oglinzile exterioare,balamalele usilor,broasca de la usa,orice vrei tu si vei vedea diferenta dintre o COBRA si restul masinilor.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by giorgio View Post
                  Ia in comparatie orice masina de azi,cu mult plastic,si compara lucrurile marunte;oglinda interioara,oglinzile exterioare,balamalele usilor,broasca de la usa,orice vrei tu si vei vedea diferenta dintre o COBRA si restul masinilor.
                  Exact!Mi-ai luat vb din gura.Compara cum se simte/aude cand inchizi o usa de cobra comparativ cu o usa de masina mai noua,de ex bmw seria 5.Intr-un caz vei auzi/simti o usa "tabloasa" zdranganoasa,care iti da senzatia ca nu se inchide antifoneaza deloc bine si in celalalt caz o usa masiva f bine inchegata si antifonata care parca dupa ce o inchizi ti-ar pune niste dopuri in urechi,nu mai auzi nimik ce e in afara.Asta e diferenta dintre KOo\=|=/oObra si masinile noi.Si noi chiar nu suntem subiectivi deloc,poti sa te increzi 100% in ce iti spunem aici!
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment


                  • #10
                    Pastreaz-o tata, e masina, daca o dai iti garantez ca o sa ti para rau, suta la suta!
                    W110-2.0 D 1966
                    W115-2.0 D 1971
                    W123-2.4 D 1982

                    Comment


                    • #11
                      Daca te uiti acum la 1000 de euro mai tarziu poate o sa regreti. Eu as trage de la gura ca sa imi pastrez cobra
                      MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
                      MB W123 300D - 1982
                      MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
                      [B]

                      Comment


                      • #12
                        arata-ne niste poze cu masinuta

                        Comment


                        • #13
                          Chiar, da sa vedem si noi despre ce tot vorbim acia!
                          W110-2.0 D 1966
                          W115-2.0 D 1971
                          W123-2.4 D 1982

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by giorgio View Post
                            Tine de ea,caci daca o ingrijesti,nu moare.E genul de masina care nu te tradeaza daca o respecti.Asa masini nu se vor mai face niciodata,nicaieri!Ia in comparatie orice masina de azi,cu mult plastic,si compara lucrurile marunte;oglinda interioara,oglinzile exterioare,balamalele usilor,broasca de la usa,orice vrei tu si vei vedea diferenta dintre o COBRA si restul masinilor.
                            Mare dreptate ai, te atasezi de ele, oricite probleme ti-ar creea tot nu te poti desparti de ele. Super masini facute sa reziste. Adevarate.

                            Comment


                            • #15
                              Scuze-off topic Daca mai citesc mult aici s-ar putea sa-mi iau si eu o cobra.
                              Stefan

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF