Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Discutzie ratata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Discutzie ratata

    Bun,bun dar pe site-ul de vanzare figureaza cu 171000km.Ar fi bine sa fie cu un asa kilometraj mic.

  • #2
    Daca are kilometrajul de pe site-ul de vanzare adica 171000 ar fi minunat.Poate se face schimbul cu 280E meu.De multe ori e preferabil sa fie revopsita si aranjata caroseria decat sa o iei cu rugina si sa te apuci sa o restaurezi.Nici 320000 nu ar fi un rulaj de speriat pentru un diesel.

    Comment


    • #3
      Eu unu n-as da dizelu pe benzinar!
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #4
        Cui ii place puterea si viteza un 280E e teribil.La sosea cu un diesel nu mergi niciodata ca si cu un benzinar,mai ales cand depasesti tiruri.Demarajul lui 280 e e demential fata de un diesel.Sigur un motor benzina nu o duce asa mult ca un diesel.Aici se face diferenta.

        Comment


        • #5
          A fost de vanzare, prin toamna parca, pe autovit.
          Partea nasoala e pretul cam maricel puterea jenanta in rest masina merita .

          Comment


          • #6
            Masina e de vanzare pe <best.auto> cu 2600E.Daca te gandesti bine face banii astia,din poze arata bine si interiorul ingrijit.

            Comment


            • #7
              Originally posted by giorgio View Post
              Sigur un motor benzina nu o duce asa mult ca un diesel.Aici se face diferenta.
              Nu duce pe dracu... Fosta mea Cobra 280 avea peste juma de milion si fugea ca dracii aia mari. Trebuia doar ingrijit, si tzine. Atita tot. Singura chestie e ca meseriashii de motor M110 sint la cimitir. In afara de mine...

              Comment


              • #8
                Vai vai ..

                Comment


                • #9
                  Vai vai ce ? Arata-mi si mie in tot orashul asta pe unu care shtie cu ce se maninca injectzia de 280 motor M110, in afara de tirla de arabetzi, care fara o suta de euro minim nu se uita la tine... Va trezitzi dracu vorbind... Motorul tau merge si in ziua de azi din cauza mea, altfel itzi ieshea lantzul de distributzie prin baia de ulei acu vro doojde mashini ale mele. Sintem putzini ashtia care shtim sa facem o inventzie la o vechitura de acu dooste de ani, care sa mai si mearga. Totushi, un carburator de Mercedes nou la magazin costa intre 1700 si 2500 de euro, functzie de tip. Capul hidraulic distribuitor la injectzia mecanica e vro 8 sute de euro minim, o pompa de benzina electrica vro 250... Iar mashina 500 cu totul... Da cuiva mina ? Nu prea... Nu mai zic de piesaraia care nu se gaseshte pe nicaieri, nici macar la doiciland. Unul ca mine, care mai shtie sa faca o cirpeala care sa tzina, e bun, ca faci economie la buzunar. Dar si cu maciuca in cur si cu sufletul in rai nu merge... Ori dai banul si iei lucru nou, ori il inginereshti si nu mai comentezi. Si nu la adresa mea. Nu tolerez. Am mincat destule fiare pe piine, de 13 ani de zile, ca sa imi comenteze cineva care nu shtie ce e aia un regulator termic de presiune, sau regulator damper, sau capsula termostatata, la motor M110. Rezervatzi-va comentariile pentru domeniile la care va pricepetzi, exact asha cum fac si eu. Vorbesc numai unde shtiu.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by doktor4carz View Post
                    Nu duce pe dracu... Fosta mea Cobra 280 avea peste juma de milion si fugea ca dracii aia mari. Trebuia doar ingrijit, si tzine. Atita tot. Singura chestie e ca meseriashii de motor M110 sint la cimitir. In afara de mine...
                    Pai bine atunci ori pui mana trantesti niste puradei si ii invetzi meserie ori daca dai ortu te scoatem asa impaiat si te punem sa repari....la cotoarbele astea ale noastre ca doar tu esti tata-l lor. Glumeam, e chiar pacat ca avem atat de putini mecanici pasionati ca tine e chiar pacat, dar ce sa-i faci asta e....oricum sa stii ca un lucru care mi-a dat incredere sa-mi iau 126-le meu asa cum e el e chiar pt ca stiu ca am la cine sa bat la usa cand e bolnava sau nu-i mai place motorina...si are cineva leac pt ea, nu se uita vreun mascarici scarpinanduse si facand experimente pe masina mea si pe buzunarele mele.
                    Scuze de Off-topic da trebuia s-o zic.
                    Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                    Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                    W126 '86 300SE automat (Reborn)
                    W124 '92 250TD soon on the road

                    Comment


                    • #11
                      Discutzia s-a mutat, ca deja se facea praf un topic de vinzari.
                      Cam asta e ideea, sa existe cineva care sa shtie ce are vechitura cind are draci pe ea, ca altfel te tapeaza de bani totzi ratatzii. Dar unii nu intzeleg aspectul asta... asha sintem noi, romanii, pina nu ne cacam in poteca si nu calcam in el, nu ne simtzim bine.

                      Comment


                      • #12
                        Eu cred ca se poate inchide lejer, vechi discutii. Eu am avut numa' diezele dar nu se compara un 280 cu nici mama diezelului, in plus pretul la motorina a devenit prohibitiv.
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #13
                          Buna Dok!Cand vii prin zona Banatului ?Te asteapta un pacient- un 280E-pentru un reglaj la injectie.Nimeni nu e mecanic100% pe-aici.Toti fug de motoarele pe injectie.Sa le dai Dacii sa mestereasca la carburatorsi la alte lucruri ca la alea se pricep.Toate cele bune!

                          Comment


                          • #14
                            Excelenta discutia, sunt de acord cu carmine. Se poate inchide

                            Comment


                            • #15
                              Ba se inchide din creasta. Eu ashtept un raspuns. Pe domeniul meu nu ma calca nimeni pe mine pe bataturi, cum si eu, la rindul meu, nu calc pe altzii pe domeniul lor. Pina una-alta, cine e moderator, ala hotarashte ce se inchide si ce nu. Iar privilegiul asta e momentan al meu.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF