Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rapoarte Transmisie W123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rapoarte Transmisie W123

    .
    http://www.surfblau.de/antriebsfragen.html , si multe alte despre W123
    Rapoarte Diferential :
    3,92: 200D, 220D, 200 (mit M115)
    3,69: 240D, 200 (mit M102), 230, 250
    3,58: 230E, 280E (2. und 3. Serie)
    3,54: 280E (1. Serie)
    3,46: 300D
    3,07: 300TDT







    Sau aici despre W123... http://www.benzgarage.de/
    Last edited by orca; 05-04-2008, 16:51 PM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

  • #2
    Originally posted by orca View Post
    .
    http://www.surfblau.de/antriebsfragen.html , si multe alte despre W123
    Rapoarte Diferential :
    3,92: 200D, 220D, 200 (mit M115)
    3,69: 240D, 200 (mit M102), 230, 250
    3,58: 230E, 280E (2. und 3. Serie)
    3,54: 280E (1. Serie)
    3,46: 300D
    3,07: 300TDT
    Pana la urma cu cat ii mai mic raportu cu atata mere mai tare masina?? ca nu prea inteleg din diagrame.Deci io am 240D cu 4 viteze cu grupu lui original.Daca ii pun unu de 300D,sau de 300TDT ii creste viteza?Nu pre imi trebuie mie sprint mare ca imi conteaza mai mult viteza,la drum lung.Astept ceva raspunsuri
    Last edited by doktor4carz; 07-23-2008, 01:24 AM.
    Sa conduci un Mercedes este o placere...

    Comment


    • #3
      Tabelul bate nitzel cimpii. Cobra 200 benzina motor alb a venit cu 3.69 la grup. Iar Cobra 280 cu 3.46, ca 300 dizel.

      Comment


      • #4
        Ma rog or bate,n-or bate campii cu care diferential mere mai tare masina(la viteza)cel de 200D sau cel de 300D,300TDT???
        Sa conduci un Mercedes este o placere...

        Comment


        • #5
          S-a mai discutat treaba asta pe alt thread, dar vad ca trebuie sa scriu acelashi cacat de cinshpemii de ori, de parca alta treaba n-am... Fiecare motor este facut sa mearga cu un anumit diferentzial. Combinatziile cu alte grupuri si suli cabaline se numesc, dupa DEX, tziganii. Punct.
          Si parca te-am mai rugat o data sa scrii mai ingrijit. A treia oara nu te mai rog, te ard direct. Grija mare la punctuatzie si ortografie deci...

          Comment


          • #6
            Rapoarte de transmisie..

            Originally posted by AlexCobra View Post
            Ma rog or bate,n-or bate campii cu care diferential mere mai tare masina(la viteza)cel de 200D sau cel de 300D,300TDT???
            Kolega ,nu e chiar asa de simplu ...pui un diferential cu raport mai mic de transmisie.. si gata! ...ai obtinut ce ai vrea tu..!! Aici e totul calculat inginereste.Fluxul de putere de la motor la roti trebuie sa se transmita la modul optim.Orice intercalare a unui convertizor de cuplu in lantul cinematic, care difera de cel proiectat pentru motorul respectiv ,poate crea disconfort, poate mari consumul de combustibil sau poate cauza alte disfunctionalitati in mersul corect al masinii.

            cu respect
            steen
            Last edited by steen; 07-25-2008, 06:38 AM.

            Comment


            • #7
              Nu ne mai lamureste nimeni cum sta treaba cu rapoartele de transmisie? As avea si eu aceasta curiozitate pentru ca am observat urmatoarele chestii la cele 4 cobre din familie.

              Cobra mea si cea care acum este pe de rezerva a lu cumnatumeu au motoare de 2000 cu diferentialul original (3.92). Cumnatumeu mai are o cobra cu motor de 2000 diesel in stare aproape impecabila (fosta benzinara de 2000) cu ABS, dar fostul proprietar i-a montat diferentialul de 3.46 cu ABS. Taicameu are motorul de 2400 actualmente pe masina, dar din fabrica masina a venit cu motorul de 2200 si la schimbarea motorului/cutiei nu s-a schimbat si diferentialul care are raportul de 3.92.

              Ce am observat eu este ca masina lui taicameu nu are demaraj aproape deloc, este incredibil de puturoasa, trebuie sa schimbi foarte rapid vitezele. La fel si cobra in stare foarte buna a lui cumnatumeu. Ambele au partea de motor-transmisie foarte buna (niciun zgomot, pornesc usor, nu afuma deloc). In schimb cobra mea care are diferentialu original, desi uruie ca autobuzu , are un demaraj incredibil desi pare sa nu aiba compresie foarte buna si cam afuma umpic. La fel si cobra de rezerva a lui cumnatumeu (nepornita de un an si cu motorul praf) cand a dus-o in sat efectiv nu-i venea sa creada ca merge mai bine decat cea care ii in stare impecabila.

              Eu sunt tare curios daca asta se datoreaza diferentialului sau nu pentru ca taicameu a fost si cu pompa de injectie la un pompagiu foarte cunoscut in Oradea si priceput la cobre si nu i-a gasit nimic.

              Comment


              • #8
                Cea mai buna acceleratie o ai cu grupul cel mai scurt, dar si viteza maxima cea mai mica, si implicit pierderile de timp la schimbarile de trepte, care intervin mai repede. Ce simti in masini e diferit asa ca trebuie sa le pui una langa alta sa vezi care merge mai bine.
                BENZ G, altceva ce ?

                Comment


                • #9
                  Eu am pe cobra acum un grup de 3,46 si motor de w 124 200 D. Banuiesc ca ar avea nevoie de grupul care a fost pus pe 240 D la cobra dar totusi are 5 viteze cutia si am sa pun originalul 3,92 pentru ca e silentios si nu are joc. dupa calculele mele astronomice la 100 km/h de la 3,46 la 3,92 pierd 15-20 km/h. Zic eu ca e nesimnificativ tinand cont ca o sa am un demaraj mai bun si imi va scadea consumul. Se vede la pornirea de pe loc ca se cam forteaza si daca nu o tin putin din ambreiaj motorul da sa mearga subturat pana se misca nitel. Ce grup ziceti ca ar fi mai indicat? Sa il pun ala daca tot e intr-o stare buna? A rulat 260000 de km sau cel putin atat avea masina cand am cumparat-o.

                  Comment


                  • #10
                    Schimband grupul de 3,46 cu unul cu raport de 3,92 obtii o scadere a vitezei de la 100 la exact 88 km/h la aceeasi turatie si treapta. Nu e nimic astronomic la calcule: 100*3,46/3,92=88,2, sau 3,46/3,92=0,882 si atunci faci 100*0.882. Daca mergi exclusiv pe drum drept lasa 3,46 dar daca ai dealuri in zona mai bine e cu 3,92.
                    BENZ G, altceva ce ?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF