Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Inventii w123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by nstoe View Post
    Concluzia este clara . Ai turbo pe masina , ai putere si consum de carburant mai mare decat la un motor obisnuit .
    Total gresit
    Turbo forteaza aer in motor ceea ce duce la o ardere mai buna si face ardere amai eficienta care este egala cu mai multi CP cu un cosum mai mic de carburant.
    Depinde si de picior , daca conduci masina cu motorul sub boost esti ok daca treci de turbo boost incepi sa consumi un manometru te poate ajuta sa tii consumul la minimum , multe masini au din fab. indicator de boost



    @dr_krl
    majoritatea cazurilor camele au aceleasi caracteristici ca la motoarele turbo , dar nu strica reduci avansul cu 3º-4º
    Last edited by razvy64; 10-09-2011, 02:29 AM.

    Comment


    • #17
      pentru a reveni la ideea topicului ,mi se pare interesanta adaptarea si este clar ca performantele au crescut !
      un prieten ce acum locuieste si lucreaza prin sua a adaptat la un motor o turbina electrica in locul celei clasice si este multumit de perfomante !

      Comment


      • #18
        Gameness, cred că n-ai privit cu suficientă atenţie o turbină. Acolo există un ajutaj care transformă curentul de gaze, în jet tangent la palete, pentru că introducerea gazelor între paletele turbinei acţionază ca o frână. Şi mai face ceva acea strangulare, micşorând sectiunea creşte viteza, şi modifică debitul discontinuu al gazelor evacuate din cilindrii motorului în vână compactă.

        N-am experimentat adăugarea unei turbine la un motor de Mercedes aspirat, dar am făcut acest lucru cu un motor de Volkswagen, luând colectoarele de admisie, evacuare şi turbina de pe un 1,6 TD cu blocul crăpat şi montându-le pe un 1,6 D. fără să fac alte modificări. Pentru cine cunoaşte aceste motoare, varianta TD este în mare măsură identică cu D, galeriile de admisie şi evacuare de TD se pot monta fără probleme pe un bloc motor de D. Funcţionarea acestui motor numai cu această modificare n-a adus niciun beneficiu, chiar dacă în cilindru intra mai mult aer, pentru că motorina injectată de o pompă de diesel calibrată pentru acea cilindree, era aceiaşi (min.- max.) pentru funcţionarea stabillă a motorului la ralanti şi turaţie maximă fără să se producă fum. Abia când am montat pompa de turbodiesel şi injectoarele, am simţit să motorul "s-a trezit". Trebuie spus că acel conţinut suplimentar de aer ce pătrunde pompat în cilindru, este valorificat cu un randament foarte bun, prin întroducerea unei cantităti de motorină cu o idee mai mare (la acest motor). Se pleacă practic de la un consum de 5 l/100 km (diesel) şi se ajunge la 6 l/100 km, Creşterea consumului este de 1 litru, dar creşterea de putere şi de cuplu este foarte mare. Dacă varianta diesel are 52 Cp şi un cuplu de 71 Nm/2500 rotaţii, varianta turbo are 79 CP şi un cuplu de 98 Nm/2500 rotaţii. Sporul de putere este peste 30%.
        Apariţia turbinelor cu geometrie variabilă şi managementul electronic al motorului schimbă radical starea de lucruri, un turbodiesel ajungând să consume mai puţin decât un motor aspirat, livrând o putere aproape dublă. Din păcate, un astfel de tuning depăşeşte în cele mai multe cazuri, posibilităţile de realizare în regim amatoricesc.
        Last edited by Nelu Patrascu; 10-19-2011, 09:32 AM.

        Comment


        • #19
          off topic

          W 123-300D - raport de compresie 21:1 , 80CP , 11,5 l/100km , viteza max . 155 km/h , accelerare 17,8 sec. 0 /100km h .

          W 123-300D turbodiesel - raport de compresie 21,5:1 , 125CP , 11,1 l/100km , viteza max. 165 km/h , accelerare 15 sec. 0 /100km h .

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF