Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inventii w123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inventii w123

    Poate cineva sa ne spuna ce inseamna aceasta "combinatie" ? .


  • #2
    Intercooler ? ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Sigur e un intercooler, si daca va uitati bine sunt 2 furtune cu coliere care ajung pe o turbina. Cineva a vrut sa scoata maxim din motorul ala
      ciudat e faptul ca doar a modificat admisia si nu a umblat la injectoare, sau cel putin vizual nu...

      Comment


      • #4
        Are si AC masina , si tempomat...

        Comment


        • #5
          Interesanta treaba !. Pacat ca exista o singura poza .
          Last edited by nstoe; 09-23-2011, 20:41 PM.

          Comment


          • #6
            A mai adaugat ceva caluti.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Da este un intercoler luat de pe un Saab 900 ( cunosc ca si acuma plinge nevastamea dupa masina aia ) ii spune BLACKSTONE INTERCOOLER sa uii mai spune air - air intercooler, iricum ce vad eu in poza aia ii mai lipseste ceva capace la excengere si ar trebui sa fie un tub care aduce aer din fata masini chiar peste radiator .
              Ideea care e sa raceasca aerul de la admisie si in loc sa aive un radiator in fata masinii inainte de radiatorul de racire il pozitioneaza unde are lor si aduce aer rece fortat peste el din fata masinii pe cale directa sau cu ajutorul unui motor elecreic.

              Comment


              • #8
                Originally posted by razvy64 View Post
                Da este un intercoler luat de pe un Saab 900 ( cunosc ca si acuma plinge nevastamea dupa masina aia ) ii spune BLACKSTONE INTERCOOLER sa uii mai spune air - air intercooler, iricum ce vad eu in poza aia ii mai lipseste ceva capace la excengere si ar trebui sa fie un tub care aduce aer din fata masini chiar peste radiator .
                Ideea care e sa raceasca aerul de la admisie si in loc sa aive un radiator in fata masinii inainte de radiatorul de racire il pozitioneaza unde are lor si aduce aer rece fortat peste el din fata masinii pe cale directa sau cu ajutorul unui motor elecreic.
                Sa intelegem ca a fost masina ta ? . Ai executat acea modificare personal ? .
                Este si turbo ? .

                Comment


                • #9
                  NU nu este masina mea , poate ma-m exprimat gresit dar sint familiar cu sistemul asta .

                  Comment


                  • #10
                    Pare a fi ceva modificare de la Valtonen Motorsport. Daca cautati pe net, veti vedea ce face acest Valtonen Motorsport.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Sa fie ceva legat tot de turbo ? .

                      Comment


                      • #12
                        Turbina -oricare-ar fi ea- nu adaugă niciun cal, dimpotrivă, ştrangulând evacuarea acolo ajunge să se piardă ceva putere. Asta în condiţiile în care nu este urmată de modificări aduse pompei şi injectoarelor. Cum valorifici cei 0,8 bari pe care-i introduci în cilindru dacă nu injectezi o cantitate suplimentară de motorină care să ardă oxigenul comprimat?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                          Turbina -oricare-ar fi ea- nu adaugă niciun cal, dimpotrivă, ştrangulând evacuarea acolo ajunge să se piardă ceva putere. Asta în condiţiile în care nu este urmată de modificări aduse pompei şi injectoarelor. Cum valorifici cei 0,8 bari pe care-i introduci în cilindru dacă nu injectezi o cantitate suplimentară de motorină care să ardă oxigenul comprimat?
                          Concluzia este clara . Ai turbo pe masina , ai putere si consum de carburant mai mare decat la un motor obisnuit .

                          Comment


                          • #14
                            Acea modificare din fotografia de mai sus este un upgrade relativ comun pentru cei care modifica motoare IDI prin adaugarea unui turbo.Injectoarele mecanice de la Mercedes sunt capabile sa ofere o cantitate suficienta de motorina daca se schimba diametrul capului de injectie in pompa mecanica si a avansului, iar optional ne putem folosi si de o capsula vacuumatica.Nu pot da detalii in mm pentru ca nu sunt foarte familiarizat cu acel motor, dar cunosc motoare in Romania cu arhitectura similara din care s-au scos performante ridicate.Turbina aceea, pe langa ca nu stranguleaza evacuarea, deoarece este folosita o alta evacuare pentru adaptarea de turbocompresor ofera un volum mult mai mare de oxigen care intretine arderea.
                            Desi am fi tentati sa spunem ca aceaste operatie mareste consumul de carburant, este exact invers, pentru ca la o turatie similara motorul va produce o putere mai mare.Acest factor este direct proportional cu stilul de mers, diametrul si arhitectura turbocompresorului ales atat pe admisie cat si pe evacuare.
                            Sunt foarte multi factori, si aici am incercat sa fac un mic rezumat de argumente.

                            Comment


                            • #15
                              S-a mai discutat si in alte topicuri despre PRO si CONTRA turbo pe motoare clasice.
                              Modificarea cea mai importanta adusa unui motor clasic pentru adaptarea la turbo consta in schimbarea si a chiuloasei, deoarece la motoarele turbo supapele au alte dimensiuni (mai mari), iar camele care le controleaza au unghiuri mai ascutite (pentru inchidere si deschidere mai rapida).
                              Bineinteles la acestea se adauga si modificarile de alimentare cu combustibil (pompa si injectoare).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF