Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 versus W123

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ieri am pus la punct injectzia la 280. Merge ceas. Tot ce a trebuit a fost o etanshare a furtunelor de vacuum. Iar daca injectzia este pusa la punct beton, gepeleul merge ireproshabil. Nu le merge alora care s-au dus la totzi proshtii, de shi-au bagat copita in ea. Problemele apar la aceste sisteme ori din chitroshenie la piese, ori din ignorantza.
    Intr-adevar, nu se pot compara Cobra cu 124. Dar decit pirnaie pe un thread unde nu avea ce cauta, mai bine aici. Sa-i lasam pe cei interesatzi sa le compare. Si nu din cauza pretzului, ci din cauza ca fac parte altei generatzii. E ca si cum compar trabantu cu rolsu...
    Ca exemplu, nu compar Cobra 200 dizel cu 124 500E. Sau o Cobra 280 full cu o bashina de 124 200 dizel chel. Compar daca vreau doua mashini cu motorizari asemanatoare, compar virful de gama al uneia cu virful de gama al celeilalte, nu aiurea in tramvai. Parerea mea...
    Topicul asta, dupa opinia mea, nu ishi prea are rostul. Nu il inchid, ca ar insemna sa inchid gura lumii. Ceea ce nu ma caracterizeaza, nu in felul asta. Dar imi rezerv dreptul sa ramin la parerea mea...
    Last edited by doktor4carz; 03-10-2008, 12:50 PM.

    Comment


    • #32
      Originally posted by doktor4carz View Post
      Arata-mi si mie care e Kadettu ala care ma claxoneaza pe mine cu 300 dizel la vro 170 la ora....
      kadett 2.0i 16 V,face pipi cu bolta si pe cobra 280 si pe w124 e300

      iara senator 3000 24V era o masina f bine conceputa,solida si fff fiabila,pot spune ca am fost mai placut impresionat de senator decat de w124

      Comment


      • #33
        Chestia cu cadetu cu 16 valve nu o cred. Am facut cadete, am mers cu multe, nu le vad stind pe strada la 200 la ora. E adevarat, e motorul puternic pentru cit de ushoara e coaja, dar...
        La partea a doua subscriu. Si nu numai senatoru 2, ci si primul. Vechitura ma impresionat mai ceva ca un W124. Si stateam al dracu de bine in el, ceea ce la mine e rarisim, sa stau bine intr-o mashina.

        Comment


        • #34
          Nu zic ca w124 e prost....Pur si simplu as incarca 2, un 123 si un 124 ambele cu RK...full de KARTOFI (ca la asta s-au folosit unele din cobre)...si masina care pierde primul pivot e aia tampitha!!!
          Parerea mea, e ca masina mai buna, e masina mai REZISTENTA punct....ca are tehnologie ca n-are....tanku nu se strica ce mai !!!!!!!!!!!!!!!....Ultimu tank e w123....are si o denumire pe masura...COBRA...!!
          Last edited by pneu; 03-10-2008, 14:43 PM.
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #35
            Pai si care e treaba cu opel senator?De ce nu mai sunt deloc pe strada?Pe autovit un singur exemplar de vanzare pe undeva prin Arad,pe mobile,au preturi de ordinul sutelor de euro.Masinile din poza imi apar si mie super elegante mai ales pt perioada in care au fost facute.Care e problema lor de nu le mai vrea nimeni in ziua de azi(in afara de consum care imi imaginez ca este marisor)?!?
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #36
              Originally posted by ionutz_ng View Post
              Pai si care e treaba cu opel senator?De ce nu mai sunt deloc pe strada?Pe autovit un singur exemplar de vanzare pe undeva prin Arad,pe mobile,au preturi de ordinul sutelor de euro.Masinile din poza imi apar si mie super elegante mai ales pt perioada in care au fost facute.Care e problema lor de nu le mai vrea nimeni in ziua de azi(in afara de consum care imi imaginez ca este marisor)?!?
              Ca bine mai zici!
              W124.E200D
              Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

              Comment


              • #37
                toata povestea asta a inceput cand un coleg de al nostru, in prezent posesor de w 124, a afirmat ca w124 e masina de unica folosinta fata de w 123 si ca e plin de plasticuri si alte chestii de genu asta.Orice masina are plastic la un moment dat ca altfel cantareste extravagant si ai nevoie de un mastodont de motor sa o urneasca din loc.Multe plasticuri nu stiu unde o vazut dansul mai ales inauntru, mie de exemplu nu imi zdrangane "plasticurile", poate a avut nenorocul sa detina un w124 care nu a fost bine intretinut, dar nu era cazul sa generalizeze la toate.Si eu detin un w 124 care lam adus in 1998 si probleme majore nu am avut, pana acum doi ani a circulat tatal meu cu ea care facea 200 km pe zi.Cand a fost nevoie sa se inlocuiasca vreo piesa sa schimbat, nu s-a facut economie.Singura problema majora pe care masina o are momentan este grupul care huruie, dar e in curs spre rezolvare si problema asta.Chiar daca detin un w 124 eu recunosc valoarea pe care o au predecesorii ei si fac plecaciune in fata lor.Eu sunt de parere ca masina cu cat este mai simpla cu atat o intelegi mai usor, din toate punctele de vedere.In ziua de azi nu e posibil ca tehnologia sa ramana in loc ci ea trebuie sa evolueze si se pare ca evolueaza mult mai usor daca se imbina cu electronica.Masinile simple sunt pe cale de disparitie iar ce a fost odata nu va mai fi deci trebuie sa ne multumim cu ce avem.
                "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

                Comment


                • #38
                  presupun ca este doar o gluma cum ca 124 ar fi de unica folosinta ori nu ai avut nici unu pana acum

                  Comment


                  • #39
                    Topicu' asta e un cacat.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by carmine View Post
                      Topicu' asta e un cacat.
                      daca tu zici asa e.....
                      "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ionutz_ng View Post
                        Cobra a fost o masina bunicica la viata si vremea ei,dar are multe inconveniente legate de tehnologia precara de la acea vreme.Pt ziua de azi este complet depasita.In primul rand motorul care nu este incapsulat si cand pornesti o cobra dimineata scoli tot blocul din somn.Apoi,parbrizul care nu este destul de aerodinamic si este pe stil vechi cu rama cromata(cum are dacia solenta),spre diferenta w124 are parbriz "lipit" si mai aerodinamic;sunt f curios care ce se aude in masina lui dok la 170 la ora,ca in cobra mea la 110 la ora era harmalaia de pe lume.Nu are aer conditionat sau daca are nu ii merge.Am spus 3 argumente pt care eu niciodata nu mi-as mai lua o cobra decat pt distractie cand ma apuca nebunia si plictiseala.
                        Ma amuza cei care spun despre w210 ca este de unica folosinta si ca nu este fiabil,doar pt ca au auzit ei ca este mai de noua generatie si asa ar trebui sa fie ,fiind mai complicata.Oare taxiurile alea din germania cu 700-800 000 de km,care sunt w210 200 cdi,alea cum pot fi numite,fiabile sau nefiabile?Sunt putin revoltat pe cei care vorbesc doar din auzite,pt ca si eu,cand a fost sa imi iau masina,am primit o gramada de sfaturi de genul "nu-ti lua mah okios ca e prost si ti se strica si aoleuuu,are niste piese scumpe pe el si te costa mii de euro sa-l repari,etc".Mi-am luat un okios care are kilometri cu droaia si 13 ani vechime si nu imi face nici o problema spre mare diferenta de cobra cu care nu existau 2 saptamani de la D-zeu sa nu mai pice cate ceva la ea.Desi w210 sau w214 sunt mai evoluate tehnolgic,ceea ce este evoluat tehnologic in ele si este mai sensibil sa se defecteze nu este vital pt ca masina respectiva sa mearga.Deci nu prea te lasa in drum un w210 din cauza ca...nu i se mai aprind nu stiu ce becuri in bord,de ex.Mie nu mi se strica nici alternatorul,nici electromotorul sau bendixul,nici pompa de vacuum si toate celelalte piese pe care le-am invatat fara sa vreau fiind posesor de w123.Cu un okios sau w124 mai nou,sunt convins ca nu as fi invatat niciodata nici unde e motorul.in concluzie: masinile vechi sucks!

                        Amice,nu am 210 si in mod sigur nici n-o sa-mi iau ,nici nu vreau sa vorbesc despre asta,dar m-au scos din minti cele trei "argumente" ale tale,plus incheierea imbecila,cu masinile vechi.Daca aia cu motoru' incapsulat o mai halesc - o-i tu fi mai sensibil cu trompetele - treaba cu parbrizu' nearodinamic si mai ales aia cu lipitu' m-au dat gata!D-aia iei tu cobra doar la plimbare,sa nu se dezlipeasca parbrizu' nelipit?La asta se limiteaza pretentiile tale de la o masina?Avand in vedere ca aici e o sectiune a forumului care priveste masini vechi,am luat-o fix ca o jignire si te indrum sa te adresezi ceva mai sus, la cele destinate masinilor "noi" de zece ani.Lasa-ne pe noi astia care sucks,in prostia noastra si nu ne mai plictisi cu pregatirea ta tehnica desavarsita.

                        Comment


                        • #42
                          ai punctat bine colegu bulgaru
                          "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

                          Comment


                          • #43
                            Va sugerez sa nu sariti calul...
                            La urmatoare abatare.. veti lua o pauza.

                            Comment


                            • #44
                              Fratzilor... Suntem cumva pe clubw123.ro?!? Sau mercw124.ro? Sau clubokios.ro? Fiecare om ishi lauda printzesa aducand argumente mai mult sau mai putin obiective. Sa se faca pace! Ca suntem pe clubmercedes.ro. Shi suntem niste gentlemeni, nu? Stima!

                              Comment


                              • #45
                                Nu e nimeni de vina ca omu' a investit enorm in vechea masina, poate nu a gasit mecanicii care trebuie, ghinion etc, nu vad de ce trebuie reluat acest topic care a mai fost deschis o data si a sfarsit lamentabil. Nu poti compara w 123 cu nimic, nu poti compara cu un w 124 care e mai noua cu 15, 20 de ani, e ca si cum ai compara un televizor rusesc cu lampi cu o plasma. Eu ma simt excelent in tiribomba mea si nu as schimba-o decat tot cu un w 123 sau un w 126. Punct. Cine vrea "okios" sa fie sanatos si sa aiba parte de el. Rog moderatorii sa inchida mizeria asta si inca o data rog sa separe w 124 de w 123. Mersi.
                                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF