Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 versus W123

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu esti obligat sa crezi, dar nici eu nu pot, si nu sant obligat sa cred ce spui tu.

    Turatii.ro - Afla totul despre masini!
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #17
      Hai du-te mah si lasa-ne, ai umplut serveru' forumului de copy si paste-uri de pe internet. Esti mereu pus pe contrazis, vii cu cate un link de cacat sau o mie de poze. Nu, nu esti util, plictisitor in cel mai bun caz. De un stii tu ca mertzanul ala nu e al lui paco de p. ala ? Iti doresc sa ai parte numa' de opeluri, preferabil astra.
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #18
        Originally posted by carmine View Post
        Hai du-te mah si lasa-ne, ai umplut serveru' forumului de copy si paste-uri de pe internet. Esti mereu pus pe contrazis, vii cu cate un link de cacat sau o mie de poze. Nu, nu esti util, plictisitor in cel mai bun caz. De un stii tu ca mertzanul ala nu e al lui paco de p. ala ? Iti doresc sa ai parte numa' de opeluri, preferabil astra.
        Asta a fost cel mai inteligent argument pe care-l poti oferii contra Opel ?
        Eu am fost civilizat in exprimare, si voi ramane chiar daca nu meriti, insa tu sa-ti faci un "mah" din lemn, pentru a te adresa cu "du-te mah".
        Vorbesti in numele tuturor ?, exista alte persoane aici pe forum desemnate sa faca acest lucru.
        Spre deosebire de tine, eu vin cu link-uri care sa-mi sustina afirmatile, si nu scot pe gura, ceeace trebuie scos pe alta parte.
        "paco de p. ala" de care tu se pare ca n-ai auzit, are o gramada de fani care ar da bani grei in cadrul unei licitatii pe o masina ce-a apartinut chitaristului Paco de Lucia, dar probabil pentru tine este prea mare un asemenea efort de gandire. http://www.youtube.com/watch?v=HEZrB...eature=related
        Last edited by orca; 02-17-2008, 15:09 PM.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #19
          Originally posted by carmine View Post
          Hai du-te mah si lasa-ne, ai umplut serveru' forumului de copy si paste-uri de pe internet. Esti mereu pus pe contrazis, vii cu cate un link de cacat sau o mie de poze. Nu, nu esti util, plictisitor in cel mai bun caz. De un stii tu ca mertzanul ala nu e al lui paco de p. ala ? Iti doresc sa ai parte numa' de opeluri, preferabil astra.
          Eu zic sa adopti o atitudine mai respectuoasa fata de co-forumisti. Atat spun.. devin alergic la tiganie..

          Comment


          • #20
            I-mi cer scuze daca am suparat pe cineva cu afirmatiile mele despre W 124. Nu asta a fost scopul meu. M-am inscris pe acest forum ptr a-mi face prieteni oameni care indragesc aceste masini(Cobra) si nu ptr a-mi face dusmani.Dupa cum am mai spus, am avut un W 123 300d impecabil recaraosat.Totul a fost original pe el.Tablarie, motor, km reali samd.A trebuit s-o vand din cauza impozitului.Dupa am luat un w 124 200 d.Nu am fost multumit de el.Doar consumul mi-a placut, aveam impresia ca am un golf, asa putin consuma.Poate fac greseala ca o compar cu cobra 300 d.Ce nu mi-a placut la 124 ?
            In primul rand f mult plastic. In al doilea rand puntea spate(o gluma fata de w 123),o directie f sensibila, trapa care se defecteaza f usor, scaune foarte slabe si lista ar ma putea continua.
            Este parerea mea, ca fost proprietar de w 123 si w 124. Combinatia idela o vad intre o caroserie de w 123 si un motor de w 124, 200d.
            Prostia si Hotia au cucerit Romania.

            Comment


            • #21
              Vazut. Cobra cu motor de la un 190 dizel, pe undeva pin Caransebesh, la un mosh, pe cind veneam de la Timishoara, cu o a mea Cobra 200 dizel si cu un Cadillac Fleetwood stretch la shufa. Ma oprii intr-o comuna, ca la paleashca de americana incepuse sa-i bata cardanu, ca sa-l dau jos de tot (n-avea motor pe ea, cardanu umbla liber p-acolo pe jos...) A aparut un mosh sa ma ajute, din vorbe mi-a zis ca are Cobra, din fapte mi-a aratat-o. Motor de 190 pe ea, care mergea tzitza. Dupaia, in trei secunde, m-am gindit ce ushor se face transformarea. E floare la ureche...

              Comment


              • #22
                Bai frate, e una galbena, peste drum de statia de metrou 1 mai, chiar in fata la agip, aseara am vazut-o, m-am inbolnavit, galbena, cu perdelute, super linie, e vopsita acum de curand, zici ca-i noua, arata intr-un mare fel. Nu am diclit pretul dar scria pe ea ca e de vanzare. Stii ceva de ea Doctore?
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #23
                  Fusei aseara pe acolo, da n-am vazut-o. Era noapte, cu ce dracu s-o vad, ca mai trebuie si ochi ca sa vezi ceva...

                  Comment


                  • #24
                    Stiu, acolo e un loc consacrat de pus masini la vanzare. Care aveti ocazia mergeti de vedeti.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Danny_bb View Post
                      Daca stati un pic sa analizati.. o sa vedeti ca o mare parte din lucrurile care va inconjoara sunt proiectate pentru a ajunge la gunoi. Pentru ca de asta are nevoie o societatea de consum.. de achizitii masive de bunuri.
                      Absolut de acord cu tine Danny,
                      eu sunt un fan al al W123,practic si W123 este construit dupa noua filozofie a germanilor din anii 80 "lichtbau" ,ultimi panzerii au fost W114/115 ,W126 si celelalte modele pana in anii 80,este normal ca tendinta s-a continuat si la
                      W124.
                      Chiar daca nu-mi place in mod deosebit modelul W124 este unul inca foarte fiabil si bine construit,mai putin robust dar mai technoligizat,in niciun caz de "unica folosinta",este ultimul reprezentant al "epocii de fier"gemane.

                      Comment


                      • #26
                        Cobra a fost o masina bunicica la viata si vremea ei,dar are multe inconveniente legate de tehnologia precara de la acea vreme.Pt ziua de azi este complet depasita.In primul rand motorul care nu este incapsulat si cand pornesti o cobra dimineata scoli tot blocul din somn.Apoi,parbrizul care nu este destul de aerodinamic si este pe stil vechi cu rama cromata(cum are dacia solenta),spre diferenta w124 are parbriz "lipit" si mai aerodinamic;sunt f curios care ce se aude in masina lui dok la 170 la ora,ca in cobra mea la 110 la ora era harmalaia de pe lume.Nu are aer conditionat sau daca are nu ii merge.Am spus 3 argumente pt care eu niciodata nu mi-as mai lua o cobra decat pt distractie cand ma apuca nebunia si plictiseala.
                        Ma amuza cei care spun despre w210 ca este de unica folosinta si ca nu este fiabil,doar pt ca au auzit ei ca este mai de noua generatie si asa ar trebui sa fie ,fiind mai complicata.Oare taxiurile alea din germania cu 700-800 000 de km,care sunt w210 200 cdi,alea cum pot fi numite,fiabile sau nefiabile?Sunt putin revoltat pe cei care vorbesc doar din auzite,pt ca si eu,cand a fost sa imi iau masina,am primit o gramada de sfaturi de genul "nu-ti lua mah okios ca e prost si ti se strica si aoleuuu,are niste piese scumpe pe el si te costa mii de euro sa-l repari,etc".Mi-am luat un okios care are kilometri cu droaia si 13 ani vechime si nu imi face nici o problema spre mare diferenta de cobra cu care nu existau 2 saptamani de la D-zeu sa nu mai pice cate ceva la ea.Desi w210 sau w214 sunt mai evoluate tehnolgic,ceea ce este evoluat tehnologic in ele si este mai sensibil sa se defecteze nu este vital pt ca masina respectiva sa mearga.Deci nu prea te lasa in drum un w210 din cauza ca...nu i se mai aprind nu stiu ce becuri in bord,de ex.Mie nu mi se strica nici alternatorul,nici electromotorul sau bendixul,nici pompa de vacuum si toate celelalte piese pe care le-am invatat fara sa vreau fiind posesor de w123.Cu un okios sau w124 mai nou,sunt convins ca nu as fi invatat niciodata nici unde e motorul.in concluzie: masinile vechi sucks!
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment


                        • #27
                          conteaza si norocul fiecaruia - parerea mea
                          in cazul acestor masini , este 98% exclus ca vreunul din noi sa o fi avut "de noua" ( ma refer aici la w114/5 ; w123; w124 chiar ) , estimez un minim de 5 ani vechime- exceptie fac w124 din ultimii ani de productie..
                          drept urmare..nu ai de unde sa stii cum a mers fostul proprietar cu ea sau cum a intretinut-o; putea sa mearga el cuminte fara forja fara nimic, daca s-a zgarcit la intretinere si tot asa
                          daca ai dat de o masina cu probleme , nu inseamna ca toate sunt la fel..mai ales la varsta lor , onorabila zic eu.
                          eu sunt constient , ca desi am avut probl cu w115-le , acele probl sunt din cauza mea si nu din defecte de proiectare sau fabricatie..dovada a acestei afirmatii fiind faptul ca nu m-a lasat in drum niciodata masina asta..bajbaiam un pic la ea si ajungeam acasa sau unde aveam nevoie..
                          sigur ca exista marci cunoscute ptr lipsa lor de fiabilitate, dar mercedes, mai ales din anii 80 nu intra aici

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by ionutz_ng View Post
                            Cobra a fost o masina bunicica la viata si vremea ei,dar are multe inconveniente legate de tehnologia precara de la acea vreme.Pt ziua de azi este complet depasita.In primul rand motorul care nu este incapsulat si cand pornesti o cobra dimineata scoli tot blocul din somn.Apoi,parbrizul care nu este destul de aerodinamic si este pe stil vechi cu rama cromata(cum are dacia solenta),spre diferenta w124 are parbriz "lipit" si mai aerodinamic;sunt f curios care ce se aude in masina lui dok la 170 la ora,ca in cobra mea la 110 la ora era harmalaia de pe lume.Nu are aer conditionat sau daca are nu ii merge.Am spus 3 argumente pt care eu niciodata nu mi-as mai lua o cobra decat pt distractie cand ma apuca nebunia si plictiseala.
                            Ma amuza cei care spun despre w210 ca este de unica folosinta si ca nu este fiabil,doar pt ca au auzit ei ca este mai de noua generatie si asa ar trebui sa fie ,fiind mai complicata.Oare taxiurile alea din germania cu 700-800 000 de km,care sunt w210 200 cdi,alea cum pot fi numite,fiabile sau nefiabile?Sunt putin revoltat pe cei care vorbesc doar din auzite,pt ca si eu,cand a fost sa imi iau masina,am primit o gramada de sfaturi de genul "nu-ti lua mah okios ca e prost si ti se strica si aoleuuu,are niste piese scumpe pe el si te costa mii de euro sa-l repari,etc".Mi-am luat un okios care are kilometri cu droaia si 13 ani vechime si nu imi face nici o problema spre mare diferenta de cobra cu care nu existau 2 saptamani de la D-zeu sa nu mai pice cate ceva la ea.Desi w210 sau w214 sunt mai evoluate tehnolgic,ceea ce este evoluat tehnologic in ele si este mai sensibil sa se defecteze nu este vital pt ca masina respectiva sa mearga.Deci nu prea te lasa in drum un w210 din cauza ca...nu i se mai aprind nu stiu ce becuri in bord,de ex.Mie nu mi se strica nici alternatorul,nici electromotorul sau bendixul,nici pompa de vacuum si toate celelalte piese pe care le-am invatat fara sa vreau fiind posesor de w123.Cu un okios sau w124 mai nou,sunt convins ca nu as fi invatat niciodata nici unde e motorul.in concluzie: masinile vechi sucks!
                            Pai daca masina e un gunoi... la care fostul proprietar nu i-a administrat decat carburant si talpa, e normal sa ai probleme... indiferenta daca e 123,124 sau oricare altul.
                            E irelevant sa apreciezi calitatea si fiabilitatea unei masini (in cazul tau, cobra) facand referire la un singur exemplar.

                            Comment


                            • #29
                              De acord cu Dany_bb, daca ii dai numai carburant si talpa si nu o mai intrebi de sanatate din cand in cand te va lasa in drum cand ti-e lumea mai draga indiferent ca e cobra, bot de cal, rindunica sau ceva fabricat dupa 2000.
                              In plus, o comparatie intre modele generatie cobra si cele fabricate recent, sa zicem 95 desi se poate merge si mai jos, mi se pare cel putin deplasata.Au in comun doar 4 roti un volan si un motor, in rest au la baza alte conceptii, alte tehnologii, alte materile, alte scopuri...etc.
                              Exista doua tipuri de masini :
                              1. care au fost lovite
                              2. care vor fi lovite

                              Comment


                              • #30
                                123 e mai solida, 124 e mai moderna.
                                Oricum amandoua sunt niste vechituri, deci cine le ia inseamna ca vrea o MASINA IEFTINA, si cand vrei o MASINA IEFTINA nu mai comentezi ca nu e in pas cu ultimele gaselnite in materie de tehnologie.
                                Avand in vedere orasul Bucuresti, adica carburant scump, trafic lent, diversi care iti zgarie masina si altele, cea mai buna varianta de MASINA IEFTINA ar fi un benzinar cu GPL. Si GPL-ul este ieftin si usor de intretinut la masini pe carburator si scump si greu de intretinut la injectie (nu-mi ziceti ca aveti voi pe injectie si e beton ca am auzit pe destui care au probleme).
                                Deci ce sa cumperi? Daca s-ar gasi 124 cu carburator ar fi ideal, daca nu, ramane 123.
                                Inca odata, !!! CONTEAZA PRETUL !!!. Daca eu am 2000 de euro de dat pe masina nu ma intereseaza daca W210 e bun sau nu. Asa zic si eu ca S500 din 2006 e bun, dar nu stiu daca incalzeste pe toata lumea.
                                In aceeasi idee, in privinta 123 versus 124 atata timp cat exista diferente considerabile de pret intre ele nu vad rostul discutiei.
                                Last edited by shadow; 03-10-2008, 12:43 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF