Zgomotu de Merc Diesel w123 e inconfundabil ... si sincer nu l-ash schimba pe nimic ... poate numai pe un SL55 AMG cu care am mers acum cateva zile ....
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
A auzi sau a nu auzi glasul motorului de Cobra
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
-
Nu-mi place zgomotul de diesel. Mi se pare un stress continuu. Conduceti 3 ore un diesel si alta data alte 3 ore cu un motor care nu se aude. O sa sesizati diferenta dupa ce ajungeti la destinatie.
Nu-mi place nici zgomotul de axa cu came obosita de la benzina.
Imi place sa fie liniste si sa se auda frumos cand urci in ture la benzina. Mi-ar place un I6 sau un V8.
Comment
-
a auzi glasul
Cel mai frumos e glasul 280 -ului meu benzinar dupa ce si-a bagat Doc mana in el si i-a facut reglajul la amestec.Mai avem de reglat cateva jocuri si in curand voi asculta glasul universului.
vorba mea:
Lumea-i asa trecatoare,
Nu sta nimic fix in ea
Doar un glas ramane acelasi
Glasul ei ,steluta mea.
Glasul cobrei fara seaman
Ce iti spune ca traiesti,
Chiar de-i lumea asa cum este ,
Fara basme si povesti.
steen
Comment
-
glasul motor
Originally posted by carmine View PostNu stiu, mie imi place cum se aude batrana mea, imi place cum miroase motorina, sa surubaresc la ea etc.
steen
Comment
-
Originally posted by carmine View PostNu stiu, mie imi place cum se aude batrana mea, imi place cum miroase motorina, sa surubaresc la ea etc.W110-2.0 D 1966
W115-2.0 D 1971
W123-2.4 D 1982
Comment
-
-
-
Nevasta la cratita, dezideratul fiecarui sot. La mai mare !Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Comment
-
Cel mai mult imi place sunetu la cobra diesel,oricare.Am si 240 si 300,oricum de la un timp am inceput sami dau seama care e Mercedes si care nu dupa ureche,adica daca aud un Mercedes fara sal vad imi dau seama.M-ai imi place si zgomotu la 560,am avut ocazia sa ma plimb cu unul cateva ture de cartier si i-am rupt gura nuti vine sa mai iei picioru dupa acceleratie cand se duce in rosu.
Comment
-
Originally posted by 560sel_87 View PostCel mai mult imi place sunetu la cobra diesel,oricare.Am si 240 si 300,oricum de la un timp am inceput sami dau seama care e Mercedes si care nu dupa ureche,adica daca aud un Mercedes fara sal vad imi dau seama.M-ai imi place si zgomotu la 560,am avut ocazia sa ma plimb cu unul cateva ture de cartier si i-am rupt gura nuti vine sa mai iei picioru dupa acceleratie cand se duce in rosu.MÃREAȚA COBRA
Comment
-
Originally posted by ionutz_ng View Post...De unde si expresia.."E cobra tata...e tanc!".
Revenind on-topic dupa ce am reglat si aranjat motorul ala de 124 de pe cobra, era o placare sa-l turez. Stateam cu prietenii si-mi ziceau sa deschid capota sa auda cum suna. La W202 nu m-a rugat nimeni...spune si asta ceva.E220 cdi W210, 2001
E320 W210, 1997
C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124
Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
Comment
-
Cobra chiar e tanc.Am cam chinuit eu una 300d asta vara aici in colentina,care a fost a vazut cum era cartieru,ti-erea mila sa intri cu masina ,dar eu ii dadeam si nu are nimik.Ma intreb ce se intampla daca eram cu alta masina(alta marca)nu cred ca mai era intreaga podeaua.Forzzzaaa COBRAAAAA!!!!
Comment
-
Off - topic
Daca cobra e tanc atunci W116 sau W126 ce sunt? Sau balena?
Sunetul lor este insa inconfundabil desi la drum lung poate deveni obositoare.E220 cdi W210, 2001
E320 W210, 1997
C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124
Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
Comment
-
Dati-mi voie sa va contrazic.
Ce e tanc la o masina care se impacheteaza ca in imaginea din attachment?
Mai lasati aberatiile astea cu Cobra - tanc ca nu duc la nimic bun. La varsta lor mai degraba asteptati-va sa vi se rupa lonjeroanele in mers sau sa se sparga tabla in bucatele in caz de accident.
Ce pot sa spun din propria experienta este ca un impact de 50Km/ora este suficient sa transforme un 500 Sel in dauna totala. Asta ca sa lasam o data miturile si povestile vanatoresti la o parte.
O masina din tabla de 20 ani este o masina din tabla de 20 ani nu un TAB. Este adevarat ca Mercedes folosea tabla de super-calitate la vremea aia dar orice document tehnic va va spune ca o "Cobra"/126/140 este facuta se se impacheteze cat mai frumos la impact ca sa isi protejeze pasagerii si nu sa reziste. Ce suna a tanc in treaba asta? Despre "metal fatigue" ati auzit?
Daca vreti tanc luati un Jeep sau folositi ceva asemanator cu imaginea 2 atasata si pregatiti-va sa va scuipati ficatii pe consola. Sau mai bine un TAB si atunci garantat nici macar nu veti simti cand treceti peste un tramvaiDeocamdata nu va doresc sa ajungeti in fata unuia cu o Cobra - Tanc.
Aerodynamics are for people who can't build engines.
Enzo Ferrari
Comment
-
intr-un fel ai dreptate MIR in ceea ce priveste tablaria... orice ai face o masina de 30 de ani ii cam coapta daca nu s-a avut grija de ea si spun daca nu s-a avut grija de ea pentru ca sunt niste exemplare pe la nemti care te lasa prost... bine intretinute, tinute in garaj si nu afara si cel mai important care au circulat pe drumuri bune. Acuma imbotitura aia nu stiu si ma indoiesc ca a fost facuta la 50km/h si as da mai degraba un 80-90/h masinii careia l-a lovit sau poate 50 mile/h pentru ca asa acordeon nu se face nici un logan la 50km/h.
Cel mai mult cred ca afirmatia de tanc se refera la partea mecanica a cobrelor. Doamne deci in ceea ce priveste mecanica stau si ma gandesc ca sunt niste masini indestructibile care duc 1.000.000 km fara probleme si stiu cazuri concrete in zona asta care nu sunt departe de pragul de 1.500.000 km si asta fara reparatii majore... este adevarat insa ca acestea isi dau ultimele rasuflari.
Acum sa revin la subiect...pot spune despre motrul cobrelor care are un sunet inconfundabil... il recunosti din un milion de motoare si o ureche mai antrenata iti poate spune chiar si ce model este 220/.../300. Mie imi place sunetul produs de acest motor, dar trebuie sa recunosc ca as prefera ca acesta sa fie usor mascat in habitaclu printr-o antifonare mai buna pentru ca uneori poate deveni apasator acest sunet si asta mai ales la calatoriile foarte lungi. Eu am fost intr-o calatorie Oradea-Constanta pe scaunul din dreapta si nu m-a deranjat zgomotul motorului, dar totusi as prefera mai multa liniste
.
Comment
Comment