Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inlocuire motor fara accept rar

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inlocuire motor fara accept rar

    Buna ziua!
    Am tot cautat dar n-am gasit legea care sanctioneaza schimbarea motorului la autoturisme fara acceptul rar. Politia este competenta sa verifice seria motor la un control in trafic ?
    Concret ce amenzi se dau daca se constata motor cu alta serie sau de capacitate mai mare ?

    Multumesc

  • #2
    Pai.... Militia nu este competenta sa controleze la seria motor fara a fi insotiti de specialistii RAR ,ei sunt cei ce controleaza partea tehnica si idenitatea autovehicului.
    Apoi cei de la RAR nu au cum sa stie ce serie e pe motor ,pentru ca nu esti obligat sa circuli cu Cartea de Idenitate la tine, eventual daca e cilindree mai mare sau mai mica ,specialitsti RAR ar putea sa-si dea seama.
    Eu personal te sfatuiesc sa treci pe la RAR si sa faci omologarea la motorul tau si sa elimini orice stres.
    AHH ce i-as trage si eu la cobra un 300D sa fiu " King of the road" !!!
    Despre amenda Politiei nu stiu cat sa fie.
    Last edited by stratz; 01-24-2011, 17:54 PM.
    I love Mercedes!

    Comment


    • #3
      Mersi pentru sfat dar nu am de ce sa trec pe la rar, autoturismul meu este curat. Trebuie sa te dezamagesc (de fapt cred ca ai spus-o in gluma) degeaba pui 300D mare lucru nu rezolvi, la ritmul actual al circulatiei.
      Last edited by Dzun; 01-24-2011, 19:30 PM.

      Comment


      • #4
        Am vazut ca sunt destul de multi interesati sa faca asa ceva. Intrebarea mea este: care sunt pasii ce trebuie facuti pentru ca totul sa fie legal ? (ce ne trebuie si de


        Dupa cate stiu eu, e posibil sa ai probleme la ITP, da deh, traim in tara asta minunata si se poate rezolva. Daca te prinde controlul in trafic (cu toate ca in talon nu ai seria motorului), risti sa ramai fara talon si sa iei ceva amenda.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          In toate tarile civilizate, motorul este piesa de schimb, numai la noi in 'copac' trebuie sa cheltuiesti timp si bani pentru a schimba o piesa in miscare...noroc ca nu au gandit si cauciucurile sa fie omologate rar. Asa e daca te opreste Militia si RAR si iti verifica motorul ai pus-o iti retine talonul si te amendeaza
          www.testariauto.ro

          Comment


          • #6
            N-ai specificat daca e vorba de motor cu aceeasi capacitate cilindrica. Pentru ca daca vrei sa-i pui motor de alta capacitate iti trebuie omologare (adica 780 ron) si in plus acte doveditoare ale provenientei motorului. Oricum e de preferat sa mergi prima data la RAR sa-ti spuna daca motorul e compatibil cu sasiul, altfel totul degeaba

            Comment


            • #7
              Salutare Domnilor! Si eu am trecut prin operatiunea aceasta. La vreamea respectiva am fost la RAR ca sa ma interesez care sunt modalitatile schimbarii unui motor.

              Un inginer mi-a spus:

              "motorul pe care il doresti sa il pui pe masina trebuie sa fie acelasi tip ca cel scris in CIV si o sa platesti o suma de 150 RON (aprox) pentru omologare.

              ...daca tipul motorului nu este identica cu cea scrisa in CIV atunci omologarea te costa in jur de 700 RON doar cu conditia ca SUPORTII PE CARE SE ASEAZA MOTORUL SA NU FIE MODIFICATI."

              Cel putin asta s-a intamplat in iulie 2010 cand am omologat motorul.

              Numai bine!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Nu. Motorul trebuie sa fie de acelasi fel de care s-a montat pe acel autovehicul. De pilda, acelasi motor de 2.3L care s-a montat in acelasi timp pe cobre si pe urmasi - 190 si 124, in functie de tipul masinii are o cifra diferita in serie si RAR nu iti aproba sa-l pui de pe Cobra pe 190 sau invers. E o tampenie, ca atatea altele in aceasta tara. Posibil ca in sud sa se mai inchida ochii - si sa se deschida buzunarul - dar in Sibiu n-ai putea sa-l omologhezi. Cel mai bine e sa iei seria de pe motor si sa ii intrebi pe cei de la RAR sa faca o interogare la Bucuresti si sa iti spuna daca iti aproba schimbarea respectiva.
                Sau 100 de euro si nu te mai doare capul, la bulgari, evident...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by testariauto View Post
                  In toate tarile civilizate, motorul este piesa de schimb, numai la noi in 'copac' trebuie sa cheltuiesti timp si bani pentru a schimba o piesa in miscare...noroc ca nu au gandit si cauciucurile sa fie omologate rar. Asa e daca te opreste Militia si RAR si iti verifica motorul ai pus-o iti retine talonul si te amendeaza

                  daca ai nesansa sa te opreasca ptr control cei de la RAR ,iar pe masina ai anvelope de alta dimensiunenici nu mai deschid capota la motor.retin certificatul si/sau dai de un sprit !

                  Comment


                  • #10
                    In ultimi 25 de ani inca nu mi-a fost ridicata capota de nici un militian .Asa ca incepe sa mi se para o idee interesanta conservarea motorului scris in acte si folosirea lui doar pt ITP.In rest folosim motorul care ne place. bineinteles pt cei care poseda spatiul sculele si cunostintele necesare

                    Comment


                    • #11
                      Poate ai fost doar norocos. La mine s-au uitat la seriile motorului cand treceam prin vama. In rest stiu vreo doua persoane care au avut probleme mari din cauza seriilor de motor neconforme cu actele cand au fost oprite de "militieni" si RAR.

                      Comment


                      • #12
                        Si eu asi fi interesat de un transplant.Asi vrea sa pun pe 123-ul meu un motor cu norma de poluare Euro 3 sau 4 si nu stiu in ce conditii mi-ar omologa RAR-ul motorul.Cunostinte despre transplant am suficiente,inclusiv modificarea instalatiei electrice si ce mai trebuie pe langa.Inca nu sunt hotarat ce motorizare sa caut.

                        Comment


                        • #13
                          Din auzite: stiam ca se poate omologa orice, numai că trebuie să duci maşina "în teste" pentru omolgare individuală. Teoretic ar trebui să faca teste să vadă cum se comportă maşina pe drum, viraje, frânare etc (le laşi maşina câteva zile).

                          Nu garantez că se poate, e doar din auzite. Sper să te ajute cu ceva, eventual să întrebi la RAR dacă ştiu de ceva de genul. Nu ştiu cât costă însă sunt sigur că nu va fi ieftin.
                          ...

                          Comment


                          • #14
                            Intrbare

                            Originally posted by Luxian View Post
                            Din auzite: stiam ca se poate omologa orice, numai că trebuie să duci maşina "în teste" pentru omolgare individuală. Teoretic ar trebui să faca teste să vadă cum se comportă maşina pe drum, viraje, frânare etc (le laşi maşina câteva zile).

                            Nu garantez că se poate, e doar din auzite. Sper să te ajute cu ceva, eventual să întrebi la RAR dacă ştiu de ceva de genul. Nu ştiu cât costă însă sunt sigur că nu va fi ieftin.
                            Salut. Vad ca detii W210.Poti sa imi spui in cazul in care sti,daca fuzetele de w210 sunt la fel cu cele de la W211?Mersi.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF