Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

sfat achizitie w116 450 sel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sfat achizitie w116 450 sel

    Ma adresez comunitatii referitor la o potentiala achizitie pe care sa o fac.

    Datele problemei:
    Mercedes 450SEL w116 cu 151k mile la bord.
    Masina in general ingrijita, dar ... a luat.o apa.
    Apa a fost cel putin la nivelul podelei. Am pus si o fotografie cu podeaua, oarecum afectată de apa.
    Masina are vama făcută si achitată.
    A venit pe vapor, provine din Texas.
    Rugina a fost blândă, putine zone care necesita atentie.
    Interior - urat, ceva miros mucegai.
    Pret: undeva in zona de 4000 eur

    Intrebare de bun simt- se merita ?
    Vama achitata, necesită proceduri speciale la Rar sau Anaf ? Datorez alte supra.taxe ?

    Multumesc si astept păreri.


    Bogdan.
    Attached Files
    1963 Simson SR2E
    1990 Mercedes W124 250d
    2001 Mercedes W210 200K
    2005 Mercedes W211 220cdi
    2018 Suzuki Baleno

  • #2
    Salutare,

    este o buna baza pentru restaurare, banii merita findca este 450 (si varianta lunga), poti spune ca varf de gama. La 4000 multe le gasesti cu rugina din abundenta!



    Stima
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Votez și eu pentru. E ceva rar și odată (ca niciodată) restaurată, va avea o altă valoare decât celelalte w116 de pe piață. Am văzut 280-uri mai rele din care s-a reușit o resuscitare destul de bună. Dacă ai timp, bani și dorința de a te murdări, ăsta este proiectul perfect.
      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru sfaturi ! Si eu personal inclin pentru, desi vremurile sunt cum sunt.

        Fac un pas inainte si fac investigatii ce presupune omologarea la RAR, iau legatura cu vanzatorul sa vad daca motorul e original (as vrea copii dupa documente, mai ales dupa dovada platii vamii la debarcarea din SUA)

        Va tin la curent !

        Bogdan.

        PS - masina a intrat pe roti in parc, doar ca e nepornita de macar 1 an.
        1963 Simson SR2E
        1990 Mercedes W124 250d
        2001 Mercedes W210 200K
        2005 Mercedes W211 220cdi
        2018 Suzuki Baleno

        Comment


        • #5
          Sa gasesti piese pentru asa ceva e foarte greu, asa ca trebuie sa te inarmezi cu rabdare.

          Cateva sfaturi, dupa ce am trecut printr-o experienta asemanatoare.
          - sa fie completa masina si sa nu lipseasca ornamente sau alte chitibusuri. Fix nimicurile astea costa cel mai mult.
          - sa nu fie gripat motorul si sa mearga cutia(musai sa schimbe bine toate treptele). Sa reconditionezi o cutie, dureaza cel putin 6 luni si cel putin 1500 eur. Sa refaci un motor de genul, sari de 2k eur. Daca merge motorul, lasa sa mearga cel putin 15-30 min pana se incalzeste bine, sa vezi sa nu fiarba sau sa faca altele.
          - verifica bine rugina: pe la prinderile telescoapelor, sub portbagaj. Daca a luat-o apa se prea poate sa se si opreasca in ceva masina Sa nu fie strambe elementele de siguranta.
          - cauta instalatia electrica, sa nu fie ruginit tabloul si toate legaturile. Altfel te apuca pastele cailor pana refaci toata instalatia.
          - sa iei in calcul un buget de cel putin 5k eur, numai sa o aduci la linia de plutire

          Ps: Vad ca ii lipseste contactul. L-au scos dupa aceea sau e pe acolo undeva?

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru sfat !

            Iti dau dreptate, vis-a-vis de nimicuri. As putea completa cu: cu cat e mai veche, cu atat e mai dificil de gasit si mai scump.
            Offtopic: mi-am indeplinit un vis si mi-am luat o motocicleta veche. Mi-am zis in gand - "este doar un moped, o bicicleta cu motor, cat de scump poate fi ?"
            Ei bine, la cei 57 de ani pe care ii are, preturile sunt NESIMTITE. Am atasat o poza: acel capac, l-am gasit doar pe forum SIMSON si costa doar: 50 EUR + MWst (tva) + 15 EUR transport. Pentru un capac mare cat o palma. Un biet capac ...

            In ultimele 2 saptamani, m-am tot gandit si am evaluat riscurile. Sunt sanse mari sa ajunga un proiect fara fund, iar expunerea mea e mare ...
            Mi-ai arpins niste becuri cu contactul. Am fost si sapt. trecuta sa o vad (undeva la 100 km de Iasi), am incercat sa-i deschid capota ... e rupt sistemul de deschidere. Nici n-am putut sa-i vad motorul. Inca o chestie care nu-mi place - masina este pe "persoana-fizica", un cetatean domiciliat in Republica Moldova. N-am nimic cu fratii nostri, dimpotriva chiar sunt un turist fidel in tara lor. Dar daca e ceva in neregula cu actele sau cu importul ? mai gasesc acea persoana sa-mi semneze ceva sau sa-mi dea restul actelor ?

            Revin din nou la piese si disponibilitatea lor. La W124 nici nu simt ca aloc fonduri; preturi super-decente, gasesti pe toate gardurile: noi, after-market, dezmembrari, OLX, Ebay, unde vrei si unde ai chef sa cauti. Daca vanzatorul ma apeleaza "Da, Boss ! Te ajut, ieftin si bun", nici nu ezit sa trec la urmatorul anunt.
            La W116, un singur anunt pe OLX cu mentiunea
            - "Nu toate piesele sunt disponibile, intrebati cel mai bine inainte"
            Daca mai ia cu "SALUT, BOSS", trebuie sa-l suport, nu ?

            In mintea, S-ul a fost mereu alta liga de fotbal. Recunosc ! Prefer sa raman la E

            Pentru o persoana cu apetit mai mare la risc ca al meu, ma ofer sa va dau detalii unde gasiti masina.
            Pretul este 3500 EUR negociabil + riscurile aferente.


            Attached Files
            1963 Simson SR2E
            1990 Mercedes W124 250d
            2001 Mercedes W210 200K
            2005 Mercedes W211 220cdi
            2018 Suzuki Baleno

            Comment


            • #7
              Am avut si noi un simson 250 din 67. Un proiect fain, mecanica simpla, numai ca ai probleme cu piata sh/piesele. Satisfactia e oricum mare cand reusesti sa termini un astfel de proiect.

              Avand in vedere problemele masinii, poti sa ii faci o oferta care sa te multumeasca pe tine. Precis nu se bat clientii pe ea. Poti sa ii oferi 1500-2000 eur, sa iti ramana buget care sa acopere eventualele costuri suplimentare cu actele/taxe/etc. Dealungul carierei mele de dorel "mecanic" amator am deschis la 2 masini capota defecta. Daca dai jos scutul de sub motor, ai acces la mecanismul de inchidere. Cu rabdare si niste surubelnite lungi se poate deschide capota. Asta daca ai motivatia necesara sa mai iti bati capul cu masina respectiva.

              Doar ca si idee, m-am apucat sa reconditionez G-ul meu in 2016. E 2020 si inca mai am piese lipsa la el. Am ajuns sa comand piese din germania/polonia/anglia si sa stiu toate dezmembrarile din romania. Sa nu mai zic ca am comandat piese noi de la Mercedes care au avut preturi astronomice( garnituri specifice sau alte plastice care se deterioreaza in timp).

              La un W116 trebuie sa tii cont de faptul ca va trebui sa comanzi marea majoritate a pieselor din afara.

              Comment


              • #8
                Salut,

                Multumesc de gandurile bune !

                Vis-a-vis de Simson, confirm 100% ceea ce afirmi: satisfactie maxima, mecanica simpla, dar piese doar din afara la niste preturi .... destul de piperate.
                Atasez cateva foto, OFFTOPIC, de la stadiul curent al proiectului.
                Inainte sa o desfac, am reusit sa dau 2-3 ture de service. Deja ma uit dupa o casca, cotiere si genunchiere.

                La W116 cel mai mult m-a speriat urmatorul aspect; sincer, nu chiar sperietura, dar am dat cativa pasi inapoi.
                - cetatean moldovean, "pe persoana fizica", se lauda ca a platit toate taxele vamale si ca a facut importul corect si regulamentar.
                Nu are telefon mobil de Romania, doar de Rep. Moldova :-)

                In cazul in care nu e asa, deja intru in business-ul cu dezemembrari :-)

                Nu am renuntat la gand/proiect. Astept macar sa opresc fronturile curente (W124, W210 - schimbat portiere si ceva retusuri, Simson), apoi reiau ...


                Attached Files
                1963 Simson SR2E
                1990 Mercedes W124 250d
                2001 Mercedes W210 200K
                2005 Mercedes W211 220cdi
                2018 Suzuki Baleno

                Comment


                • #9
                  Daca ai ajuns la vopsitorie, deja esti spre sfarsit Cu rabdare si timp se rezolva toate.

                  Daca iti place W116 putem sa mai cautam si alte exemplare, precis se mai gaseste ceva bun pe undeva

                  Comment


                  • #10
                    Sa stii ca sunt un tip foarte ciudat :-)
                    Cand imi place ceva, ma tin de chestia aia pana o obtin.
                    Si vreau doar chestia aia .....

                    Dau exemplu - vazusem W124-le si am ramas "chitanta" pe el, pana l-am luat; degeaba cautam altele, parca nici unul nu mai era la fel.
                    Motocicleta la fel - gasisem altele mai putin "ciufulite", dar m-am dat peste cap si am luat-o doar pe aia pe care am vazut-o in prima instanta.

                    Nu-ti mai zic de sotia mea .... (hahahahahah) :-)

                    Inchid fronturile curente si ma ocup si de W116.
                    Si incep prima data cu actele (vreau sa la vad fizic, vreau sa le fac xerox, le verific din scoarta-n-scoarta, inclusiv la vama), apoi imi fac planuri.
                    Deci dau credit in prima faza, fratilor nostri de peste Prut.
                    1963 Simson SR2E
                    1990 Mercedes W124 250d
                    2001 Mercedes W210 200K
                    2005 Mercedes W211 220cdi
                    2018 Suzuki Baleno

                    Comment


                    • #11
                      Tot incerc sa întorc problema pe toate partile. Masina nu are contact, asa cum bine indicai intr.un post mai sus. La ce sa ma astept? imi trebuie alt contract? Tot odata, spunea vânzătorul, ca masina a intrat pe roti in parc si ca mașină pornea ...
                      1963 Simson SR2E
                      1990 Mercedes W124 250d
                      2001 Mercedes W210 200K
                      2005 Mercedes W211 220cdi
                      2018 Suzuki Baleno

                      Comment


                      • #12
                        Am uitat sa va zic. In parc, pe langa acest W116, se mai afla si un bot de cal.
                        Mi s-a spus ca aceasta nu porneste, dar nici nu si-au batut capul, in ideea de quick-flip.

                        Acum, fara capota care sa poata fi deschisa, fara contact (la 450 SEL), poate incepe sa mi se para interesant :-)

                        Este un 280E, automat, deasemenea luat de apa.
                        Atasez cateva fotografii. Fata de modelul mai sus amintit, capota se deschide :-)
                        E completa, la interior mult mai ok decat W116.
                        Pretul, idem W116.
                        Attached Files
                        1963 Simson SR2E
                        1990 Mercedes W124 250d
                        2001 Mercedes W210 200K
                        2005 Mercedes W211 220cdi
                        2018 Suzuki Baleno

                        Comment


                        • #13
                          Weekendul acesta, am facut un mic ocol, prin vama Sculeni (Rep. Moldova), in drum spre rudele sotiei (langa Birlad).
                          Am fost f.curios sa vad, cu mintea de acum, daca mi se mai par atractive aceste masini.

                          PREAMBUL - nu sunt Tiriac sa am experienta a sute de masini reconditionate, am un modest W124 si o motocicleta veche.
                          Dar chiar si asa am in cap cateva reguli de care ma tin si o sa observati pe parcurs de ce le mentionez.

                          1) am cumparat intotdeauna, inaintea masinii, pe proprietari
                          La 124, niste oameni jos-palaria, si acum le zic MULTUMESC in gand. O familie simpla, muncitoare, nu se pricep neam la masini, dar au incercat sa-mi explice prin videocall cat mai bine cu putinta situatia 124-ului. Din acest motiv, am platit masina, exact cat ne-am inteles telefonic.

                          2) 124 a fost mereu o baza buna de restaurare: nepornita de 5 ANI, ultimul ITP in urma cu 4 ani. Am reusit s-o pornesc cu niste cabluri banale, din alea subtiri, din bateria W210. In 10 - 20 minute masina era pornita si eu mergeam agale pe niste drumuri de tara.

                          Revenind la oile noastre si la aceste masini, atat la punctul 1) cat si la punctul 2) masinile nu sunt ceea ce trebuie.

                          Le iau pe rand
                          1) masinile apartin unui cetatean moldovean. Care nu vorbeste romaneste (sunt moldoveni care sunt rusofili si chiar daca dibuiesc 2-3 cuvinte, nu vor sa discute romaneste). Proprietarul parcului este tot cetatean moldovean. La orice suma ma inteleg cu primul, trebuie sa-i dau si celui de-al doilea niste bani. In speta: 400 EUR/an, adica alti 1200 EUR ptr gazduire.
                          Cetatenii moldoveni au interdictie momentan sa intre in RO (doar cei cu dubla cetatenie au acest drept), asa ca trebuie sa merg personal la Chisinau cu banii si o sa-mi dea dansul actele.

                          Concluzia mea: NO WAY !
                          Nici daca as vorbi la o firma de paza partenera sa ma duc cu 2-3 baieti dupa mine, tot n-as face-o. Pentru nimic in lume !


                          2) masinile aparent au un pret bun. Si esti tentat sa risti. Din pacate, sunt un sac fara fund.
                          Le iau pe rand

                          a) W126 300 SEL - aparent arata ok, dar nu de RETROMOBIL. Mai intra in tinichigerie 2-3000 lei lejer. Plus o revizie curenta, poate alti 500 EUR.
                          Pretul cerut este 6000 EUR, plus 1200 EUR la parc, plus sumele de mai sus.
                          Este masina cu cel mai mic efort, dar din pacate nu cred ca este pretul ok.
                          In afara, la 10,000 EUR gasesti ceva bun, gata facut
                          Initial, anul trecut se discuta de 8000 EUR pe aceasta masina.
                          Acum e la oferta

                          b) R107 450SLC - masina care mi-a placut cel mai mult.
                          Din pacate, totul la masina asta este gresit.
                          - Tinichigerie: minim 10-12,000 lei
                          - rezervor demontat, pompa injectie in batista (vezi foto); aici cred ca este defapt calcaiul lui Ahile al ei; mecanica ei este loz in plic.
                          - tapiseria, in integralitatea sa, este precum o felie de paine prajita. Bagi degetul in ea, se dezintegreaza efectiv; interior, cred ca minim 2000 EUR. Bord crapat. etc
                          Pretul masinii este de 3000 EUR, plus 1200 EUR la parc, plus sumele de mai sus.
                          In afara, una relativ ok incepe de la 7000 - 9000 EUR, la peste 10,000 EUR este deja f.ok.
                          Anul trecut masina NU era de vanzare. Era vanduta. Acum, se pare ca nu mai e vanduta (oare de ce ?)

                          c) W114 - 280 pe carburatie
                          Mi-a placut de cand am vazut-o prima data. Privind-o mai atent, ambele praguri sunt ruginite la extrem. Unul chiar a rabufnit.
                          M-am bagat sub ea, toata burta este horror. Rugina este pandemica la ea, nu cred ca exista un element fara rugina si fara corodare.
                          La interior, masina a fost inundata grav. presurile, portierele au urme de namol. Pe geamuri scrie ca a fost inundata.
                          Interiorul este ok la aceasta masina, la daca-i deschizi capota - este o adevarata metropola a sobolanilor (nu m-ar mira sa aflu ca au si Primarie, centru de vaccintare :-))
                          Pretul masinii este de 3500 EUR, plus 1200 EUR la parc.
                          In tinichigerie intra 3-4000 EUR lejer.
                          Mecanica este o mare problema, intrucat nu porneste (revin pe subiect !)

                          d) W116 - 450 SEL
                          Aparent arata bine.
                          Dar:
                          - am mentionat celui din parc ca nu are contact: mi-a aratat ca prin spate atarna defapt un fel de simulacru de contact, dar care nu avea loc de cheie. Parea o improvizatie cu niste fire.
                          - capota nu se poate deschide, intrucat are cablul rupt
                          - tapiserie este deasemenea paine prajita.
                          - pe burta, rugina este de dificultate medie, in schimb toata evacuarea este cazuta la podea (de la rugina si putregai)
                          - as mai adauga mirosul de mucegai care de da efectiv jos. Nu am putut efectiv sa bag capul la interior, decat cu respiratia tinuta.
                          Pretul masinii este de 3500 EUR, plus 1200 EUR la parc.
                          In 7000 EUR gasesti ceva decent in afara.


                          Tura asta am venit la parc cu W124. Data trecuta am venit cu un fin, cu masina dansului. Atunci si masina si atitudinea finului meu fata de acest proprietar de parc au fost .. eronate, chiar arogante as putea spune.
                          Acum era si frumos afara, si cu masina care trebuie si am discutat mai mult cu acest om.
                          Nici una dintre aceste masini nu porneste. Proprietarul a venit cu o echipa, cu scule, cu baterii, cu cabluri cu tot ce trebuie.
                          Nici una n-a pornit neam. La SLC a fost o tentativa mai agresiva, da pana la urma nimic.

                          Astea sunt concluziile mele, daca e cineva care vrea sa-si asume riscuri, eu stau la dispozitie cu tot ce trebuie. Contact proprietar de parc, contact in Rep. Moldova, etc.
                          Eu sunt OUT, nu ma intereseaza aceste deal-uri din motivele expuse.
                          Pun niste fotografii.
                          Attached Files
                          1963 Simson SR2E
                          1990 Mercedes W124 250d
                          2001 Mercedes W210 200K
                          2005 Mercedes W211 220cdi
                          2018 Suzuki Baleno

                          Comment


                          • #15
                            Partea a 3-a de foto.
                            Attached Files
                            1963 Simson SR2E
                            1990 Mercedes W124 250d
                            2001 Mercedes W210 200K
                            2005 Mercedes W211 220cdi
                            2018 Suzuki Baleno

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF