Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi W126

    In primul rand Salutare tuturor. As vrea sa primesc cateva sfaturi. As vrea sa-mi cumpar o masina, desigur Mercedes-Benz, nu stiu ce model... Am 2 variante ori un w126 (2.8L) ori un w123 TD (3L). Mi-as dori un w126 pentru confort si cutia automata, iar un w123TD pentru ca e mare spatios. Un w123 TD il pot gasi la 1600 Euro, stiu in orasul meu Miercurea ciuc un w126 care nu este folosit de mult timp as putea sa-l cumpar mai ieftin pe acela si sa-l pun la punct, nu stiu ce sa fac... ce ma sfatuiti... Multumesc

  • #2
    ramii la w123,4 cilindrii,parerea mea

    Comment


    • #3
      w126

      Da imi place la nebunie w126 dar ma intrebam... Modelul ce vreau eu sa il cumpar nu are geamuri electrice oare pot sa pun? ma costa mult?

      Comment


      • #4
        Hai la Arad cu 2000 Euro şi pleci acasă cu un W 126 cu GPL gata montat. Are exact motorul de 2,8 cum îl vrei tu. Primeşti ca BONUS încă o pereche de faruri. Maşina este cea din avatarul meu. Referitor la geamurile electrice, ele se pot monta, nu foarte greu, condiţia e să le găseşti (motoraşele şi butoanele) şi să concepi instalaţia electrică. Cu riscul de a deveni off topic o să-ţi descriu ce-a păţit un fost coleg ce se află de vreo trei ani la 2 metri...sub cota zero! Şi el mare fan al asistării electrice a tuturor comenzilor unei maşini. A plonjat cu maşina în malul unui lac. Maşina, cu geamuri electrice şi sistem de blocare a portierelor după 5 secunde de la pornirea motorului (antijefuire). Impactul, puternic dar nu fatal, a dus la ruperea uneia din bornele bateriei. N-a mai putut deschide nici geamurile, nici portierele, maşina s-a umplut de apă şi a murit înecat. Meditează!

        Comment


        • #5
          dupa ce mi-ai zis cu intamplarea prietenului tau... m-ai cam pus in balanta, nu stiu ce sa fac, totusi eu sunt inca tanar voi aveti ceva mai multa experienta, oricum w126`le care intentionez sa il cumpar sta in fata blocului unui prieten de al meu de vreo 4 ani cred... omul cu siguranta ar fi foarte incantat daca i-as face o oferta... ceva eu mai mult de 500 euro nu pot da pe ea pentru ca va dati seama ca probabil are si probleme, dar totusi cam cele mai costisitoare probleme la un w126 care ar fi? Niste sfaturi niste preturi ar fi exceptional sa aflu sa stiu ce sa fac.

          Comment


          • #6
            Eşti pe cale să faci cea mai mare prostie! O maşină care a stat 4 ani a înţepenit complet. Şi ce a mers la momentul opririi, acum sigur nu mai merge. 500 de euro nu e o sumă mare pentru achiziţia ei, dar pasul următor s-ar putea să fie de 3-4 ori mai costisitor. Sunt multe lucruri ce pot fi defecte şi repunerea maşinii în stare de funcţionare prin înlocuirea pieselor defecte, s-ar putea să dureze până te saturi. Problema este că la momentul cumpărării nici nu ştii câte defecţiuni are, nu poţi face nici o probă de funcţionare. Oricum, porneşte de la premiza că maşina n-a fost oprită degeaba şi probabil proprietarul actual a tras concluzia că mai bine nu mai umblă cu ea decât să o repare (costuri mari!).

            Comment


            • #7
              Cataline pazea, Nelu are perfecta dreptate, cu siguranta majoritatea contactelor electrice sint oxidate, ceeace va fi un cosmar, majoritatea pieselor din cauciuc imbatrinit vor ceda la primele gropi/shocuri, din tot sistemul de climatizare si racire al masini risti sa curga lichid.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #8
                apoi mai e problema actelor.....impozit,verificare tehnica ce ar trebuii facute...si uite asa ajungi la niste cheltuieli....

                Comment


                • #9
                  serii....care pot fi atasate ... totusi acum 4 ani un 126 era destul de rasarit deci e cam dubios sa parasesti asa masina de buna

                  Comment


                  • #10
                    Pai da aici cam aveti dreptate, imi dau seama si eu de aceste lucruri, doar ca o chestie nu inteleg la noi in m.ciuc toate masinile care apartin de casa alba au numar de imatriculare ex: HR 05 JUD; chestia e ca aceasta masina are nr de imatriculare HR 02 JUD; oare apartine de casa alba? dar at dece sta acolo de atata timp si de la stat nu stiu cum se poate cumpara o masina... intradevar mai degraba pui inca 1500 si iei una cat de cat buna... asta poate ar fi buna pt piese eventual... ce parere aveti?

                    Comment


                    • #11
                      partea cu numarul e pur irelevanta din pct meu de vedere

                      Comment


                      • #12
                        Cătălin, maşinile de stat nu se pot vinde direct persoanelor fizice. Cele declarate ca fiind disponibilizate, sunt oferite gratuit, prin transfer altor instituţii de stat interesate. Dacă timp de 6 luni de la publicarea anunţului de disponibilizare, nu apare nici o solicitare de preluare, atunci li se stabileşte un preţ de pornire şi sunt vândute la licitaţie doritorilor.
                        Pe de altă parte, un W 126 în stare bună, nu are nevoie de o "bancă de organe" preluate de la altă maşină pe care să o cumperi pentru piese. Întâmplarea face ca eu să am şi un W 126 înmatriculat şi funcţional şi o maşină se rezervă - mi-am zis eu că nu strică - dar n-am luat aproape nimic de la ea. Majoritatea pieselor care nu le mai am, au fost vândute celor ce şi-au accidentat maşinile. Dacă vei ajunge să deţii o astfel de maşină, vei vedea că renumele pe care-l are, acela de a-şi răsplăti proprietarul cu o fiabilitate de neimaginat nu este vorbă-n vânt!

                        Comment


                        • #13
                          Fratilor nu am mai scris de mult pe site nu am avut timp delc La multi ani. vreau sa va spun referitor la acel w126 ca imi cer mii de scuze dar eu nu am fost atent cand m-am uitat la nr de matriculare nr e HR02JUO deci nu are nici in clin nici in maneca cu masina de stat. Dar vreau sa va spun ca am primit o oferta si nu stiu ce sa fac. voi publica un thread la sectiunea w123 cu title sfaturi w123 voi astepta acolo sfaturi multumesc

                          Tot in legatura cu w126 acesta de care am vorbit pe acest thread as avea o intrebare. precum v-am mai spus e un w126 280 S, Sta de vreo 4 5 poate chiar 6 ani acolo, care crede-ti voi ca ar putea reprezenta cea mai mare problema a ei? desigur ca are un defect pt ca altfel s-ar fi circulat cu ea.... dar asa o parere ce ziceti? sa zicem ca trebuie schimbata cutia de viteze.. sau ce stiu eu... un lucru asa mai scump cam cat mar costa? imi puteti recomanda vreun site cu piese? multumesc
                          doktor4carz
                          Banned
                          Last edited by doktor4carz; 02-27-2008, 18:43 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Catalin_anemary
                            Tot in legatura cu w126 acesta de care am vorbit pe acest thread as avea o intrebare. precum v-am mai spus e un w126 280 S, Sta de vreo 4 5 poate chiar 6 ani acolo, care crede-ti voi ca ar putea reprezenta cea mai mare problema a ei? desigur ca are un defect pt ca altfel s-ar fi circulat cu ea.... dar asa o parere ce ziceti? sa zicem ca trebuie schimbata cutia de viteze.. sau ce stiu eu... un lucru asa mai scump cam cat mar costa? imi puteti recomanda vreun site cu piese? multumesc
                            worst case scenario: motor gripat/ instalatie electrica mancata de sobolani.. garnituri cauciuc - pe unde sunt ele - crapate..
                            best: sa fi fost pornita din cand in cand..si sa o ia cu un set de consumabile..OBLIGATORIU SA AIBA COMPRESIE!verfica manual - scoti bujiile si rotesti motoru, vezi daca se roteste usor si bagi degetu in loc de bujie(pui si tu pe cineva sa bage) si rotesti manual motorul sa vezi daca se simte compresie
                            daca se simte ceva.. aduci o baterie mare, vezi sa aiba benzina in rezervor..si ii dai o cheie scurta ,doar sa vezi daca face ceva demaroru,si sa vezi daca se ridica presiunea la ulei..apoi mai incerci pana o ia ....la a 10a- incercare fara izbanda..mai gandeste-te bine ce faci.
                            ..parerea mea

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by sebaa View Post
                              worst case scenario: motor gripat/ instalatie electrica mancata de sobolani.. garnituri cauciuc - pe unde sunt ele - crapate..
                              Presupuneri.
                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF