Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la pornire cu motorul cald

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salutare. Puteti sa-mi spuneti daca discul debitmetrului din magine este corect deschisa?
    Attached Files
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #32
      Nu-si poate da nimeni seama dintr-o fotografie,mai ales daca nu ai precizat macar daca in momentul in care ai facut fotografia motorul era pornit sau oprit.Dar ca sa fii sigur ca e centrata,da jos antirateul ala de deasupra,slabeste surubul din mijlocul discului,pune niste bucati de polietilena mai groasa de jur imprejurul discului incat sa nu se atinga de corpul cizmei(debitmetru...) si strange bine.Dupa ce ai strans,scoate bucatile de polietilena,apasa discul si la revenire observa atent sa nu atinga nicaieri marginile.Nu trebuie sa scoata nici un zgomot metalic la revenire,trebuie sa se auda infundat.Multa bafta si rabdare.
      CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

      Comment


      • #33
        Daca dai o pagina inapoi o sa vezi ca nenea carmine ti-a spus ca s-ar putea sa fie injectia.In cazul asta incearca sa gasesti un WUR pe undeva(sau pune-l pe cel de pe motorul vechi).Daca al tau e dereglat sau nu tine vacuum in mod sigur iti va face figuri la cald neputand mentine presiunea in capul distribuitorului de benzina(injectie..).Din ce ai mai descris anterior(bujii umede)revin si spun ca totusi ar putea fi si o problema de aprindere(bobina slabita,senzor de pe ax cu came bolnav).Deocamdata vezi daca se incalzeste bobina.Ce sa zic...mai vino si tu cu detalii.Spor la treaba si rabdare.
        CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

        Comment


        • #34
          Salutare. Cu probleme vacumurilor am rezolvat, dar tot nu am ajuns departe... nici acuma nu vrea sa porneasca motorul. Am inceput sa caut dupa "service manual"-e din care m-am inspirat, practic dupa carte am facut toate operatiunile si degeaba.
          Mentionez la ce am lucart:
          WUR - am desfacut-o si am constatat ca un "pistonas" care ichide orificiul pe unde circula benzina a fost blocata... (cine are probleme cu WUR-ul sa verifice acel "pistonas" ca din cate am vazut se blocheaza usor...o sa pun niste poze mai incolo)
          Dupa ce am reasamblat-o am masurat partea electrica dupa cum scria in manual...rezistenta este ok, am verificat presiunea care indica valori care erau mentionate si in manual. WUR-ul pare ca functioneza!
          Am reglat clapeta debitmetrului ca parea sa fie pre mult deschis cand motorul este oprit.
          Am masurat senzorul de temperatura care pare sa functioneze.
          Am ajuns sa schimb delcoul dar nici o schimbare.
          Bobina de inductie inca nu am apucat s-o schimb dar din cate am constatat nu se incalzeste dupa ce am pornit motorul.
          Toate operatiunile de mai sus erau efectuate dupa manual!
          In ultima vreme nici la rece nu o pot porni ca vremea s-a incalzit si nu mai porneste ca "injectorul al 7-lea" functioneaza pana la 15 grade celsius(dupa carte) ca pana a fost rece afara a pornit la sfert de cheie acu nici un semn...ba sa nu mint am observat odata cand dadeam la automat ca se mai balbaia...sincer sunt cu nervi la pamant deja nu mai stiu ce sa fac.
          Orcie sfat este bine venit. Multumesc anticipat! Sa ne auzim cu bine.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #35
            Pistonasul care era blocat.
            Attached Files
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #36
              O intrebare: unde este senzorul de pe ax cu came ca sa vad dacu nu de acolo e buba.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #37
                Talerul depitmetrului reglat dupa manual. Mentionez ca motorul este oprit. Intrebare: este corect in poza (cu si fara anti rateu)?
                Attached Files
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #38
                  Salutare! Dl Cugino scuze ca nu ti-am dat raspuns la intrebare... iata o diagrama dupa care m-am orientat si eu.
                  Attached Files
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #39
                    Salut! Porneste motorul , incalzeste-l pana la 80 de grade , apoi da jos filtrul de aer , demonteaza antirateul si incearca sa pornesti motorul . Vezi cum se comporta. Parerea mea este ca acel antirateu este indoit si apasa prea mult pe clapeta . Din aceasta cauza porneste greu intrucat cu cat se deschide mai mult acest disc cu atat intra mai multa benzina . Incearca si porneste motorul la cald fara acest antirateu . Nu se intampla nimic daca-l pornesti dar nu este recomandat sa circuli fara acest antirateu. Daca pornirea estte mai usoara incearca sa-l mai dezdoi putin pana cand nu mai apasa pe disc.
                    Spor si bafta multa.

                    Comment


                    • #40
                      Salutare! Dl Danioan75 problema este ca nu o pot porni deloc ca s-a incalzit vremea si nu mai lucreaza al 7-lea injector, dupa manula injectorul respectiv lucreaza doar pana la +15 grade celsius. Am incercat so prostesc dar nu tine (am dat eu curent la injector(electrovalva) in timp ce unul a dat la automat)
                      In privinta talerului ai perfecta dreptate nu a fost reglat corect adica antirateul a fost indoit prea tare si talerul respectiv era deschis prea tare dar am luat manualul si am reglat-o din nou, dar din pacate nu am observat nici o schimbare, este la fel ca inainte cateodata se mai balbaie si atat. Am incercat so repornesc pe GPL si cu greu a luato... presupun ca daca a luato pe GPL atunci nu cred ca este problema cu bobina de inductie nici cu delcoul si nici fisele...presupun, s-au corectatima daca gresesc! Sa ne auzim cu bine.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #41
                        Iata o poza cu talerul pe care am reglat-o din nou!
                        Attached Files
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #42
                          Salut Feri! Parerea mea este ca trebuie intai sa verifici presiunea din sistemul de injectie care trebuie sa fie de 5 bar .Aceasta presiune trebuie sa fie constanta pentru ca sistemul de injectie sa functioneze corect. Trebuie sa faci rost de un manometru prevazut cu un furtun de presiune si care trebuie sa-l montezi pe corpul de injectie (eu am folosit la mine un manometru de aer si un furtun identic cu cel de tur intrucat se potrivea perfect pe filet in injectie). Locasul unde poti verifica presiunea din sistem este situat sub capul distribuitor langa intrarea de la turul de benzina. Este un dop cu cap hexagonal care se demonteaza si in locul lui se monteza manometrul.Deasemenea vezi ca la tur , la intrare in injectie este o sita care poate fi infundata . Cand pui contactul presiunea trebuie sa urce peste 5 bar . Dupa aceasta verificare trebuie sa lasi manometrul montat si sa verifici daca nu sunt pierderi de presiune (in 30 de min nu trebuie sa scada mai mult de 0.5bar). La tine presiunea este creata de pompa de benzina si de WUR. In ceea ce priveste pornirea directa pe gpl aceasta la rece(cand temperatura de afara este mai mare de 15 grade) trebuie facuta precum la un diesel in sensul ca trebuie sa pui contactul sa astepti 15-20 de sec si apoi sa dai la automat astfel incat gazul sa ajunga in galerie . Daca motorul este cald pornirea directa pe gpl se poate face dar nu trebuie sa mai astepti acele secunde. Deasemenea pornirea directa pe gpl implica si apasarea pedalei de acceleratie astfel incat sa permiti intrarea gazului dupa clapeta de acceleratie spre cilindri. Daca ai buton de gpl care sa permita pornirea directa pe gpl(cu 3 pozitii respectiv numai benzina , benzina si la 2000 de ture trece pe gaz sau numai gaz) e ok si pui intrerupatorul pe pozitia "numai gaz".Daca nu ai atunci trebuie sa te ajute cineva in sensul ca pentru a-l porni direct pe gpl cineva trebuie sa dea la automat si altcineva trebuie sa vina cu un fir de la + baterie la +pe electrovalva de pe reductor. ATENTIE ACEST ARTIFICIU IL FACI DOAR CA SA PORNESTI IN CAZUL IN CARE NU AI BUTON DE GPL CU 3 POZITII! NU MONTA DEFINITIV UN ASMENEA FIR INTRUCAT ELECTROVALVA VA RAMANE DESCHISA SI GAZUL VA IESI EXISTAND PERICOL DE EXPLOZIE!!!!! Bafta multa!

                          Comment


                          • #43
                            Salutam! Ieri am avut timp sa mai mesteresc masinutza. Am ascultat sfatul lui Orvo si am dat jos toata admisia si am curata-o. Dupa ce am remontat admisia la loc a venit momentul sa-i dau cheie dar inainte am masurat presiunea in sistemul de injectie cum a mentionat si Dl Danioan75...in sistem de injectie sunt 5 bari, teoretic pare ca functioneaza.
                            Am mai reglat pe aer (surub)...am reusit s-o repornesc din nou dupa aproximativ 2 luni. Doresc sa mentionez ca am reusit s-o pornesc cu ajutorul al 7-lea injector pe care am actionat-o manual ca din cate am observat ca injectorul respectiv functioneaza doar pana la +15 grade (mentioneaza in manual). Am dat curent de pe acumlator si masa si injectorul al 7-lea (electrovalva) functioneaza...in timp ce unul da la automat si asa am reusit s-o pornesc.
                            Doresc sa mentionez ca dupa ce am montat noul motor am desfacut al 7-lea injector si cu teava si cablu montata pe el, am dat la automat si instantaneu a pulverizat, injectorul pare ca functioneaza (afara erau minus grade)
                            Aceiasi operatie am facut si dupa ce s-a incalzit afara si injectorul nu mai pulveriza si de aia am ajuns sa-i dau curent la injectorul al 7-lea (am vrut sa vad daca porneste)
                            Dupa ce am reusit sa pornesc motorul nu a stat la relanti numai daca o tineam turata. Am mai reglat pe aer+benzina dar nici o schimbare. Dupa ce a mers motorul mai bine de 5 minute, dupa care am oprit-o ca sa vad daca o pot reporni...nici zmac nu a mai facut, dadeam la automat la greu dar nici un semn nici o balbaiala apsolut nimic chiar cu ajutorul injectorului al 7-lea nu a luat-o. Am verificat bobina de inductie care a fost rece. Parca se incalzeste ceva si din cauza asta nu mai vrea sa porneasca (ma gandesc).
                            Doresc sa mentionez ca exact aceiasi simptome a avut si cand era rece afara dupa ce s-a incalzit motorul nu am mai putut porni deloc pana nu s-a racit.
                            Cu toata stima pentru cei care si-au dat parerea pana in momentul de fata. Ramane de vazut ce se va intampla in continuare. Daca are cineva si alte idei as-i fi recunoscator! O zi buna la toata lumea.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #44
                              Parca ti-am mai spus o data de WUR?Ia regleaza si presiunea pe el si vezi dupa aia.Cat e3 rece WUR-ul merge bine,dupa ce se incalzeste rezistewnta din el nu mai da voie benzinei sa treaca.Studiaza putin problema asta.E localizat sub al 6-lea injector,undeva pe blocul motor si e fixat cu doua suruburi cu cap de imbus.Multa bafta.
                              CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                              Comment


                              • #45
                                Salutare Dl-lor! In sfarsit a batut soarele si pe strada mea. Ieri a fost o mare zi pentru mine si pentru "jucaria" mea, findca dupa o perioada lunga de nervi mancati am reusit sa pornesc motorul si la cald. Cand am desfacut distribuitorul de benzina ca s-o curat am observat ca hexagonul cu care se regleza debitul de benzina a fost uzata un pic la capat, de aici am dedus ca a fost dereglat amestecul. WUR-ul la fel a fost dereglata pe care a trebuit s-o reglez din nou. Deci am reglat pe aer+benzina,WUR-ul,vacumurile remontate dupa carte si toata admisia+tevaraie curatate. Inca mai trebe sa reglez relantiul ca ieri a fost deja tarziu si nu am apucat sa termin.
                                Intrebare: relantiul aproximativ cat trebe sa fie?
                                : cand pornesc motorul trebe sa apas putin pedala de acceleratie ca sa porneasca adica asa porneste mai usor...nu stiu daca este corect? (nu stiu daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta)...presupun ca mai trebe facut mici reglaje.
                                Inca odata doresc sa le multumesc pentru ce-i care si-au dat pererea pana in momentul de fata. Sa ne auzim cu bine!
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF