Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Variatie la ralanti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pacat ca ai zapacit-o cu reglajele aer-carburant.Schimba-i modulul de aprindere si o sa mearga.Ca idee,aerul fals iti mentine relantiul ridicat,nu-ti produce oscilatii.

    Comment


    • #32
      Originally posted by 2eme_REP View Post
      Pacat ca ai zapacit-o cu reglajele aer-carburant.Schimba-i modulul de aprindere si o sa mearga.Ca idee,aerul fals iti mentine relantiul ridicat,nu-ti produce oscilatii.
      Ai zis tu ceva adevar cu aprinderea!

      Am depistat pana la urma cauza oscilatiilor (in afara de calitatea benzinei).
      De vina a fost luleaua de la delcou.

      Acum totul este in parametrii, pornirea este usoara, motorul merge rotund, turatia e stabila si in valori normale, ECONOMY sta culcat si in P si in D-R, gazele arse nu prezinta miros de benzina.

      Ma bucur ca a fost doar atat. Macar desfacand aproape totul de la admisie, vacuumuri si alte accesorii am certitudinea ca si acelea sunt OK.

      Sper sa ramana asa mult timp de acum incolo!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #33
        Originally posted by dan500se View Post
        Ai zis tu ceva adevar cu aprinderea!

        Ma bucur ca a fost doar atat. Macar desfacand aproape totul de la admisie, vacuumuri si alte accesorii am certitudinea ca si acelea sunt OK.

        Sper sa ramana asa mult timp de acum incolo!
        Tot raul spre bine ! . I-ai facut o revizie si acum stai linistit in ce priveste admisia si vacuumurile .

        Nu stiu de unde naibi sa impamantenit ideea ca atunci cand sunt probleme cu consumul de benzina si mersul motorului trebuie umblat imediat la "imbogatirea amestecului" cu celebrul de acum imbus de 3 , cand este stiut ca acolo este ultimul lucru unde trebuie umblat .
        Si pe forumurile straine userii fac la fel , deci e boala "mondial / globala" .
        La inceputul inceputului am facut aceeasi greseala . Avansand in experienta , am invatat ca in cazul unei defectiuni trebuie inceput cu verificarile cele mai simple .

        Bine ca ai reusit , Dane sa rezolvi problema . Toate bune !.

        Comment


        • #34
          Adevarul este ca atunci cand am cumparat masina in decembrie 2007, totul a fost dat peste cap de fosti proprietari (spun fosti deoarece din cei 4 anteriori, 3 au schimbat masina in decurs de un an de zile).

          Eu i-am facut schimbul de ulei, bujii, filtre si cu ajutorul domnului Nelu Patrascu am reusit sa remediem si atunci toate anomaliile.

          A mers bine mult timp dupa aceea pana a inceput povestea...(a se vedea acest topic).

          Faza cu imbusul, culmea functioneaza intr-o anumita masura. Concret, cazul meu! Jongland cu debitul am reusit sa mai ameliorez din simptome...Insa acum, cu aprinderea in regula, s-a observat instantaneu cat de dereglat a fost amestecul...Statea cam in 2000 de ture la ralanti...


          Bine ca am scapat cu doar ata!
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #35
            Ma bucur ca ai reusit sa-i dai de capat.Probabil luleaua era topita si innegrita pe mijloc iar pe lamela distribuitoare avea oxid.Sunt doua tipuri oricum pe acelasi cod de motor.
            Dupa cum stii prea bine,la K-jet distribuitorul de benzina are membrana centrala din metal spre deosebire de KE care o are din neopren cu pastile ceramice,drept urmare e cea mai mare prostie sa se umble prima si prima data la amestec in cazul anomaliilor in functionarea motorului,deoarece cand pica membrana metalica, pica definitiv.Drept urmare la primele semne ale unei functionari defectuoase,trebuie revizuit in amanunt sistemul de aprindere,apoi vacuumurile si la urma sistemul de alimentare.Caz concret m-am chinuit vreo 3 luni cu un motor care asa cum ai spus si tu mai sus avea momente cand ba pornea la sfert dar se oprea imediat,ba pornea la a 3-a cheie si mergea rotund.In cele din urma verdictul a fost...modulul de aprindere.Multa bafta.

            Comment


            • #36
              Luleaua (lamela ei) se scurtează la un mmoment dat datorită nenumăratelor cicluri de aprindere. Scurtându-se, parte din tăria scânteii se disipă pe contactele dintre lamelă şi ploţii capacului de delcou. Apare supraîncălzirea şi uneori defectarea distribuitorului prin arderea rezistenţei antibruiaj conţinută în acel mastic maro cu aspect sticlos. Am obţinut ameliorarea funcţionării motorului prin refacerea lungimii ei cu cositor, fără a fi necesară înlocuirea lulelei.
              În privinţa oxizilor de pe capătul distribuitorului şi de pe capacul de delcou (ploţi) funcţionarea motorului nu este afectată de prezenţa lor întrucât nu există contact fizic între lulea şi capac, scânteia sare de pe lulea datorită proximităţii (0,2-0,3 mm) cu plotul, şi se închide prin bujie la masă. Oricum există aerul ca dielectric între ele, dar înalta tensiune îl străbate. Chiar dacă reşlefuiţi cele două piese, în maxim o săptămână oxidează din nou.

              Comment


              • #37
                Eu am curatat cu smirghel capacul si luleaua si am "deratizat" bujiile dar acul la relanti nu " se culca"...accelerez un pic si se culca instantaneu...cred ca e ceva la fise si la relanti nu sta perfect...aveti alta parere ?
                W126 500SEC
                W124 200CE
                W210 280 4MATIC

                Comment


                • #38
                  Originally posted by bebe944 View Post
                  ...accelerez un pic si se culca instantaneu...
                  Asa facea si la mine ultima data... La ralanti nu statea culcat. Cum acceleram un pic (stand pe loc) acul revenea la pozitia minima.

                  Se stie ca acul economizorului este actionat de vacuum, deci are legatura directa cu functionarea motorului...
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                  W126 500SE Nautical Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #39
                    Neavând pompă de vacuum (ca la motoarele diesel) acesta este produs de depresiunea din cilindrii motorului. La ralanti, aceasta fiind mai mică pentru că viteza de rotaţie este mai mică şi creşte odată cu turaţia. După cum cred că aţi observat, acul economizorului stă în repaus pe poziţia de maxim şi vine spre minim odată cu pornirea motorului.
                    Dacă există (şi cred că există) un loc pe unde motorul poate aspira aer din exterior, vaccumul la nivelul prizei de vacuum pentru economizor, diminuează într-atât încât nu mai poate fi compensat de funcţionarea motorului la acea turaţie. Creşterea uşoară a turaţiei, produce compensarea şi el reajunge pe minim.

                    Undeva, ceva este neetanş.

                    Comment


                    • #40
                      Cam nasol de depistat...oricum nici nu trage ca lumea...am postat dincolo ce urmeaza sa ai fac!!!
                      W126 500SEC
                      W124 200CE
                      W210 280 4MATIC

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF