Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Eu am auzit de la cineva ca ar putea fi un astfel de sistem de siguranta...
    In orice caz motorul s-a oprit imediat la impact, desi lovitura nu a fost extrem de puternica.
    La locul accidentului dupa ce masina a fost repusa pe roti nu s-a incercat pornirea motorului-masina fiind tractata pana acasa.
    Incercand sa o pornesc am observat ca nu se intampla absolut nimic-nu scoate nici un fel de sunet la intoarcerea chei...Instrumentele de bord functioneaza, aerul conditionat , toate comenzile electrice la fel...
    Deocamdata inca nu m-am hotarat ce sa fac cu masina in continuare dar ar fi bine ca macar motorul sa reusesc sa-l pornesc...De abia am reusit sa impingem masina in garaj...
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #62
      Ciao Dane!
      Vreau să "te forţez" să te hotărăşti s-o repari! Vino să vezi caroseria care o am. Ai pe ea tot ce-ţi trebuie.
      Pentru tine, atât preţul cât şi condiţiile de plată vor fi cu totul speciale!

      Comment


      • #63
        Dap... la momentul actual e cea mai practica solutzie.

        Comment


        • #64
          Originally posted by Nelu Patrascu View Post
          Ciao Dane!
          Vreau să "te forţez" să te hotărăşti s-o repari! Vino să vezi caroseria care o am. Ai pe ea tot ce-ţi trebuie.
          Pentru tine, atât preţul cât şi condiţiile de plată vor fi cu totul speciale!

          Mersi Nelu pentru "incurajare"...Am sa te caut cat mai curand posibil...( cand mai am drum in interes de serviciu prin zona trec pe la tine la servici ).
          Poate rezolvam impreuna dilema mea cu privire la masina...
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #65
            Pana la urma am reusit sa pornesc masina dupa ce a stat exact sapte luni de zile nepornita.
            Am chemat un electrician auto care a verificat toata masina si nu a gasit nimic care sa arate o defectiune la parte electrica...pentru ca nici nu a fost! Masina a pornit ca prin minune la prima cheie data de el -"la sfert"...dupa ce eu am tot incercat in ultimele luni sa o pornesc de vreo cateva ori!
            Deci nu exista nici un fel de siguranta de impact,bujiile nu au fost incarcate cu ulei ( desi in urma rasturnarii uleiul a curs afara pana in filtrul de aer-dar a mai ramas suficient in motor,nivelul fiind la jumatate).
            Masina nu a scos deloc fum iar motorul toarce foarte frumos...desi nu l-am putut lasa sa mearga foarte mult deoarece radiatorul este demontat...
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #66
              Am o problema destul de neplacuta : stergatoarele de parbriz nu functioneaza decat la viteza cea mai mica ( si daca invart de maneta pana la viteza cea mai mare ele functioneaza la fal de lent).

              Ce poate sa fie problema? Ceva releu sau motorasele?

              Pana acum am avut noroc ca nu a plouat dar imi este frica daca ma prinde o ploaie mai seriosa si nu am sa vad nimic!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #67
                w126-le meu mi-a facut cateva probleme electrice in cele 3 luni de cand il am si anume:
                1.Prima data mi-a picat trapa.Am deschis-o,si cand sa se mai si inchida....pauza!Am venit asa de la Buzau pana in Buc.
                2.Apoi mi-au picat geamurile stanga fata si dreapta spate.. pe un ger crunt au ramas larg deschise,fara sa mai raspunda,le-am inchis la primul service.
                3.Mi-au cedat electromotorul si bendixul
                4.Mi-au ramas scaunele electrice in pozitia de condus pt prietena mea..asa ca am condus o buna bucata de drum cu "genunchii la gura".La un mom dat si-au revenit insa pt scurt timp.
                5.Tot in ziua cu scaunul,au murit si stergatoarele de parbriz.Am venit pe ploaie,toata autostrada soarelui fara stergatoare,chiorandu-ma prin parbrizul plin de apa.
                6.Mi-a murit farul din stanga,fara ca becul sa se fi ars,si fara ca vreo siguranta sa fie arsa.Pur si simplu nu mai lumineaza,problema inca nerezolvata.
                7.In sfarsit,acum mi-a murit ventilatorul de la clima,asa ca sunt nevoit sa conduc cu manusi pt a nu-mi ingheta mainile pe volan.Nu mai da deloc caldura.
                A mai ramas vreo chestie electrica?
                Concluzia: La o asemenea masina veche dar totusi cu destule chestii electrice,1) este de evitat sa o cumperi de prima data,dar daca totusi ai fost atat de inconstient sa o iei este de preferat sa refaci INTREAGA instalatie electrica.Altfel se vor strica tot timpul toate pe rand si cum o vei repara pe una va pica alta si tot asa mai flacai.
                Totusi,cea mai tare masina din lume este Kobhra pt ca e masina mea!
                Last edited by ionutz_ng; 02-20-2009, 00:04 AM.
                MÃREAȚA COBRA

                Comment


                • #68
                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  w126-le meu ...
                  Sa stii ca si eu am vrut sa cumpar masina asta!

                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  ...este Kobhra...
                  Nu stiu de ce numesti tu W126-le mereu Cobra...Parca Cobra era W123-ul...si este o diferenta apreciabila intrte cele doua modele care au fost o perioda destul de lunga contemporane in fabricatie!

                  Cat despre problemele electrice ce le-ai enumerat: se repara de un electrician bun!

                  Din cate am inteles eu de la fostul proprietar nici masina asta nu a avut parte de meseriasi priceputi. ( din pacate asa se intampla mereu in Romania-greu gasesti pe cineva care sa se priceapa la acest model)
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #69
                    Adevarat vorbesti!Oricum nu ai fi cumparat-o daca chiar ai fi facut drumul pana la Botosani pt ca este intr-o stare jalnica si ai fi vazut asta.Totusi,problemele mele electrice de la masina au un punct comun.Este cunoscut faptul ca nu ma pot atinge de nici un buton care misca ceva electric pt ca exista un mare risc sa cedeze.Acum 2 zile m-a mancat undeva si am deschis putin trapa,dintr-o curiozitate tampa.Bineinteles ca asa a ramas,a intepenit imediat deschisa.M-am dus iar sa remediez,si iarasi,aceeasi poveste,inca o siguranta se arsese.Totusi,ciudat cum de se ard la mine sigurantele atat de usor.Practic imi este frica sa deschid un geam pt ca sunt sanse maxime sa ramana deschis.Am inteles ca trebuieste curatata bine cutia cu rezistente si puse rezistente cu ceramica.
                    MÃREAȚA COBRA

                    Comment


                    • #70
                      Ionut vezi poate nu sunt puse si calibrate calumea .. vezi ca este o foie pe aici pe forum pe undeva care spune exact de cati amperi sa fie siguranta la fiecare pozitie. Cu faru e de la siguranta alteceva nu prea are ce sa fie. Am patit-o.
                      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                      now - bicicleta !

                      0744 239 949

                      WEB
                      http://garajautodiag.blogspot.com

                      Comment


                      • #71
                        Intampin o problema destul de ciudata de ceva vreme si nu reusesc sa-i vin de hac!

                        La 500SE avariat (doar caroseria-mecanic e OK , desi in ultima vreme nu am mai reusit sa pronesc motorul, probabil electromotorul e de vina).
                        Il mai tot mut prin curte (impins) in functie de cum am nevoie de loc.
                        In urma cu ceva timp am observat ca nu mai pot sa scot cheia din contact! Am incercat tot ce mi-a trecut prin cap, am verificat si cablul care vine de la pedala de frana la maneta schimbatorului, am schimbat si bateria masinii...Efectiv nu vrea sa iasa si gata! De invartit se invarte, pot sa pun si contact...se deblocheaza si volanul dar nu iasa afara!
                        Eu ma tem ca nu cumva maneta schimbatorului sa nu fie in pozitia P , poate in cutie (pe consola e in P) iar sistemul acela de siguranta sa nu-i dea voie cheii sa iasa din contact! Mentionez de asemenea ca nu pot misca defel maneta schimbatorului . Se misca doar cam 5 mm fata de pozitia lui actuala!

                        As fi foarte bucuros daca cineva ar putea sa ma indrume in aceasta problema mai ales ca am nevoie si de cheie si in curand vrea sa mut din nou masina si mi-e teama sa nu fie blocata in P!

                        Multumesc anticipat!
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #72
                          Problema ta tine 100% de domeniul unui lacatus auto.Am patit si eu la fel la un w210.Se uzeaza dintii de la contact si trebuiesc refacuti,asta e tot.Eu a trebuit sa duc masina pe platforma pana la atelierul de lacatuserie.Sper sa gasesti lacatus auto in Arad.Bafta!
                          MÃREAȚA COBRA

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by ionutz_ng View Post
                            Problema ta tine 100% de domeniul unui lacatus auto.Am patit si eu la fel la un w210.Se uzeaza dintii de la contact si trebuiesc refacuti,asta e tot.Eu a trebuit sa duc masina pe platforma pana la atelierul de lacatuserie.Sper sa gasesti lacatus auto in Arad.Bafta!

                            OK...si asta e o explicatie dar e ciudat ca s-au uzat fara sa folosesc masina!
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #74
                              Nu!S-au uzat in timp si nu a aparut nici un semn pana la un mom dat cand a cedat un dintisor sau altceva,de tot.Si eu am patit la fel.Mergea perfect pana cand deodata m-am trezit ca nu mai pot invarti cheia deloc.Astept sa-mi zici ce ai facut.
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by ionutz_ng View Post
                                Nu!S-au uzat in timp si nu a aparut nici un semn pana la un mom dat cand a cedat un dintisor sau altceva,de tot.Si eu am patit la fel.Mergea perfect pana cand deodata m-am trezit ca nu mai pot invarti cheia deloc.Astept sa-mi zici ce ai facut.
                                Dupa cum am precizat si mai sus: cheia pot sa o invart...Dar nu pot sa o scot din contact! Exact asa se intampla ca si cum maneta schimbatorului nu ar fi in P!
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF