Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme inca nerezolvate la KE-Jetronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme inca nerezolvate la KE-Jetronic

    Este vorba de motorul M103.981 / 1987.

    Dupa cum am mai scris si in topicul meu cu probleme, am schimbat cam tot ce se putea schimba legat de vacuumuri, admisie, etc. (furtunase, garnituri, o-ring-uri, conectori, etc.) Ca exemplu, tot ce este marcat cu rosu in poza de mai jos a fost inlocuit cu piese noi (originale). Poza se refera la toate sursele posibile de aer fals.


    Totodata am inlocuit si:


    Filtrul de benzina este nou (Mann), bujiile sunt noi (Beru Ultra X)

    Din pacate nu am mai avut buget pentru injectoare si setul de fise. Injectoarele costa in jur de 130 Lei / buc (BOSCH) iar setul de fise costa in jur de 550 Lei (BERU Silicone).

    Acum motorul merge intr-adevar rotund in relanti - cu mici mici exceptii pe care le pun pe seama fiselor destul de vechi si a injectoarelor cu care a iesit in fabrica.

    Acul economizorului sta lipit de minim in relanti, dar de indata ce cuplez in D, acesta se "duce" cam 1,5 cm spre dreapta si nu mai revine la minim. Asta nu e normal, pentru ca si pe D, acesta trebuie sa revina la minim, indiferent de situatie, chiar si cu clima pornita. Aici deja nu mai am idei ...

    Am facut o mica proba, am scos furtunul de vacuum care duce in bord si l-am legat direct la conectorul din galeria de admisie, iar comportamentul e acelasi, deci pot exclude o pieredere de vacuum undeva pe trasee ...

    Reglajul injectiei a fost facut la Bosch, dar spre surprinderea mea nu cu ajutorul multimetrului (amperaj) la EHS ci cu testerul (duty cycle) la mufa de diagnoza. Acul arata 50%, deci fara erori, nici o sonda cazuta, nici un traseu dus. O sa pun si eu ampermetrul pe EHS, sa vad daca bate la 0, dar reglajul fiind facut de cei de la Bosch am exclus pana acum aceasta varianta.

    Mai are cineva vreo idee ? Nu are legatura cu presiunea de benzina, dar am masurat-o si pe aceasta si este exact cum ar trebui sa fie, conform WIS-ului. 5,5 in sarcina la pompa si 2,7 cu pompa oprita, presiune care a ramas constanta pe instalatie cel putin jumatate de ora dupa masurare. Am facut o punte pe releul pompei pentru test.

    Eu nu mai am idei ...
    Last edited by Orvo; 05-28-2009, 10:33 AM.

  • #2
    Multumesc ! Am iarasi un punct de plecare. Nu stiam de aceasta electrovalva / electrovalve. Am ce verifica acum. Da, releul de protectie la supratensiune inghite 2 sigurante de 10A pe verticala. Sa fie asta oare valva ? Nu cred, pentru ca nu pare sa fie alimentata de undeva ...


    Oricum, multumesc pentru sfat, am iarasi un punct de plecare .

    Comment


    • #3
      Ma gandesc ca furtunul ala din poza, cu surub in cap nu e asa din fabrica...sau? De unde stau eu arata ca un "dop" improvizat. Sa ma scuzati daca nu e asa si eventual o "esplicatie" .
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #4
        Originally posted by doktor4carz
        Daca haleshte doua sigurantze, ai si ASD. Electrovalva ar trebui sa fie plasata mai jos, are o mufa neagra cu doi pini.
        Am 2 sigurante, dar nu am nici ASD si nici Airbag, ci doar ABS. Caut dupamasa valva in cauza.

        Originally posted by adidc View Post
        Ma gandesc ca furtunul ala din poza, cu surub in cap nu e asa din fabrica...sau? De unde stau eu arata ca un "dop" improvizat. Sa ma scuzati daca nu e asa si eventual o "esplicatie" .
        Nu, furtunul l-am astupat eu ca sa masor curentul la Stellglied (asa zice la WIS ca se face).

        Comment


        • #5

          Pana ajung cu nasul sub capota m-am uitat putin in EPC ...

          Comment


          • #6
            Releul are toti pinii iar ca si mufare mama corespunde cu tata ...
            Din ce-am sapat eu pe net reiese ca numarul de sigurante de pe releu nu tine de ASD, etc. ci doar de anul fabricatiei, in speta s-au introdus spre sfarsitul primei serie - si atunci cu o singura siguranta - iar apoi (de prin 86-87) s-a trecut la modelul cu 2 sigurante, indiferent de dotari. Asta reiese si din codurile de comanda, care nu se diferentiaza in functie de dotari:

            Pentru 6 cilindrii (260 / 300):
            - pana la caroseria A288302 codul A201 540 08 45
            - de la caroseria A288303 codul A201 540 30 45 sau optional A201 540 37 45

            Pentru 8 cilindrii (420 / 500 / 560):
            - pana la caroseria A363798 codul A201 540 08 45
            - de la caroseria A363798 codul A201 540 30 45 sau optional A201 540 37 45 (in unele cazuri merge si A201 540 32 45)

            Iar acum Dok, legat de electrovalvele de care spui, pe cuvantul meu ca nu gasesc nici una ... Ai vreo poza sau macar vreun cod cu care s-o vad macar in EPC ?

            Multumesc si toate cele bune !

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF