Este vorba de motorul M103.981 / 1987.
Dupa cum am mai scris si in topicul meu cu probleme, am schimbat cam tot ce se putea schimba legat de vacuumuri, admisie, etc. (furtunase, garnituri, o-ring-uri, conectori, etc.) Ca exemplu, tot ce este marcat cu rosu in poza de mai jos a fost inlocuit cu piese noi (originale). Poza se refera la toate sursele posibile de aer fals.

Totodata am inlocuit si:


Filtrul de benzina este nou (Mann), bujiile sunt noi (Beru Ultra X)
Din pacate nu am mai avut buget pentru injectoare si setul de fise. Injectoarele costa in jur de 130 Lei / buc (BOSCH) iar setul de fise costa in jur de 550 Lei (BERU Silicone).
Acum motorul merge intr-adevar rotund in relanti - cu mici mici exceptii pe care le pun pe seama fiselor destul de vechi si a injectoarelor cu care a iesit in fabrica.
Acul economizorului sta lipit de minim in relanti, dar de indata ce cuplez in D, acesta se "duce" cam 1,5 cm spre dreapta si nu mai revine la minim. Asta nu e normal, pentru ca si pe D, acesta trebuie sa revina la minim, indiferent de situatie, chiar si cu clima pornita. Aici deja nu mai am idei ...
Am facut o mica proba, am scos furtunul de vacuum care duce in bord si l-am legat direct la conectorul din galeria de admisie, iar comportamentul e acelasi, deci pot exclude o pieredere de vacuum undeva pe trasee ...
Reglajul injectiei a fost facut la Bosch, dar spre surprinderea mea nu cu ajutorul multimetrului (amperaj) la EHS ci cu testerul (duty cycle) la mufa de diagnoza. Acul arata 50%, deci fara erori, nici o sonda cazuta, nici un traseu dus. O sa pun si eu ampermetrul pe EHS, sa vad daca bate la 0, dar reglajul fiind facut de cei de la Bosch am exclus pana acum aceasta varianta.
Mai are cineva vreo idee ? Nu are legatura cu presiunea de benzina, dar am masurat-o si pe aceasta si este exact cum ar trebui sa fie, conform WIS-ului. 5,5 in sarcina la pompa si 2,7 cu pompa oprita, presiune care a ramas constanta pe instalatie cel putin jumatate de ora dupa masurare. Am facut o punte pe releul pompei pentru test.
Eu nu mai am idei ...
Dupa cum am mai scris si in topicul meu cu probleme, am schimbat cam tot ce se putea schimba legat de vacuumuri, admisie, etc. (furtunase, garnituri, o-ring-uri, conectori, etc.) Ca exemplu, tot ce este marcat cu rosu in poza de mai jos a fost inlocuit cu piese noi (originale). Poza se refera la toate sursele posibile de aer fals.

Totodata am inlocuit si:


Filtrul de benzina este nou (Mann), bujiile sunt noi (Beru Ultra X)
Din pacate nu am mai avut buget pentru injectoare si setul de fise. Injectoarele costa in jur de 130 Lei / buc (BOSCH) iar setul de fise costa in jur de 550 Lei (BERU Silicone).
Acum motorul merge intr-adevar rotund in relanti - cu mici mici exceptii pe care le pun pe seama fiselor destul de vechi si a injectoarelor cu care a iesit in fabrica.
Acul economizorului sta lipit de minim in relanti, dar de indata ce cuplez in D, acesta se "duce" cam 1,5 cm spre dreapta si nu mai revine la minim. Asta nu e normal, pentru ca si pe D, acesta trebuie sa revina la minim, indiferent de situatie, chiar si cu clima pornita. Aici deja nu mai am idei ...
Am facut o mica proba, am scos furtunul de vacuum care duce in bord si l-am legat direct la conectorul din galeria de admisie, iar comportamentul e acelasi, deci pot exclude o pieredere de vacuum undeva pe trasee ...
Reglajul injectiei a fost facut la Bosch, dar spre surprinderea mea nu cu ajutorul multimetrului (amperaj) la EHS ci cu testerul (duty cycle) la mufa de diagnoza. Acul arata 50%, deci fara erori, nici o sonda cazuta, nici un traseu dus. O sa pun si eu ampermetrul pe EHS, sa vad daca bate la 0, dar reglajul fiind facut de cei de la Bosch am exclus pana acum aceasta varianta.
Mai are cineva vreo idee ? Nu are legatura cu presiunea de benzina, dar am masurat-o si pe aceasta si este exact cum ar trebui sa fie, conform WIS-ului. 5,5 in sarcina la pompa si 2,7 cu pompa oprita, presiune care a ramas constanta pe instalatie cel putin jumatate de ora dupa masurare. Am facut o punte pe releul pompei pentru test.
Eu nu mai am idei ...
Comment