Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme w126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme w126

    salut tuturor, din ianuarie am intrat in posesia unui w126, mai exact cel pe care l-a vandut domnul Patrascu. masina nu mi-a creat nici o problema din ianuarie pana ieri in conditiile in care am mers aproximativ 3000 km cu ea in absolut toate conditiile de drum si de viteza. sambata am fost sa-i schimb cureaua de servodirectie si cea a alternatorului si sa-i carpesc un saxofon de la toba. bineinteles, dupa reparatiile de rigoare am mers aproximativ 150 km cu ea (lumini aprinse, proiectoare) si nu am avut nici o problema. ieri am dat o fuga pana in vitan iar la drum, la intoarcere, in timp ce o scoteam dintr-o parcare mi s-a oprit motorul. am incercat sa o pornesc nu a vrut, nu a scos nici un sunet ca si cand nu ar fi avut baterie de loc. mentionez ca faruri , claxon mergeau. a venit cineva, mi-a dat curent a luat-o la prima cheie. pe drum am observat ca nu pot sa o comut de pe benzina pe gaz, pur si simplu nu baga gaz de loc. in viteza a doua se ineca, la relanti statea in 1500 turatii, intr-a patra la fel se ineca(asta pe benzina). am mers pana pe la Iancului si am parcat-o pe locul prietenului care mi-a dat curent si am lasat-o acolo. cum am oprit-o, la fel nu a mai vrut sa porneasca. la relanti, nebagata in viteza, la fel merge in 1500 de turatii iar acul vitezometrului avea oscilatii, pur si simplu sarea pana pe la 40-50 km si revenea la loc. nu ma pricep de loc la mecanica dar din ce amvazut eu, dintr-o data sa nu mai mearga cum trebuie nu cred sa fie ceva legata de mecanica... este posibil sa fie bulit alternatorul (contact imperfect?) si bateria sa nu mai aiba suficient curent pentru a alimenta functiile masinii de unde si problemele (inecat pe benzina, turatie mare relanti) , comutarea pe gaz nu mergea etc.? masina este in Iancului si nu le pot ocupa locul de parcare oamenilor la nesfarsit (cei care sunt bucuresteni stiu ce presupune asta) iar pe de alta parte vine weekendul si chiar nu ma vad folosind masina de servici deoarece am prins tare drag de mercedesul meu.
    in aceste conditii va rog frumos, daca cunoasteti un mecanic/electrician care ma poate ajuta la fata locului si ulterior in service pentru a remedia problema va rog sa ma anuntati, un numar de telefon sau date de contact. postez aici deoarece nu vreau sa-si bage nasul oricine in masina, decat cineva care chiar se pricepe. in aceste conditii nu vreau sa dau mai mult decat face sau sa-mi gaseasca la ea cine stie ce probleme imaginare.
    in alta ordine de idei ma intereseaza un service cu raport calitate / pret decent de unde sa-mi cumpar si eu un saxofon scurt (at meu era foarte ruginit abia a reusit sa-l carpeasca cineva cu alama ca solutie temporara) si un tampon dreapta de motor (este crapat cel din dreapta si trebuie sa-l inlocuiesc).
    pentru cei ce cunosc modelul, as mai avea nevoie inca de o informatie, masina nu are contra aripi si in conditii de ploaie arunca toata apa sau pietrisul intre spoilerul de plastic si bucatile de tabla de sub faruri. nu cred ca este sanatos nici pentru masina, cand vad pietris pe cromul de pe scutul de plastic mi se urca sangele la cap si e destul de frustrant ca dupa fiecare spalare la prima baltoaca sa-mi arunce apa acolo care dupa uscare se transforma in namol. daca ati avut aceeasi problemas i cunoasteti un tinichigiu sau mecanic care stie cu ce se mananca la fel sariti cu date de contact.
    multumesc!!!

  • #2
    Am eu 2 parapiatra din alea care se pun sub aripi ! Ti le vand cu placere (http://www.clubmercedes.ro/vand-acte...ez-t6246.html) aici poate te mai intereseaza ceva. Ca scurt sfat de diagnosticare ia si porneste-o si ia un aparat de masura il dai pe volti la scara 20 si pui testerele pe bornele la baterie. Daca iti arata 13.7 pana la 14 ..maxim 14.50 atunci e ok incarca cat de cat la 13.7 si e perfect la 14.40. Asta daca zici ca e de la alternator. In rest iti recomant pe doktor4cars sau pe Marian alias popeye_pmm.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by liviumircea View Post
      salut tuturor, din ianuarie am intrat in posesia unui w126, mai exact cel pe care l-a vandut domnul Patrascu. masina nu mi-a creat nici o problema din ianuarie pana ieri in conditiile in care am mers aproximativ 3000 km cu ea in absolut toate conditiile de drum si de viteza. sambata am fost sa-i schimb cureaua de servodirectie si cea a alternatorului si sa-i carpesc un saxofon de la toba. bineinteles, dupa reparatiile de rigoare am mers aproximativ 150 km cu ea (lumini aprinse, proiectoare) si nu am avut nici o problema. ieri am dat o fuga pana in vitan iar la drum, la intoarcere, in timp ce o scoteam dintr-o parcare mi s-a oprit motorul. am incercat sa o pornesc nu a vrut, nu a scos nici un sunet ca si cand nu ar fi avut baterie de loc. mentionez ca faruri , claxon mergeau. a venit cineva, mi-a dat curent a luat-o la prima cheie. pe drum am observat ca nu pot sa o comut de pe benzina pe gaz, pur si simplu nu baga gaz de loc. in viteza a doua se ineca, la relanti statea in 1500 turatii, intr-a patra la fel se ineca(asta pe benzina). am mers pana pe la Iancului si am parcat-o pe locul prietenului care mi-a dat curent si am lasat-o acolo. cum am oprit-o, la fel nu a mai vrut sa porneasca. la relanti, nebagata in viteza, la fel merge in 1500 de turatii iar acul vitezometrului avea oscilatii, pur si simplu sarea pana pe la 40-50 km si revenea la loc. nu ma pricep de loc la mecanica dar din ce amvazut eu, dintr-o data sa nu mai mearga cum trebuie nu cred sa fie ceva legata de mecanica... este posibil sa fie bulit alternatorul (contact imperfect?) si bateria sa nu mai aiba suficient curent pentru a alimenta functiile masinii de unde si problemele (inecat pe benzina, turatie mare relanti) , comutarea pe gaz nu mergea etc.? masina este in Iancului si nu le pot ocupa locul de parcare oamenilor la nesfarsit (cei care sunt bucuresteni stiu ce presupune asta) iar pe de alta parte vine weekendul si chiar nu ma vad folosind masina de servici deoarece am prins tare drag de mercedesul meu.
      in aceste conditii va rog frumos, daca cunoasteti un mecanic/electrician care ma poate ajuta la fata locului si ulterior in service pentru a remedia problema va rog sa ma anuntati, un numar de telefon sau date de contact. postez aici deoarece nu vreau sa-si bage nasul oricine in masina, decat cineva care chiar se pricepe. in aceste conditii nu vreau sa dau mai mult decat face sau sa-mi gaseasca la ea cine stie ce probleme imaginare.
      in alta ordine de idei ma intereseaza un service cu raport calitate / pret decent de unde sa-mi cumpar si eu un saxofon scurt (at meu era foarte ruginit abia a reusit sa-l carpeasca cineva cu alama ca solutie temporara) si un tampon dreapta de motor (este crapat cel din dreapta si trebuie sa-l inlocuiesc).
      pentru cei ce cunosc modelul, as mai avea nevoie inca de o informatie, masina nu are contra aripi si in conditii de ploaie arunca toata apa sau pietrisul intre spoilerul de plastic si bucatile de tabla de sub faruri. nu cred ca este sanatos nici pentru masina, cand vad pietris pe cromul de pe scutul de plastic mi se urca sangele la cap si e destul de frustrant ca dupa fiecare spalare la prima baltoaca sa-mi arunce apa acolo care dupa uscare se transforma in namol. daca ati avut aceeasi problemas i cunoasteti un tinichigiu sau mecanic care stie cu ce se mananca la fel sariti cu date de contact.
      multumesc!!!
      Salut Liviu !

      Destul de târziu (azi) am observat acest topic.Poate că ai reuşit să rezolvi problemele de natură electrică (zic eu). Curăţă bornele, atât cele de pe cablurile de alimentare, cât şi ale bateriei. Aveau oxizi încă de când a plecat maşina de la mine. Mai uită-te şi la bobina de pe electromotor. Posibil să fie şi acolo oxizi sub cei doi papuci care aduc tensiunea de la contact şi masă. Nu înţeleg de ce a fost nevoie de schimbarea curelelor. Aveau sub un an vechime, chiar dacă cea de la pompa de servodirecţie părea veche, era doar un model mai vechi de curea, care atunci când am montat-o era la prima utilizare. Îmi este foarte greu să cred că s-a defectat alternatorul.Despre vicii de contact putem discuta la nesfârşit. Este unul din punctele slabe a acestui model (lamele de cupru, siguranţe din tablă zincată, efect electrochimic...garantat!) Mi sa-ntâmplat să mi se stingă luminile în bezna cea mai deplină şi să se oprească ştergătoarele când afară era potop.
      Despre eşapament, ce pot să-ţi spun? Este din tablă, prin el trec gaze fierbinţi şi corozive, şi are totuşi 27 de ani.
      Dacă nu comută pe gaz pot fi numai două cauze. Ori s-a ars siguranţa (sub capotă, lângă pompa de ABS) ori releul s-a defectat (sub bord, trebuie demontat capitonajul inferior din partea stângă, sub volan). Dar cel mai ciudat simptom este acel mers înecat, într-a doua şi a patra (pe benzină), pentru care efectiv nu găsesc explicatie, şi nici pentru acel ralanti accelerat de care spui. Stătea la 1500 rot/min. iarna, circa 5 minute, cînd era motorul rece, după care cobora spre 900.
      Suportul de motor din dreapta lasă-l aşa. Este doar microfisurat (îmbătrânirea cauciucului) şi nu rezolvi nimic dacă-l înlocuieşti.
      "Contraaripile" sunt la locul lor, nu lipsesc. Este vorba de acele protecţii din plastic, mulate pe pasajul roţilor din faţă şi fixate pe caroserie. Ceea ce nu are maşina, sunt acele bucăţi de cheder fixate pe bara de protecţie în interiorul ei, în zona celor două elemente de caroserie de sub faruri, care s-au distrus, fiind permanent expuse apei şi noroiului. Se pot reface şi remonta în acelaşi loc, dintr-o bucată de cheder vechi. Îmi pare rău că n-am apucat să fac eu acest lucru, cât a fost maşina la mine.

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF