salut tuturor, din ianuarie am intrat in posesia unui w126, mai exact cel pe care l-a vandut domnul Patrascu. masina nu mi-a creat nici o problema din ianuarie pana ieri in conditiile in care am mers aproximativ 3000 km cu ea in absolut toate conditiile de drum si de viteza. sambata am fost sa-i schimb cureaua de servodirectie si cea a alternatorului si sa-i carpesc un saxofon de la toba. bineinteles, dupa reparatiile de rigoare am mers aproximativ 150 km cu ea (lumini aprinse, proiectoare) si nu am avut nici o problema. ieri am dat o fuga pana in vitan iar la drum, la intoarcere, in timp ce o scoteam dintr-o parcare mi s-a oprit motorul. am incercat sa o pornesc nu a vrut, nu a scos nici un sunet ca si cand nu ar fi avut baterie de loc. mentionez ca faruri , claxon mergeau. a venit cineva, mi-a dat curent a luat-o la prima cheie. pe drum am observat ca nu pot sa o comut de pe benzina pe gaz, pur si simplu nu baga gaz de loc. in viteza a doua se ineca, la relanti statea in 1500 turatii, intr-a patra la fel se ineca(asta pe benzina). am mers pana pe la Iancului si am parcat-o pe locul prietenului care mi-a dat curent si am lasat-o acolo. cum am oprit-o, la fel nu a mai vrut sa porneasca. la relanti, nebagata in viteza, la fel merge in 1500 de turatii iar acul vitezometrului avea oscilatii, pur si simplu sarea pana pe la 40-50 km si revenea la loc. nu ma pricep de loc la mecanica dar din ce amvazut eu, dintr-o data sa nu mai mearga cum trebuie nu cred sa fie ceva legata de mecanica... este posibil sa fie bulit alternatorul (contact imperfect?) si bateria sa nu mai aiba suficient curent pentru a alimenta functiile masinii de unde si problemele (inecat pe benzina, turatie mare relanti) , comutarea pe gaz nu mergea etc.? masina este in Iancului si nu le pot ocupa locul de parcare oamenilor la nesfarsit (cei care sunt bucuresteni stiu ce presupune asta) iar pe de alta parte vine weekendul si chiar nu ma vad folosind masina de servici deoarece am prins tare drag de mercedesul meu.
in aceste conditii va rog frumos, daca cunoasteti un mecanic/electrician care ma poate ajuta la fata locului si ulterior in service pentru a remedia problema va rog sa ma anuntati, un numar de telefon sau date de contact. postez aici deoarece nu vreau sa-si bage nasul oricine in masina, decat cineva care chiar se pricepe. in aceste conditii nu vreau sa dau mai mult decat face sau sa-mi gaseasca la ea cine stie ce probleme imaginare.
in alta ordine de idei ma intereseaza un service cu raport calitate / pret decent de unde sa-mi cumpar si eu un saxofon scurt (at meu era foarte ruginit abia a reusit sa-l carpeasca cineva cu alama ca solutie temporara) si un tampon dreapta de motor (este crapat cel din dreapta si trebuie sa-l inlocuiesc).
pentru cei ce cunosc modelul, as mai avea nevoie inca de o informatie, masina nu are contra aripi si in conditii de ploaie arunca toata apa sau pietrisul intre spoilerul de plastic si bucatile de tabla de sub faruri. nu cred ca este sanatos nici pentru masina, cand vad pietris pe cromul de pe scutul de plastic mi se urca sangele la cap si e destul de frustrant ca dupa fiecare spalare la prima baltoaca sa-mi arunce apa acolo care dupa uscare se transforma in namol. daca ati avut aceeasi problemas i cunoasteti un tinichigiu sau mecanic care stie cu ce se mananca la fel sariti cu date de contact.
multumesc!!!
in aceste conditii va rog frumos, daca cunoasteti un mecanic/electrician care ma poate ajuta la fata locului si ulterior in service pentru a remedia problema va rog sa ma anuntati, un numar de telefon sau date de contact. postez aici deoarece nu vreau sa-si bage nasul oricine in masina, decat cineva care chiar se pricepe. in aceste conditii nu vreau sa dau mai mult decat face sau sa-mi gaseasca la ea cine stie ce probleme imaginare.
in alta ordine de idei ma intereseaza un service cu raport calitate / pret decent de unde sa-mi cumpar si eu un saxofon scurt (at meu era foarte ruginit abia a reusit sa-l carpeasca cineva cu alama ca solutie temporara) si un tampon dreapta de motor (este crapat cel din dreapta si trebuie sa-l inlocuiesc).
pentru cei ce cunosc modelul, as mai avea nevoie inca de o informatie, masina nu are contra aripi si in conditii de ploaie arunca toata apa sau pietrisul intre spoilerul de plastic si bucatile de tabla de sub faruri. nu cred ca este sanatos nici pentru masina, cand vad pietris pe cromul de pe scutul de plastic mi se urca sangele la cap si e destul de frustrant ca dupa fiecare spalare la prima baltoaca sa-mi arunce apa acolo care dupa uscare se transforma in namol. daca ati avut aceeasi problemas i cunoasteti un tinichigiu sau mecanic care stie cu ce se mananca la fel sariti cu date de contact.
multumesc!!!
Comment