Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Se opreste motorul "din senin"

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by steen View Post
    Pana ajunge la temperatura normala de functionare ,motorul are nevoie de un
    amestec aer -combustibil mai mare, pentru a compensa pierderile de combustibil condensat pe peretii reci ai galeriei de admisie,si de asemeni pe peretii reci ai cilindrilor.Deci apare necesitatea folosirii unui dispozitiv automat care sa rezolve aceasta problema.El se numeste Warm -up control sau Warm -up regulator.Acest dispozitiv mai este necesar si pentru a compensa pierderile de putere datorate frecarilor mai mari ,precum si pentru a marii circulatia uleiului intr-un motor rece.Warm up controlul mareste cantitatea de amestec aer-combustibil pe perioada cat motorul e rece ,dupa care automat iese din functiune.

    cu stima

    Steen


    Defapt intrebarea trebuia sa fie : unde e Warm up controlul?Asta pentru ca am o problema cu ralantiul,cand se incalzeste motorul - respectiv scade sub 600 vara si ma gandesc sa dau vina pe el.
    Nelu,din tot ce mi-ai scris,cele mai plauzibile mi se par variantele cu gunoiul si apa.In momentul asta n-am timp,dar cand o sa am o sa incerc sa verific.Ce parere ai de rezolvarea cu alcoolul, in cazul apei?La cantitati mai mici mai merge, dar la ce zici tu - 5l ?! - nu stiu daca merge.

    Comment


    • #17
      Originally posted by bulgaru View Post
      Defapt intrebarea trebuia sa fie : unde e Warm up controlul?Asta pentru ca am o problema cu ralantiul,cand se incalzeste motorul - respectiv scade sub 600 vara si ma gandesc sa dau vina pe el.
      Nelu,din tot ce mi-ai scris,cele mai plauzibile mi se par variantele cu gunoiul si apa.In momentul asta n-am timp,dar cand o sa am o sa incerc sa verific.Ce parere ai de rezolvarea cu alcoolul, in cazul apei?La cantitati mai mici mai merge, dar la ce zici tu - 5l ?! - nu stiu daca merge.
      Cum stai cu fata la motor ,este in partea dreapta a motorului sub galeria de asdmisie spre cilindrul nr 6.Se demonteaza usor cu conditia sa ai rampa.Dar asa cum am mai spus e bine sa verifici in prealabil si sa cureti sita de la intrarea benzinei in distribuitorul de debit .Sita se scoate, se tine o perioada in benzina dupa care se sufla cu are la 7-8 Barr

      cu respect

      steen

      Comment


      • #18
        Originally posted by steen View Post
        Cum stai cu fata la motor ,este in partea dreapta a motorului sub galeria de asdmisie spre cilindrul nr 6.Se demonteaza usor cu conditia sa ai rampa.Dar asa cum am mai spus e bine sa verifici in prealabil si sa cureti sita de la intrarea benzinei in distribuitorul de debit .Sita se scoate, se tine o perioada in benzina dupa care se sufla cu are la 7-8 Barr

        cu respect

        steen
        Asta e valabil la M110. La M103 rolul este indeplinit de actuatorul de minim si de una dintre sondele electrice de pe chiulasa.

        Comment


        • #19
          Originally posted by steen View Post
          Cum stai cu fata la motor ,este in partea dreapta a motorului sub galeria de asdmisie spre cilindrul nr 6.Se demonteaza usor cu conditia sa ai rampa.Dar asa cum am mai spus e bine sa verifici in prealabil si sa cureti sita de la intrarea benzinei in distribuitorul de debit .Sita se scoate, se tine o perioada in benzina dupa care se sufla cu are la 7-8 Barr

          cu respect

          steen
          Cum zice si Dok la m103 nu are warm up (bimetalic si vacuumatic), ci functia este preluata de electronica si EHA (actuator electrohidraulic). In primul caz amestecul este ajustat prin presiunea din capul pistonasului regulator din distribuitor, la motorul lui Bulgaru (m103) presiunea in capul pistonasului este constanta si amestecul este ajustat prin presiunea din camera inferioara a distribuitorului (presiune reglata de EHA).
          Eu as incepe cu verificarea presiunii la intrarea in distribuitor, monteaza un manometru la intrarea in distribuitor in asa fel incat sa ramana circuitul functional. Daca:
          1. presiunea va fi mai mica de 5,5bari la pornire sau cand se opreste motorul verifica:
          - pompa de benzina(comanda si pompa) ,
          - filtru,
          - regulatorul de benzina (care este chiar inainte de intrarea in distribuitor),
          - returul
          2. presiunea este egala sau mai mare de 5,5bari problema poate sa fie de la electrica , de la vacuumuri...
          Verifica presiunea, s-ar putea ca iti porneste la rece chiar daca ai presiune mica datorita injectorului de pornire care e comandat electric si nu depinde de presiune.

          Iti pun cateva poze cu porturile unde poti masura presiunea pe tur si in camera inferioara a distribuitorului si un tabel cu valorile acestora.
          Attached Files
          Last edited by doktor4carz; 12-21-2008, 20:14 PM.
          MB 380SE 2.6

          Comment


          • #20
            Si aici se poate inchide.Multumiri lui ic252,Nelu Patrascu si toti ceilalti colegi care au sarit in ajutor la nevoie.Respect.

            Comment


            • #21
              Altfel zis, acum se opreshte din senin la altul. Se inchide.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF