Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

tehnic w116

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    citez:
    Poza 3: in stanga sunt furtunele care vin in radiatorul de ulei.am si teava care urca in sus

    Comment


    • #17
      Ceva de genul ar trebui sa arate?
      Attached Files
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #18
        Exact asa .Zilele astea montez si eu radiatoarele.Sper...

        Comment


        • #19
          Deci daca am inteles bine, furtunele de pe partea stanga vin de la filtrul de ulei la radiatorul de ulei, iar cele de pe partea dreapta merg de la cutia de viteze la radiator, legate la circuitul de apa.

          Comment


          • #20
            Si mai am o intrebare. Tevile astaea unde vin?
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Originally posted by andrei_dent View Post
              Deci daca am inteles bine, furtunele de pe partea stanga vin de la filtrul de ulei la radiatorul de ulei, iar cele de pe partea dreapta merg de la cutia de viteze la radiator, legate la circuitul de apa.
              Cam asa ceva.

              Comment


              • #22
                Din 3 carburatoare am facut 1 - cat de bun voi vedea.
                Intr-o poza pe net am vazut ca benzina intra in carburator printr-o supapa si tot de acolo pleaca spre retur.Cum se face conectia intre supapa si tevusca de la carb?Ca in poze pare un tot unitar.

                Ori al meu carburator functioneaza fara supapa aia ?
                Atunci returul pe unde o ia?

                Imaginea explodata este fara supapa .Si vad 2 stuturi langa ; cred ca acolo se baga benzina si iese pe una din tevi.Pareri?
                Attached Files
                Last edited by altho; 04-08-2014, 14:23 PM. Reason: completare

                Comment


                • #23
                  Rectific: stuturile alea 2 sunt ptr apa- cel de sus se leaga in carburator, in dreptul termostatului electric.Cel de jos are legatura cu circuitul de apa de la radiator.
                  Cumva prin carburator trece apa in circuitul ei radiator-calorifer .

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by altho View Post
                    Din 3 carburatoare am facut 1 - cat de bun voi vedea...
                    Prin 1992 (abia-mi luasem PASSAT-ul, prima mea mașină ”străină”) mă roagă un prieten să facem schimb de mașini pentru câteva zile. Motivul; a mea avea cârlig de remorcare și el avea mare nevoie de o mașină de care să lege o platformă de cărat mașini. În fine, mă văd brusc la volanul unui foarte prezentabil W 116 automatic, cu carburator. Întâmplarea face să fie nevoie să fac chiar atunci, un drum Arad-Ineu (puțin peste 50 km). Vreau să-ți zic, ca să n-o mai lungesc, câtă benzină mi-a consumat la acest drum dus-întors. Cifra, și acum mă stupefiază, aproape 40 de litri !!!

                    Ai mare grijă, mașina asta poate fi neverosimil de gurmandă.

                    Comment


                    • #25
                      Off topic

                      Salutăm, Dl. Nelu !
                      Îţi dai seama că maşina aia avea probleme la reglaj. W116 nu e Kraz (litru'/km) ... Chiar dacă era cu motor de şasenouă (ceea ce nu cred, ai fi specificat acest "mic" detaliu), nu are cum - în mod normal, bineînţeles - să pape atât !
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #26
                        Cartea lui de noua da un consum de : 12.5 litres per 100 kilometres (22.6 mpg-imp; 18.8 mpg-US).
                        Bineinteles ca va consuma minim 15 l/100 km.Ma gandeam sa-i pun LPG(gaz) - cum au toate in Olanda,- dar la cat voi merge cu ea , nu cred ca se justifica banii dati pe instalatie ( undeva la 1000 euro ).

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by altho View Post
                          Ma gandeam sa-i pun LPG (gaz)
                          BLASFEMIE !
                          Asta, una la mână ...
                          Originally posted by altho View Post
                          la cat voi merge cu ea, nu cred ca se justifica banii dati pe instalatie (undeva la 1000 euro)
                          Asta, doi la mână ...
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #28
                            Salut Levi, a trecut cam multișor de când nu ne-am mai ”conversat”.

                            Cu siguranță mașina aia, nu era un 2,8.
                            Nu-i știu cilindreea pentru că nu era inscripționată pe capacul portbagajului, oricum pentru mine e limpede că avea o defecțiune, deși pornea normal, mergea foarte bine, n-ai fi zis ca ar fi avut vreo problemă. Pentru o mașină din `77 avea cam tot ce au azi mașinile contemporane, plus că exprima prin toți ”porii„ grandoarea specifică segmentului premium, al cărui unic reprezentant era. La vremea aia Audi încă nu îndrăznea să se bucure de nesperatul colac de salvare aruncat de VW, iar șeptarul de la BMW avea doar ambiția de a i se alătura, nu și calitățile necesare.

                            Scuzați divagațiile!

                            Exemplific mai jos, look-ul mașinii de care vorbesc. Nici a prietenului meu nu arăta mai rău ca cea din imagine.
                            I-am pierdut urma, la vreo doi ani după momentul pe care l-am descris, mașina fiind vândută undeva pe lângă Brașov.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Daca avea carburator, era NUMAI 2,8.
                              Restul erau pe injectie :k-jetronic, jetronic - astea conform datelor tehnice .

                              Fuel feed: one 2-bbl Solex 4A1 Bosch D-Jetronic, from July 1975 K-Jetronic Bosch K-Jetronic

                              Comment


                              • #30
                                Revenind la topic...
                                Am pus 2 pompe de servo, niciuna nu se aliniaza cu fulia de la motor.-poze
                                Se poate folosi si locul liber dintre cele 2 fulii de la motor ?
                                Adica sunt 2 fulii unite, sau se considera intre fulii a treia fulie ?

                                Aveti vreo poza care pe unde vine cureaua de la servo in raport cu fulia motorului?

                                Mersi
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF