Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

tehnic w116

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tehnic w116

    Aici am sa va intreb care unde vine, cu ce umplu gaurile/locurile ramase dupa ce am pus piesele de la puzzle.
    1.In teava cu cot incercuita ce vine montat?(poza 1)
    2. Din baia de ulei iese un stut de teava -banuiesc ca e epuratorul.Unde se infinge capatul de sus?(poza 2)
    3.Ce vine aici ?Are legatura cu tija de acceleratie (poza 3)

    Multumesc
    Attached Files
    Last edited by altho; 04-05-2014, 13:46 PM. Reason: modificare

  • #2
    Daca nu gresesc, pentru primele doua poze:... acolo vine montat un furtun, care vine de la baie pana acolo sus!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Originally posted by altho View Post
      3.Ce vine aici ? Are legatura cu tija de acceleratie (poza 3)
      Îți pot răspunde doar la aceasta: acolo vine piesa care transformă printr-o rotație, mișcarea rectiliniară sus-jos a tijei de la pedală, într-una rectiliniară stânga-dreapta. Sau, a 2-a posibilitate: prin aceeași rotație, dar cu ajutorul unei tije (care ea însăși se rotește) se transmite mișcarea pedalei mai în față, către pompa de injecție sau către ansamblul de tije care se află pe blocul motor și care au sarcina de a ridica turația motorului conform comenzii primite de la pedală.
      Exemplific cu 3 poze: primele 2 de la Lord (pt. prima ipoteză), iar a 3-a de la Lady, care se referă la a 2-a ipoteză (punând deoparte faptul că amândouă sunt făcute artizanal, iar la Lord nici nu mai există, a fost eliminată, tija de la pedală acționând acum direct asupra pompei).
      Attached Files
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        Am revenit cu doua poze...findca 'o poza face mai mult decat o mie de cuvinte'...

        O poza cu motorul meu...se poate observa ca acel furtun pleaca in jos...



        Inca o poza gasita pe net...unde se poate observa furtunul care lipseste la tine...





        Numai bine!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Intr-un final am reusit sa gasesc si o schita cu traseul furtunului...




          P.S. Si la motorul meu vechi lipsea acel furtun OEM si fostii 'meseriasii' au inlocuit-o cu un alt furtun de cauciuc pe care au fixat-o cu doua coliere...era perfect finctional!

          Asta e o solutie provizorie, pana iti gasesti eventual iti comanzi una dupa cod!




          Stima
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Multumesc ptr raspunsurile voastre prompte.

            Am gasit pe un motor de w126 furtunul ala care iesea din stut, dar era taiat cam la nivelul chiulasei.Daca nu gasesc original, am sa-l continui cu un furtun normal in coliere.Nu cred sa fie mare presiune acolo- doar gaze de carter?
            Un cod OEM ar fi :566? sau 568?

            Am tija de la acceleratie care se va "propti" in gaura aia.Mai trebuie sa gasesc bila de teflon.

            Multumesc inca odata.

            Comment


            • #7
              Uitandu-ma acum la poze, realizez ca POATE furtunul de apa de la calorifer care iese din masina NU trebuie infipt acolo in chiulasa - poate inund cilindrul respectiv.
              Voi cum aveti traseul?
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Originally posted by altho View Post
                Un cod OEM ar fi :566? sau 568

                In program asta da...

                566 A 110 180 00 22 OIL LINE (OIL RETURN LINE)
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Originally posted by altho View Post
                  Uitandu-ma acum la poze, realizez ca POATE furtunul de apa de la calorifer care iese din masina NU trebuie infipt acolo in chiulasa - poate inund cilindrul respectiv.
                  Voi cum aveti traseul?

                  Aici este o poza unde se poate observa stutul de care vine legat furtunul...se poate observa picurul de antiger...



                  Daca te uiti atent la prima poza cu motorul meu, se poate observa furtunul taiat, care iese de sub admisie, pe care stiu ca se leaga la sistemul de racire a motorului...asa ca l-ai montat bine!


                  P.S. Alta poza nu am, eventual daca ma mag sub masina si fac alta...!
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    Am inteles acum.
                    Multumesc ptr poze = elocvente.
                    Dupa ce montez galeria de admisie mai vad daca mai sunt alte probleme.

                    Comment


                    • #11
                      Am si eu o intrebare daca tot se dicuta de diverse gauri
                      Poza 1+2: ce vine aici? E ultima gaura dupa galeria de admisie
                      Poza 3: in stanga sunt furtunele care vin in radiatorul de ulei.am si teava care urca in sus. Dar cele din dreapta unde se leaga? Vin de la cutie si presupun ca sunt tot de ulei.
                      Attached Files
                      Last edited by andrei_dent; 04-07-2014, 13:26 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Poza 1,2 - cred ca-ti lipseste stutul in care se infinge teava de la gazele de carter din baie
                        Poza 3 - Se leaga in partea de jos a radiatorului de apa ; are 2 filete ptr furtunele alea- cred ca se raceste uleiul de la cutie

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by andrei_dent View Post
                          Am si eu o intrebare daca tot se dicuta de diverse gauri
                          Poza 1+2: ce vine aici? E ultima gaura dupa galeria de admisie
                          Poza 3: in stanga sunt furtunele care vin in radiatorul de ulei.am si teava care urca in sus. Dar cele din dreapta unde se leaga? Vin de la cutie si presupun ca sunt tot de ulei.

                          Daca vad bine este vorba exact despre ce am discutat mai sus! Adica unul este pentru ulei retur (motor) si celalalt este stutul pe care vine legat furtunul de cauciuc care intra in habitaclu!


                          In a treia poza...furtunele care sunt legate intre ele cu o piesa cauciucata (daca retin bine aminte)....acel furtun se leaga la un mini radiator care sta vertical langa radiatorul mare, prin care circula uleiul de la motor, mai exact raceste uleiul din motor si nici decum de la cutie!!!!

                          Nu toate M110 au avut aceasta dotare...daca o pot numi asa....mai exact aceste radiatore au fost montate pe masinile care au fost destinate tarilor mai calduroase...gen Arabia Saudita!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Andrei are ca la mine -si radiatorul vertical de ulei si conductele de la cutie.
                            Ieri am vopsit radiatorul mare,de apa si am vazut gaurile din partea de jos a radiatorului care are exact filetele ce se pupa cu furtunele de la cutie.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by altho View Post
                              Andrei are ca la mine -si radiatorul vertical de ulei si conductele de la cutie.
                              Ieri am vopsit radiatorul mare,de apa si am vazut gaurile din partea de jos a radiatorului care are exact filetele ce se pupa cu furtunele de la cutie.

                              Corect...la baza radiatorului mare vin legate cele doua conducte care vin de la cutia automata. Insa celalalte doua vin legate la radiatorul vertical prin care circul uleiul din motor!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF