Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

tehnic w116

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by altho View Post
    merge perfect, dar foarte accelerat. Cred ca ceva reglaje din carburator, dar are atatea suruburi, nu stiu de unde sa incep.
    Eu nici nu am văzut măcar un astfel de carburator live, dar presupun că principiul de funcţionare e acelaşi cu cel de pe Dacie (punând deoparte furtunele de vacuum): reglaj amestec carburant-aer. Pe mine m-a învăţat un nene vecin care le mânca pe pită, să dau la maxim şurubul de aer (bineînţeles, cu motorul pornit) şi după aceea să înşurubez la loc până ce scade turaţia la normal. Nu ştiu cum e la tine, poate am zis o prostie. Ah, şi la Dacie mai era de reglat şi avansul, care aici habar n-am cum e ...
    O altă idee, tot cu presupusul: turaţia mare nu provine de la tijele de acceleraţie, începând de la pedală ? Poate trebuie reglate şi alea ... Poate nu-ţi revine pedala de tot ... Poate ....... poate ......
    Scuze dacă m-am băgat ca musca-n lapte
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #77
      Am scos tija care angreneaza acceleratia, face la fel.
      Din ce stiu eu la reglajul carburatorului Solex de broasca, - care- i cam la fel dar mai mic, cu o singura camera, - ai dreptate cu aerul, sa-l dau mai mic.
      1. Sa-l gasesc intai
      2. Mi-ar trebui o schema de reglaj carburator, adica care unde e surub aer/benzina
      Am o schema explodata, dar n-am " explicatiile ".

      Am sa caut pe w116.org
      Attached Files

      Comment


      • #78
        Am frecat suruburile si reglajele la carburator de m-am plictisit. Cand motorul ajunge pe la 60 grade, merge satisfacator - turatie normala .
        Am citit ca atunci cand se deschid aproape de tot clapetele mici de soc, incepe sa se deschida si clapele mari de la soc.
        Problema cu al meu carburator e ca NU se deschid clapele mari indiferent de turatia motorului - adica motorul cald 80 grade, turez maxim si nu se deschid clapele.
        Daca actionez manual tija din supapa incercuita , se misca clapele.

        Ce poate sa aiba ?
        Attached Files

        Comment


        • #79
          Dau cu presupusu': supapa aia este vacuumatică. Ori nu e legat vacuumul unde trebuie, ori e defectă supapa ...
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #80
            Supapa misca, vacum are.
            Poza de mai sus e de pe net, dar si a mea sta la fel.

            Comment


            • #81
              Originally posted by Levi View Post
              Ori nu e legat vacuumul unde trebuie, ori e defectă supapa ...
              Originally posted by altho View Post
              Supapa misca, vacum are.
              Dar e legat de la locul potrivit ? Nu că aş şti care este acel loc potrivit, dar presupun că supapa aia (şi implicit tija) este comandată de vacuum, vacuum care vine dintr-un loc de unde se comandă acceleraţia. Greşesc ?
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #82
                Din mai multe poze am dedus ca acolo vine vacumul.-la baza carbului.
                Acum nu mai gasesc pozele, dar am sa caut variante.
                Attached Files

                Comment


                • #83
                  Am gasit un meserias care mi-a schimbat setul de reparatii la carburator, l-a reglat si a rezolvat si sistemul de tije ptr kick down -lipsea total.
                  Am lasat masina 2 saptamini, ma duc sa o iau sa vad cum se comporta acum.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by altho View Post
                    Am gasit un meserias care mi-a schimbat setul de reparatii la carburator, l-a reglat si a rezolvat si sistemul de tije ptr kick down -lipsea total.
                    Ai dat peste o "pasare rara" .

                    Asteptam rezultatul cu mare interes .

                    Comment


                    • #85
                      Am adus masina de la meserias....A rezolvat toate problemele mici dar a ramas una MARE.
                      La prima pornire cu motorul rece merge turata 3000 ture dar cand bag in Drive se opreste motorul.Daca o las sa se incalzeasca vreo 5 min, pleaca normal.
                      Cred ca e vreun reglaj la cutie, ca altceva nu mai stiu.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by altho View Post
                        La prima pornire cu motorul rece merge turata 3000 ture dar cand bag in Drive se opreste motorul.Daca o las sa se incalzeasca vreo 5 min, pleaca normal

                        Hmm, inca nu am auzit de problema ta...

                        Zici ca la rece motorul merge turata la 3000 rpm...sincer, nu cred ca e bine, e destul de sus zic eu!

                        Ce scrie in service manual in legatura cu pornirea la rece?
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #87
                          Am exagerat cu turatia - nu am turometru pe bord; oricum, peste 2000 ture.
                          Am dat filtru de aer jos si am vazut ca daca tin fortat pe inchis clapeta mica de soc, nu se mai opreste la relanti.Am arcuit mai tare arcul din socul electric, ca sa tina mai mult socul.
                          Mai fac reglaje, ca pe baza meseriasilor....

                          Comment


                          • #88
                            Exact de aceeasi problema imi spunea si cineva de la cluj. Cand da pe "D" moare. Dar asta dupa ce a umblat pe la motor. Parerea mea e ca sigur e din reglajele de la carburator.

                            Comment


                            • #89
                              Normal ca e din reglaje, insa vezi cum a mentionat si colegul mai sus, a tinut de clapeta si a dat semne pozitive...deci sunt multe ''chestii'' care trebuiesc luate la puricat pana ce motorul toarce cum scrie in carte!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #90
                                Am intins arcul de la soc, sa tina inchisa clapeta mai mult.Nici o schimbare cand bag in Drive,Reverse.
                                O alta idee confirmata de 2 mecanici:cand e rece uleiul in cutie, se infraneaza atunci cand bag in viteza din cauza ... uleiului gros sau filtrului.
                                Recunosc ca nu am schimbat filtru de ulei din cutie, ca am sperat sa mearga cu "zeama"lui.
                                Este un tip special de ulei, daca tot vreau sa schimb si filtrul?
                                Am pus uleiul de la Unix : Meisterteile.

                                Cand e cald si motorul si uleiul din cutie, merge frumos la relanti si in sarcina.
                                Last edited by altho; 08-27-2014, 15:32 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF