Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Jante pe W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    @mer se280...sant exact ca ale mele AMGurile.Sa le stapinesti sanatos , eu le fac pt SEC.
    W126 500SEC
    W124 200CE
    W210 280 4MATIC

    Comment


    • #62
      Salut

      Scuzati-ma daca ma amestec in discutie, dar luati in calcul ca la fiecare 1J in plus la latimea jantei care se potriveste exact pe masina, pastrand ET-ul acelasi (de exemplu 35), janta va fi mai lata spre exterior cu 12,5 mm, la fel si spre interior, tot cu 12,5 mm. Corect ar fi sa compensati la fiecare 1J in plus la latimea jantei cu flanse de 12mm, cu specificatia ca janta va iesi in exterior 25,4 mm. Nu este regula pentru a pune flanse la +1J la jantele potrivite intrucat exista spatiu suficient inspre amortizor.
      Ca exemplu eu am pe W124 Coupe jante de 8,5J x 18 ET 35 255/35R18 spate fara sa atinga pe undeva. Am facut proba cu 9,5 x18 ET 35 cu anvelopa 275/35R18, dar voi pune flansa de 10 mm, caz in care roata va iesi de sub caroserie 22 mm (necesita modificare de caroserie).

      Va rog scuzati interventia si poate va ajuta explicatia.
      Bafta

      PS: am sa pun si poze pentru exemplificare
      Last edited by tomaziano; 03-30-2011, 02:03 AM. Reason: cpmpletare

      Comment


      • #63
        Originally posted by bebe944 View Post
        @mer se280...sant exact ca ale mele AMGurile.Sa le stapinesti sanatos , eu le fac pt SEC.
        Si tu la fel .
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #64
          Postez un tabel cu dimensiunile (minim-potrivite-maxim) de cauciucuri care sunt compatibile cu jantele cu diferite J-uri...
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #65
            uite si jantele mele...aproape la fel , cred ca un pic mai noi ca model.
            Attached Files
            Last edited by bebe944; 04-24-2011, 13:48 PM.
            W126 500SEC
            W124 200CE
            W210 280 4MATIC

            Comment


            • #66
              Originally posted by bebe944 View Post
              uite si jantele mele...aproape la fel , cred ca un pic mai noi ca model.
              Salutare! Da intradevar sunt mai noi.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #67
                Originally posted by Levi View Post
                ... mai noua achiziţie : ACT (replică BBS RS) 8,5JX16ET19 ... trebuie recondiţionate.
                Supărat fiind, din cauza afacerii proaste pe care am făcut-o cu ele (lovite, ciupite, una crăpată, etc.) şi al bugetului dat peste cap, n-am mai făcut nimic cu ele, doar le-am curăţat şi le-am dat cu vopsea spray. Problema a apărut cu ocazia primului drum mai lung, unde am putut urca la viteze peste 120-130 la oră: începeau vibraţiile în volan. M-am hotărât să mă duc la service-ul unde mi-au reglat şi unghiul de fugă (MESERIAŞI !), şi au reuşit într-o după-masă să-mi tragă jantele la loc, să le centreze, etc (MESERIAŞI - încă o dată !). Vibraţiile au dispărut, acum e OK totul !
                Attached Files
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #68
                  Salut Levi... Ce dimensiuni au cauciucurile pe care le-ai pe ACT?
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by mer_se280 View Post
                    Ce dimensiuni au cauciucurile pe care le-ai pe ACT?
                    Faţă - 205/55/16
                    Spate - 215/55/16
                    Dacă puneam şi pe faţă 215, atingea în pasaj. Pe spate însă, mergea foarte bine şi un 225.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by Levi View Post
                      Dacă puneam şi pe faţă 215, atingea în pasaj. Pe spate însă, mergea foarte bine şi un 225.
                      Pe fata nu a intrat din cauza ca arcurile sunt schimbate si fata e lasat mai jos. Parca asa am vazut in careva poza...spunemi daca gresesc.

                      La mine au intrat si pe fata cele 225/50 R17.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        Pe fata nu a intrat din cauza ca arcurile sunt schimbate si fata e lasata mai jos. Parca asa am vazut in careva poza...spune-mi daca gresesc.
                        Nu greşeşti, dar tot cu lăţimea am probleme şi nu cu talonul, căci, dacă puneam de 50 (în loc de 55), tot era prea jos şi cu lăţimea de la 205 în sus, la o groapă, îmi atingea. Aşa e OK (până acum).
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #72
                          Era pe undeva un tabel cu coeficientul ansamblelor janta+pneu pentru a obtine acelasi diametru al rotii in cazul schimbarii diametrului jantei.

                          Eu nu-l mai gasesc!

                          Deci: vreau sa pun in loc de jantele de 15" (gume 205/65) jantele AMG Penta de 16" si vreau ca diametrul final obtinut sa fie identic (sau apropiat de cel de acum, cu 205/65/15).

                          Intrebarea este: ce gume sa pun? De 50,55 sau 60 ?
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by dan500se View Post
                            Era pe undeva un tabel cu coeficientul ansamblelor janta+pneu pentru a obtine acelasi diametru al rotii in cazul schimbarii diametrului jantei.

                            Eu nu-l mai gasesc!

                            Deci: vreau sa pun in loc de jantele de 15" (gume 205/65) jantele AMG Penta de 16" si vreau ca diametrul final obtinut sa fie identic (sau apropiat de cel de acum, cu 205/65/15).

                            Intrebarea este: ce gume sa pun? De 50,55 sau 60 ?


                            Ca sa obtii aceeasi diametru precum sunt cele pe 15'', va trebui sa montezi pe AMG-uri 215/55R16 si marja de eroare va fi de -8% cea ce se incadreaza in parametrii normali.

                            Aici este tabelul cu dimensiunea pe 15'' si echivalentul pe 16''...dimensiuni, marja de eroare, etc.etc...



                            Sper sa fie folositoare.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by mer_se280 View Post
                              ...Sper sa fie folositoare.
                              Exact cum ma gandeam si eu! Este foarte folositoare. Multumesc Feri.

                              Am sa bag jantele AMG la reconditionat (imi trebuie si capacele alea centrale) si pana atunci o sa am timp sa-mi gasesc un set de gume potrivite!
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                              W126 500SE Nautical Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • #75
                                Asteptam poze noi cu AMG-urile reconditionate...arata bine pe masia ta...cel putin asa se vede in poza (avatar).

                                Capacele ramane cum am povestit...daca apare ceva te anunt.

                                In legatura cu gume...acelea o sa gasesti usor. Cel putin la noi am gasit aproximativ orice dimensiune pe 16''. In schimb pe 15'' mai putin...parca am vauzt ca si Razvan cauta ceva.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF