Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Remotorizare ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Remotorizare ?

    Salut.
    Am cateva nelamuriri in legatura cu schimbarea motorului:

    Remotorizarea cu 2.5 sau 3.0 diesel a insemnat si o schimbare a normei de poluare de la non euro la ceva mai sus sau s-a facut doar pentru impozit??? Eu am vrut sa fac un test de stabilire a normei de poluare la un g klasse din 91' , ma costa vreo 600 de euro dar geniile de la rar nu pot face pentru tractiune integrala permanenta; cumva trebuie sa-ti faca acest test sau se schimba cu noul motor norma de poluare?
    Nu as vrea sa-l schimb si sa ma trezesc ca intr-un an geniile din parlament sa dea vreo lege cu taxe mari pentru non-euro.
    A pus careva 2.0 sau 2.2 diesel pe w 126 ?
    Inmatricularea pe bulgaria devine o necesitate altfel.

  • #2
    Motoarele de 2.0 sau 2.2 sunt prea mici pentru matahala de W126. Un 2.5 sau cel mai bun ar fi un 3.0 cum am pus eu.
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #3
      Sa nu uitam ca un motor de 3000 de 124 are vreo 100 sau 115 hp unul de cobra de 3000 are 88 hp daca ii mai are ,iar 200 TDI e pe la 101hp, deci cred ca se poate. Am vb cu un atelier care mi-a zis ca poate sa imi puna unul de 2000 TDI pe cobra pentru suma de 500 EUR {manopera}.Intradevar cred ca un motorde 3000 suna mai vrumos, dar...impozitul de 500 EUR e si mai frumos.Respect

      Comment


      • #4
        Ma refeream la motoarele din generatia cobrelor... de unde sa stiu ca tie iti zboara gandul la TDI-uri, CDI-uri si alte minunatii?
        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
        W 124 `93 E250 D ex 300 D


        - Bond - James Bond.
        - `Dullah - Abdullah.

        Comment


        • #5
          Da eu ma refer la motoare de generatie mai noua. Insa initiatorul topicului nu stiu exact la ce motoare se refera , mie nici nu mi-ar fi trecut prin cap sa pun unul 200D generatie veche.Salut.

          Comment


          • #6
            Am vazut w126 cu motor de 2000 de w124. Mergea nu pot sa zic ca nu ..daca ai injectoare bune si pompa stas merge ..nu cu 200 km/h ..dar daca nu esti vitezoman si intelelegi masina merge si cu 2000.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Nu, mersi...m-am saturat sa ma rog de ea in depasiri sau plecari mai brutale de pe loc. Recomand 200 D numai si numai incepatorilor, mai ales celor care dupa ce se urca in masina viseaza ca se joaca NFS la PC/PS.
              W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
              W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
              W 124 `93 E250 D ex 300 D


              - Bond - James Bond.
              - `Dullah - Abdullah.

              Comment


              • #8
                2.0 e o optiune pentru un impozit mic.
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Leo View Post
                  Nu, mersi...m-am saturat sa ma rog de ea in depasiri sau plecari mai brutale de pe loc. Recomand 200 D numai si numai incepatorilor, mai ales celor care dupa ce se urca in masina viseaza ca se joaca NFS la PC/PS.
                  Din punctul meu de vedere este mult mai usor sa conduci o masina cu motor mai puternic,iar aceeasi masina cu motor mai puturos este putin mai dificil de condus.Deci poti recomanda experimentatilor motorul 200 D iar pentru incepatori recomandabil este un 300 D.
                  CL 99 BAN W211 E270cdi

                  Comment


                  • #10
                    Virgil,am impresia ca vrei sa mai eliberezi soselele din romania...Orice tanar fara experienta dar cu multi cai subt fund poti sa fi sigur ca ii va folosii din plin iar rezultatele negative vor apare in curand

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                      Virgil,am impresia ca vrei sa mai eliberezi soselele din romania...Orice tanar fara experienta dar cu multi cai subt fund poti sa fi sigur ca ii va folosii din plin iar rezultatele negative vor apare in curand
                      Exact aici bateam si eu!
                      W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                      W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                      W 124 `93 E250 D ex 300 D


                      - Bond - James Bond.
                      - `Dullah - Abdullah.

                      Comment


                      • #12
                        Caii mulţi nu sunt periculoşi decât atunci când sunt asociaţi cu mintea puţină a celui de la volan, am mai spus acest lucru. În mod paradoxal, viteza te salvează uneori, când eşti obligat să corectezi greşelile altora.
                        O maşină lentă transformă şoferul într-un om crispat şi nesigur, pentru care şi cea mai banală depăşire este o problemă greu de rezolvat în condiţiile de trafic actual cu spaţii între maşini sub 300 de metri.

                        Comment


                        • #13
                          Mai, dar cu norma de poluare cum ramane la remotorizare?
                          E un aspect important tinand cont ca cine stie ce lege se v-a da?
                          O ultima varianta ar fi sa o radiezi la cerere si sa pastrazi masina, sa iei niste bca si niste ciment, faci un garaj, bagi masina in el, tragi usile si le incui si arunci cheile vreo 9 ani pana devine masina istorica....

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                            Virgil,am impresia ca vrei sa mai eliberezi soselele din romania...Orice tanar fara experienta dar cu multi cai subt fund poti sa fi sigur ca ii va folosii din plin iar rezultatele negative vor apare in curand
                            Eu aveam impresia ca discutia era legata de motorizarea W126 cu 200 D sau 300 D.La 300 D nu mi se pare prea multi cai subt fund,pus pe o caroserie asa mare.Pe de alta parte daca un incepator cu un W126 echipat cu motor 200 D ajunge un camion din urma si vrea sa-l depaseasca, are mai multe sanse sa aiba rezultate negative decat daca masina ar avea motorul de 3000 cmc.Eu vorbesc din experienta nu din auzite.Am lucrat ani multi pe masini puturoase si pentru a depasi cu asemenea masini experienta ajuta foarte mult.Mai mult de atat :am fost de foarte multe ori nevoit sa opresc masina pe loc din cauza unora care nu aveau nici experienta de a aprecia daca au timp sa depaseasca si nici masinile nu prea ii ajutau.Asa ca daca din doua lipsuri elimini una,eu zic ca e un pic mai bine.
                            Last edited by Vergilcl; 10-28-2010, 20:48 PM.
                            CL 99 BAN W211 E270cdi

                            Comment


                            • #15
                              Remotorizarea cu 2000 diesel vroiam s-o fac doar sa trec de impozit, nu ca sa merg cu ea.
                              In cel mult o zi il pui pala de 2000 pentru itp si-l dai jos, asta chiar nu ma intereseaza....oricum aia de la rar habar nu au care e ala de 2.0 sau ala de 3.0 de cobra
                              oricum merg cu ala de 3000 ca abia ii ajunge, masinile astea nau fost facute sa mearga cu dieseluri...daia au fost puse v8 pe ele, sa fie masini.eu personal am incercat v8 puturos de 3800 si am vazut ce poate sa faca cel mai prost v8 al lor.
                              Pe mine ma interesa si partea cu norma de poluare?????????

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF