Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor!!! Ce suporti imi trebuie la 300D W126?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor!!! Ce suporti imi trebuie la 300D W126?

    Am pus motorul 300 D OM606.910 pe W126 560SEL si nu se potrivesc suportii. Am incercat si cu suporti de la 300SE M103 dar imi ridica motorul foarte mult si nu se mai inchide capota.
    Cei care au mai trecut prin asta sau care au pe masina montat acest tip de motor va rog sa ma sfatuiti ce modificari ar trebui aduse astfel incat motorul si cutia sa se centreze perfect. Mentionez ca motorul si cutia (5 trepte) sunt de pe W124 E300D 1993. Atasez cateva poze cu motorul.
    Attached Files
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

  • #2
    Nu prea înţeleg eu, de ce nu se potrivesc suporţii ? Cred că ai vrut să zici - tampoanele ! Nu ? Am văzut în poze un tampon montat, dar am văzut şi că, suporţii sunt demontaţi de pe bloc. Atenţie ! Nu ştiu cum e la voi, şi cum vrei să-i faci actele mai departe, dar mie mi-a atras atenţia RAR-ul de aici, că se acceptă motorul nou doar cu condiţia să nu fi modificat suporţii ! Nici la mine (2.5D, OM616912) nu s-au potrivit tampoanele, le-am schimbat de 2 ori până le-am nimerit. Mai multe poţi citi în cele 2 topicuri dedicate maşinii mele.
    În concluzie, sfatul meu este: pune suporţii oroginali ai motorului, şi în funcţie de acestea, încearcă diferite tampoane, imposibil să nu găseşti unul care să se potrivească ca şi înălţime. În rest, cu prinderea tamponului pe traversă, te descurci "din brişcă", după cum îţi cere poziţia motorului.
    Repet: montat suport original + tampon (potrivit ca înălţime) prins pe suport, poziţionat (centrat) motor, şi în funcţie de această poziţie, confecţionat piesa pe care se prinde tamponul, dacă acesta nu se poate prinde în niciuna din filetele existente pe traversă.
    Colegii care au mai făcut astfel de transplanturi, pot confirma sau infirma cele spuse de mine, ba mai mult, sunt colegi pe forum care deţin exact astfel de maşini, eventual te pot ajuta direct cu sfaturi, poze, etc. Colegii Tumar şi fun mertzan îmi vin în minte acum, la repezeală ...
    Succes, şi aşteptăm veşti !
    P.S. Ce motor a avut ?
    Last edited by Levi; 10-11-2010, 20:55 PM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Originally posted by Levi View Post
      Nu prea înţeleg eu, de ce nu se potrivesc suporţii ? Cred că ai vrut să zici - tampoanele ! Nu ? Am văzut în poze un tampon montat, dar am văzut şi că, suporţii sunt demontaţi de pe bloc. Atenţie ! Nu ştiu cum e la voi, şi cum vrei să-i faci actele mai departe, dar mie mi-a atras atenţia RAR-ul de aici, că se acceptă motorul nou doar cu condiţia să nu fi modificat suporţii ! Nici la mine (2.5D, OM616912) nu s-au potrivit tampoanele, le-am schimbat de 2 ori până le-am nimerit. Mai multe poţi citi în cele 2 topicuri dedicate maşinii mele.
      În concluzie, sfatul meu este: pune suporţii oroginali ai motorului, şi în funcţie de acestea, încearcă diferite tampoane, imposibil să nu găseşti unul care să se potrivească ca şi înălţime. În rest, cu prinderea tamponului pe traversă, te descurci "din brişcă", după cum îţi cere poziţia motorului.
      Repet: montat suport original + tampon (potrivit ca înălţime) prins pe suport, poziţionat (centrat) motor, şi în funcţie de această poziţie, confecţionat piesa pe care se prinde tamponul, dacă acesta nu se poate prinde în niciuna din filetele existente pe traversă.
      Colegii care au mai făcut astfel de transplanturi, pot confirma sau infirma cele spuse de mine, ba mai mult, sunt colegi pe forum care deţin exact astfel de maşini, eventual te pot ajuta direct cu sfaturi, poze, etc. Colegii Tumar şi fun mertzan îmi vin în minte acum, la repezeală ...
      Succes, şi aşteptăm veşti !
      P.S. Ce motor a avut ?
      Rectific, cu scuzele de rigoare: motorul meu este OM 602911, codul de mai sus e al motorului 240D, ce l-am avut înainte ...
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        Salutam! Am impresia ca il incurca foarte mult galeria de admisie ce vine peste motor. La W126-le meu am motorul de 3000 dar cel clasic 603 912, are tampoanele normale(cele de W124), iar suportii sunt ai motorului deci cei originali si pozitia lor este aceeasi ca la W124. Motorul a fost luat de pe W124 si pus pe W126, fara nici o modificare la suporti si tampoane, dar mentionez modelul asta nu are galeria de admisie peste motor ca cel a lui Leo(modelul cu 4 supape pe cilindru). Si la mine aveam impresia ca sta motorul prea sus, dar si la W124 parca tot asa sta. Ai incercat si tampoanele de la benzinar? Acelea parca sunt mai joase.
        Ventilatorul iti intra? Cred ca va trebui sa schimbi si radiatorul, cel de W124 este un pic mai subtire.
        Last edited by tumar; 10-11-2010, 21:32 PM.
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          Cu suportii originali ai motorului un suport ajunge la tampon iar celalalt nu. Chiar si asa motorul este adus mult spre radiator si nu mai am loc pentru elice. Am incercat si cu tampoanele originale de W124 dar sunt mult prea inalte si nu se mai inchide capota si nu vreau sa arate ca in Mad Max cu motorul iesit prin capota.
          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
          W 124 `93 E250 D ex 300 D


          - Bond - James Bond.
          - `Dullah - Abdullah.

          Comment


          • #6
            Unul dintre suporti trebuie sa fie mai lung, sincer nu mai stiu care dar cred ca cel de pe stanga cum privesti dinspre volan. Imi pare rau ca nu pot sa fac poze, masina este in alta localitate. Oricum motoarele difera.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF