Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Contact W126 500 SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Robitza View Post
    Astazi am incercat sa dau gaura dar nu prea reusesc....In filmulet am observat ca dupa aceea iese foarte usor capacul acela negru dar la mine trag cu forta si tot nu iese. Ce pot sa fac in continuare ?
    Pai nu trebuie sa tragi, desfileteaza "capacelul".
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #32
      Am incercat sa si desfiletez si tot nimic. Am gasit alt contact la dezmembrari cu 150 lei si as vrea sa il schimb cu totul. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna sau sa imi arate cum scot contactul vechi ? Sau daca il pot scoate in starea in care e acum.

      Comment


      • #33
        Să mă ajutaţi şi pe mine, ca să-l ajutăm pe colegu'
        Cred - şi aici să mă ajutaţi, în a confirma sau infirma - că firele electrice de pe "priza" mult discutată, se pot scoate unul câte unul din fişele lor, şi atunci se poate lua contactul cu priză cu tot, iar apoi se poate umbla la el nestingherit ... Odată scos de pe maşină, ai poziţie de lucru.
        Asta doar dacă nu mă înşală memoria, s-ar putea ca firele să fie sertizate din interiorul prizei, şi atunci .....n-am spus nimic ....
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #34
          Si daca as reusi asa sa scot fir cu fir, cred ca dupa aceea imi va fi foarte greu sa le mai pun in acelasi fel. Sper sa gasesc rezolvare si sa scot ori butucul ori contactul cu totu. Daca nu voi apela la un meserias.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Levi View Post
            La noi a fãcut cineva manevra asta ?

            Stiu ca a trecut mult timp de la ultima postare dar am zis ca nu mai deschid alt topic...


            Deci, normal ca eu nu m-am rabdat si am "mesterit-o"!

            Am incercat sa remediez o problema veche (asa am luat masina) cu contactul schimbat. Mai exact am avut doua chei la masina...una pentru protiere si una pentru contact. Teoretic ar trebui sa fie doar una pentru toate...asa ca m-am bagat si eu in seama ca sa fiu si eu in rand cu lumea!

            Deci...butucul de la contact era de W201...nu demult am cumparat un butuc W126 OEM (SH) cu cheie originala!

            Pentru cei care nu stiu...(si eu acuma am aflat )...butucii sunt de mai mult feluri...adica sistemul de prindere/siguranta s.a.m.d. In fiulmuletul postat de Marius (unde tipul scoate butucul cu cheia rupta) are doar o siguranta (se poate vedea in filmulet ca introduce doar un singura sarma la care capatul este tesit la un unghi de 70*. Bun, unele modele aveau deja doua astfel de orificii in care sa introduceau doau sarme simultan pentru a desface siguranta.

            Deci...diferenta dintre o gaura si doua...din ce am constatat:

            Butucul cu o singura gaura: capacul care acopera butucul (cel negru) se dezfileteaza (exact cum este in filmuletul postat de Marius)

            Butucul cu doua gauri: capacul se va extrage fara a se dezfileta precum a fost la butucul cu o singura gaura!



            Mentionez...acea sarma care este tesit la 70*, daca nu este introdus corect atunci sunt slabe sanse sa desfaci butucul!!!


            Sa nu mai lungesc cu vorba...postez cateva poze...

            Butucul (w126) cu doua orificii...


            Se poate observa ca sunt introduse doua sarme pentru deblocarea sigurantelor...



            Se poate observa ca capacul butucului nu are filet pe interior...




            In total sunt trei sigurante care trebuiesc deblocate ca sa se poata extrage butucul...

            Doua sunt la baza contactului...cele argintii...





            ...si a treia este pe butuc...este o placuta metalica (neagra) oteloasa...



            Mentionez: daca nu se debloceheaza simultan cele trei sigurante, atunci mai mult ca sigur ca nu se poate extrage butucul!!!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #36
              Continuarea...

              Inca cateva poze cu pozitia sarmei si locasului...

              sarmele din dotare...




              Contactul pe pozitie...





              Aici apasa siguranta care se afla pe butuc...







              Sper sa fie de folos!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF