Postez aici toate astea în ideea că, poate au mai păţit-o şi alţi colegi.
O altă problemă care a apărut, şi e legată tot de contact:
De la o vreme încoace am observat că nu-mi porneşte ventilatorul din bord. Ciudat, dacă puneam contactul pe bujii şi aveam ventilatorul pe poziţia "pornit" (cel puţin prima treaptă), băga aer, deci funcţiona. În momentul în care porneam motorul, tăia ventilatorul, asta însemnând mai departe imposibilitatea folosirii climei sau a recirculării interioare. Avea momente când se speria de înjurături şi pornea, dar eu nu mă pot baza pe personalitatea independentă a ventilatorului şi de libera lui voinţă de a-mi furniza aer. Să nu lungesc foarte mult povestea, diagnosticul (corect, de data aceasta) pus de doftor este că, are o problemă electrică la contact, unde cică există 2 contacte rotative, din care unul acţionează şi ventilatorul. Sfatul MESERIAŞULui (pentru cei care nu ştiu, am promis mai demult că, voi scrie cu litere mari doar atunci când sunt mulţumit de prestaţia omului, în rest ... max. ghilimele), dacă apare acest fenomen paranormal - nu e normal să curgă apa pe tine într-o maşină dotată cu climă - după pornirea motorului să încerc să învârt uşor înapoi cheia doar o idee. Funcţionează, deşi recunosc că nu este o rezolvare definitivă, dar totuşi a fost un diagnostic corect şi un medicament bun.
Cele bune !
O altă problemă care a apărut, şi e legată tot de contact:
De la o vreme încoace am observat că nu-mi porneşte ventilatorul din bord. Ciudat, dacă puneam contactul pe bujii şi aveam ventilatorul pe poziţia "pornit" (cel puţin prima treaptă), băga aer, deci funcţiona. În momentul în care porneam motorul, tăia ventilatorul, asta însemnând mai departe imposibilitatea folosirii climei sau a recirculării interioare. Avea momente când se speria de înjurături şi pornea, dar eu nu mă pot baza pe personalitatea independentă a ventilatorului şi de libera lui voinţă de a-mi furniza aer. Să nu lungesc foarte mult povestea, diagnosticul (corect, de data aceasta) pus de doftor este că, are o problemă electrică la contact, unde cică există 2 contacte rotative, din care unul acţionează şi ventilatorul. Sfatul MESERIAŞULui (pentru cei care nu ştiu, am promis mai demult că, voi scrie cu litere mari doar atunci când sunt mulţumit de prestaţia omului, în rest ... max. ghilimele), dacă apare acest fenomen paranormal - nu e normal să curgă apa pe tine într-o maşină dotată cu climă - după pornirea motorului să încerc să învârt uşor înapoi cheia doar o idee. Funcţionează, deşi recunosc că nu este o rezolvare definitivă, dar totuşi a fost un diagnostic corect şi un medicament bun.
Cele bune !
Comment