Mi s-a rupt ceva în butucul contactului, şi am rămas cu cheia blocată în el. Merge pe bujii, dar nu ajunge la demaror, iar înapoi nu mai vine pe zero, nu o mai pot scoate. La momentul postării prezentei, maşina e la electrician, sunt tare curios ce poate face. Alta e nedumerirea mea: în drum spre casă m-am oprit la un magazin de piese, să văd cât costă un contact întreg, respectiv doar butucul. Precizez că, înainte m-am documentat, am şi acuma lângă mine lista pieselor aferente la contact, cu coduri cu tot (şi nişte preţuri în ruble ruseşti, dar ele cam bat cu ale noastre, dacă se face cursul). Răspunsul la întrebarea mea a fost: numai la reprezentanţă se poate comanda ! DE CE ??? Nu e cu chip, nu are nicio şmecherie, maşina e fabricaţie '86. Şi atunci ? (Mâine oricum mă mai duc şi la alt magazin, dar azi n-am mai avut timp.)
Dacă s-a lovit cineva de această problemă, loviţi-mă şi pe mine. O altă întrebare ar fi: nu se potriveşte butucul de la alt Mercedes ? În speţă, mai am maşina donatoare, un 190 (W201) tot din '86, ce-i drept, cu o singură cheie, dar cu contactul OK.
Dacă s-a lovit cineva de această problemă, loviţi-mă şi pe mine. O altă întrebare ar fi: nu se potriveşte butucul de la alt Mercedes ? În speţă, mai am maşina donatoare, un 190 (W201) tot din '86, ce-i drept, cu o singură cheie, dar cu contactul OK.
Comment