Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Motor 2.5D pe W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Nelu Patrascu View Post
    De ce nu-ţi prelungeşti gâtul carcasei filtrului de aer undeva mai faţă şi orientat spre acea grilă de sub bară. Respiră motorul aer rece, nu aer fierbinte de sub capotă, şi arderea este mai bună (aerul rece este mai bogat în oxigen decât aerul cald). Acest fenomen a determinat apariţia intercoolerului.
    Eu am fost harnic şi mi-am făcut ! Am comandat gurile de admisie originale (80 de lei amândouă), şi am făcut pur şi simplu legătura la filtrul de aer prin furtunul flexibil existent pe motor.
    O să mă întrebaţi: de ce amândouă guri de admisie ? Pro primo: pentru simetrie (oricum, original era V8 şi avea admisie dublă); pro secundo: mă gândeam că mai răceşte un pic motorul şi pe acolo.
    Am însă şi aici o problemă, mică, dar de rezolvat: gura de admisie din stânga are acel apărător de plastic, ce vine prins de fapt, pe far; dar cel din dreapta, nu-l are. Aş avea nevoie de un cod, pt. a-l comanda, dar atenţie, sunt 2 tipuri: cel care vine peste gura de admisie, şi cel care astupă golul în lipsa gurii. Nu au pe ele niciun cod, colegul Sovieticool a vrut să mă ajute, l-a dat jos pe al lui, i-a făcut şi poză, dar fără cod ...
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #62
      De abia azi am reusit sa fac poze cu modificarea la acceleratie si cu amortizorul.
      Attached Files
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #63
        Originally posted by tumar View Post
        De abia azi am reusit sa fac poze cu modificarea la acceleratie si cu amortizorul.
        1. Cu privire la acceleraţie: aceeaşi şmecherie ca şi la mine, dar a ta e mai simplă şi mai simpatică !
        2. Da, asta-i piesa ! Merge mai bine fără ea !
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #64
          Cred ca cea mai buna varianta ar fi cu cablu cu pridere directa la parghia ansamblului din desenul 2 si anulat tot ansamblu de parghii cum zicea si d-nul Nelu.
          Attached Files
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #65
            Amortizorul ala e un gunoi...dupa ce se shicelste bine merge acceleratia ca dracu. Scapa de el.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #66
              Originally posted by sovieticool View Post
              Amortizorul ala e un gunoi...dupa ce se shicelste bine merge acceleratia ca dracu. Scapa de el.
              Sa stii ca pe W124 se comporta perfect-cablul este direct de la pedala. Neamtul cand l-a pus a stiut el de ce il pune, nu cred ca s-a gandit el ca niste romanasi dornici de a avea minunatele lor masini vor face anumite modificari. Noi care le-am facut stim sa umblam cu masina, dar daca o dai la altul sa faca si el o proba.... Jane, ce sa ma mai scap de telescop, doar stii ca masina e la vanzare. Numai bine va doresc.
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #67
                Ambreiaj

                M-a lăsat ambreiajul: garniturile de la pompiţa mică, şi pompa de ambreiaj. Am parcurs 800 de km fără vitezele 1 şi 2, respectiv marşalier. S-a rezolvat ...
                Attached Files
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #68
                  Deşteptul de mine, m-a mâncat în coor să bag ulei 5W-40 în motor, taman pe perioada verii ... Nu că n-ar fi OK, ţine presiunea la 2, dar fiind tare subţire, "transpiră" pe la garnituri. Mai fac vreo 2-3000 de km, şi cred că revin la 15W-40. Sau, ştie dracu ce să zic, cu uleiul ăsta subţire, se încălzeşte mai repede motorul, acul de la apă urcă mai repede, şi se stabilizează la 85-87 de grade.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Levi View Post
                    Deşteptul de mine, m-a mâncat în coor să bag ulei 5W-40 în motor, taman pe perioada verii ... Nu că n-ar fi OK, ţine presiunea la 2, dar fiind tare subţire, "transpiră" pe la garnituri. Mai fac vreo 2-3000 de km, şi cred că revin la 15W-40. Sau, ştie dracu ce să zic, cu uleiul ăsta subţire, se încălzeşte mai repede motorul, acul de la apă urcă mai repede, şi se stabilizează la 85-87 de grade.
                    Dar de ce ai schimbat uleiul?
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #70
                      Pe la care garnituri "transpira"? Poate sunt uzate.
                      W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                      W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                      W 124 `93 E250 D ex 300 D


                      - Bond - James Bond.
                      - `Dullah - Abdullah.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        Dar de ce ai schimbat uleiul?
                        Făcusem un pic peste 8000 de km de la ultimul schimb, şi eu aşa mi-am schimbat uleiul de motor la toate maşinile ce le-am avut, indiferent cât zicea producătorul: la 8000, schimbul.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Levi View Post
                          Făcusem un pic peste 8000 de km de la ultimul schimb, şi eu aşa mi-am schimbat uleiul de motor la toate maşinile ce le-am avut, indiferent cât zicea producătorul: la 8000, schimbul.
                          Foarte bine faci
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #73
                            Salut , sunt Gabi din Timisoara si de mult sunt turbat sa imi iau un W 126 , si am gasit unul pe benzina de 3000 cmc , dar probleama ii ca eu fac multi km zilnic , si las lua si as pune un motor de 200 , 250 diesel de w 124 , eu sunt curios daca merge , daca stie cineva ceva , datimi va rog si mie un raspuns . ms

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by jock_102 View Post
                              Salut , sunt Gabi din Timisoara si de mult sunt turbat sa imi iau un W 126 , si am gasit unul pe benzina de 3000 cmc , dar probleama ii ca eu fac multi km zilnic , si las lua si as pune un motor de 200 , 250 diesel de w 124 , eu sunt curios daca merge , daca stie cineva ceva , datimi va rog si mie un raspuns . ms
                              Merge motorul de 2.5D de pe W124, cum să nu meargă ? Cel de 200 nu ţi-l recomand, e prea mare coaja pentru el. Discuţii vei găsi destule pe tema asta, doar tre' să sapi forumul (eventual poţi citi şi topicul meu "Copilaşul meu", acolo am povestit destule). Succes !
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #75
                                salut !am si eu aceasi problema la 126 cu pedala de acceleratzi si asi monta pedala cu cablu de pe 124 imi potriveste la fix sau trebe modificat ceva ? ms

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF