N-am mai scris demult aici, adevărul că, mici nu prea am avut ce... Motorul toarce bine. Am schimbat, imediat după transplant, la întinzătorul curelei:
- braţul întinzătorului (trebuia numai rulmentul, dar diferenţa de preţ era nesemnificativă) - OEM
- telescopul - OEM
- cureaua - Lemförder
Am mai achiziţionat 2 guri de aducţiune aer (existau din fabrică, dar la primul transplant au dispărut), din care cel din stânga este conectat la filtrul de aer, iar celălalt îi face simetrie, de decor.
În rest, motorul e OK. La primăvară vreau să-i modific sistemul de acceleraţie, la transplant l-au complicat mult prea mult, juma' din piesele ce-s acolo numai încurcă, sunt 3 pârghii în loc de una.
O chestie interesantă ce am făcut la motor: la sfatul lui Dok, i-am făcut un tratament cu ulei de gătit. I-am băgat 30 de kile de ulei de floarea soarelui, e drept că pornea mai greu la rece, dar mi-a curăţat injectoarele de minune !!! După aceea am revenit la motorina normală.
Maşina este pregătită pentru iarnă, sper din tot sufletul să n-am niciun fel de probleme...
- braţul întinzătorului (trebuia numai rulmentul, dar diferenţa de preţ era nesemnificativă) - OEM
- telescopul - OEM
- cureaua - Lemförder
Am mai achiziţionat 2 guri de aducţiune aer (existau din fabrică, dar la primul transplant au dispărut), din care cel din stânga este conectat la filtrul de aer, iar celălalt îi face simetrie, de decor.
În rest, motorul e OK. La primăvară vreau să-i modific sistemul de acceleraţie, la transplant l-au complicat mult prea mult, juma' din piesele ce-s acolo numai încurcă, sunt 3 pârghii în loc de una.
O chestie interesantă ce am făcut la motor: la sfatul lui Dok, i-am făcut un tratament cu ulei de gătit. I-am băgat 30 de kile de ulei de floarea soarelui, e drept că pornea mai greu la rece, dar mi-a curăţat injectoarele de minune !!! După aceea am revenit la motorina normală.
Maşina este pregătită pentru iarnă, sper din tot sufletul să n-am niciun fel de probleme...
Comment