Topicul se adreseaza celor care doresc sa-si achizitioneze un W126 din Germania si dispun de timp, bani si mai au si cunostintele necesare in ceea ce priveste partea tehnica; astfel, pornind de la premisa ca se comanda un kit de upgrade de la firma GAT (vezi topicurile precedente) si acest kit este instalat intr-un service care elibereaza factura/acte/tot-treaba, socoteala, rechnung-ul obtinut de la service + actele masinii ce se doreste a fi achizitionata se depun la KfZ-Zulassungstelle, autoritate care reinscrie in talon + carte mentiunea noii norme de poluare a vehiculului : "SCHADSTOFFARM : EURO 2".
Mentiunea de mai sus este mai mult decat relevanta in ceea ce priveste trecerea masinii prin RAR si prevalarea de norma de poluare EURO 2, solutie mult mai "coafantă" decât prezentarea cu un vehicul NON-EURO.
Link-ul intregii afaceri, umrustung-ul si toata procedura DIY, este:
Link-ul cu produsele firmei GAT este:
Mult succes tuturor si multumesc pentru gazduirea propozabilului topic.
Mentiunea de mai sus este mai mult decat relevanta in ceea ce priveste trecerea masinii prin RAR si prevalarea de norma de poluare EURO 2, solutie mult mai "coafantă" decât prezentarea cu un vehicul NON-EURO.
Link-ul intregii afaceri, umrustung-ul si toata procedura DIY, este:
Link-ul cu produsele firmei GAT este:
Mult succes tuturor si multumesc pentru gazduirea propozabilului topic.
Comment