Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme 126 560 SEL 300 D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Bucurie mare!... am rezolvat si cu inchiderea centralizata, erau citeva furtune scoase -anulate, lasate in aer de cel- cei ce au avut maisina inanite, acolo in fata linga tabloul cu sigurante si de unde vine de la pompa de vaccum in fata si schimbat motorasul compresor din porbagaj , cel de linga roata de rezerva, am pus altul sh si totul e ok acum ,inchide- deschide ca unsa , deci inca o problema rezolvata, ramane in continuare sa lucrez la kilometraj, toate cele bune!

    Comment


    • #32
      Originally posted by fun_mertzan View Post
      Bucurie mare!...deci inca o problema rezolvata,
      Imi pare bine ca auzim vesti bune! O sa vezi ca se rezolva toate...Asa e la masinile care au trecut prin maini nepricepute...As putea sa-ti povestesc o saptamana...
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #33
        Salutam.Si eu ma bucur ca ai rezolvat cu inchiderea.La tine pompa era problema.Circuitul de vacum de la inchidere este independent de circuitul de vacum de la motor.Furtunele de langa tabloul de sigurante nu cred ca au treaba cu circuitul de la usi.
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #34
          Crucea de vaccum de al tabloul de sigurante e pentru recirculare ..clima daca e vacumatica.
          Last edited by sovieticool; 03-16-2010, 20:47 PM.
          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

          now - bicicleta !

          0744 239 949

          WEB
          http://garajautodiag.blogspot.com

          Comment


          • #35
            Originally posted by sovieticool View Post
            Crucea de vaccum de al tabloul de sigurante e pentru recirculare ..clima daca e vacumatica.
            Si pentru reglajul farurilor sus-jos(daca nu ma insel), iar la diesel tot de acolo vine si la contact pentru oprirea motorului(contact cu vacum).

            Deci tot ce depinde de pompa vacum de pe motor trece pe acolo.Deci sa fii atent ca daca erau anulate si tu le-ai conectat din nou, sa nu "sufle" pe unele din ele si sa nu mai faca vacum.Oricum se aud cand "pierd" vacum.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #36
              Nu te inseli cu reglajul farurilor.. mai este si indicatorul economizatorului.La w126 noastre rar dai de un contact cu oprire pe vaccum ..toate stiu ca erau cu electrovalva.

              Daca esti atent tzacane vacumul altfel daca pierzi vaccum...am remarcat asta dar dupa foarte multe incercari pana am prins ritmul.
              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

              now - bicicleta !

              0744 239 949

              WEB
              http://garajautodiag.blogspot.com

              Comment


              • #37
                Si eu am electrovalva pentru oprire(tot pe circuitul de vacum este pusa),dar am avut pe masina un asemenea contact(a fost taiat de un "destept" cu dalta,ciocanul si flexul).Pe benzinare nu cred ca era nevoie de un asemenea contact.
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #38
                  Daca se rupe cheia sau daca se blocheaza flexul e singura solutie. Am sa pun tutorial cu ce modificare trebuie facuta la contact, sa puteti scoate contactul in caz de cheie rupta. Contactul iese numai in pozitia 1. Deci daca se blocheaza sau se rupe cheia la revedere ..flexu..
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #39
                    Demontarea butucului de cheie, cand cheia s-a rupt este in filmuletul acesta:
                    In the event that you must remove the ignition tumbler on your Mercedes 300D, and you still have the key, this is how it is done. This is a 1980 car.

                    A mai fost pus la "Probleme tehnice w201", Demontare contact pornire.Iar ca o paranteza, nu trebuie sa asteptam pana cand contactul se blocheaza.Tot timpul, el v-a da un semn, mai mic sau mai mare, mai mult sau mai putin ca are o defectiune.

                    Sa auzim numai de bine!
                    Last edited by tumar; 03-17-2010, 23:31 PM.
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #40
                      Continui thread-ul lui fun_mertzan pentru ca masina lui este acum la mine .Am rezolvat deblocarea centurii de pe partea soferului,cea din dreapta am desfacut-o,am tras de ea in fel si chip si tot nu si-a dat drumul,pur si simplu nu vrea.caut mai degraba sa cumpar alta si sa o schimb,urmaresc si anunturile din bursa pentru asta.cu vitezometrul nu a mai apucat sa o rezolve colegul,si asta as vrea sa rezolv si eu,iar din ce am citit,s-ar potrivi un ceas de w124.voi cauta un ceas din asta si poate cu ajutorul vostru reusesc sa il fac sa functioneze.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by mihai_sim23 View Post
                        ...caut mai degraba sa cumpar alta si sa o schimb,urmaresc si anunturile din bursa...

                        Poate am eu una de vanzare! Spune-mi cum arata al tau? Eu am de 2 feluri (cred...)
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #42
                          La mine pe centuri scrie RS si sunt de genul asta ca in poza...daca ai de vanzare eu o cumpar ca vreau sa rezolv si problema asta.ms
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            Trebuie sa ma uit din care am eu si te anunt!
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #44
                              Si ai mai cautat centura aia sa vezi de care e?..

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by mihai_sim23 View Post
                                Si ai mai cautat centura aia sa vezi de care e?..
                                Da...am sa pun poza. S-a intanplat ceva cu photobucket.com si nu mai acces la pozele stocate acolo (am incarcat poza ca sa dau link de acolo).

                                Totusi...nu cred ca e ca modelul tau...O sa-l vezi...
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF