Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mi-am luat un 300 SE

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ma refeream la faptul ca n-are nici o legatura modul in care schimba cutia de modul in care alimentezi motorul. Adica zeama sau gepeleu.


    Deci cand incepi munca?

    Comment


    • #32
      La momentul actual, chiar ca e functzie de vreme...

      Comment


      • #33
        Ok,atunci te sun.

        Comment


        • #34
          Ciao Bulgarezule!
          Mă bucur dacă lucrurile stau mai bine în privinţa maşinii tale.
          Ţi-am spus, din câte-mi amintesc, schimba ultima treaptă în jur de 80-90 Km/h. Nu-mi amintesc însă, câte ture avea motorul atunci când schimba, ceea ce pot să-ţi indic ca valoare orientativă, este turaţia pe care o am eu în treapta IV la 200 km/h (cutie manuală), aceasta fiind 5250-5300 rot/min.
          În privinţa link-ului, chiar acum am intrat pe el, şi te duce direct pe un site francez, în care este vorba numai de W 126! La sfaturi de întreţinere, poţi citi şi vedea cum se reglează o cutie automată ca să nu patineze, cum se schimbă uleiul şi filtrele şi alte lucruri legate de cutia automată şi nu numai! Mai încearcă!

          Comment


          • #35
            Da,la a doua incercare a iesit ceva in franceza,m-am uitat pe poze ca franceza mea... 'De boite' deduc c-ar fi cutie pune si tu ceva in ingliş ca ma dor urechile de cat mi le-am prins...

            Comment


            • #36
              @Bulgaru - De inteles ca nu ai mai facut nimic inca la alimenterea cu benzina...banuiesc ca vei da un semn cand ai un rezultat...
              Last edited by doktor4carz; 01-13-2008, 20:52 PM.
              Ford Transit 2.5d ex
              Mercedes 230 E ex
              Mercedes 200 TE ex
              BMW 320d touring

              Comment


              • #37
                S-a rezolvat. Cintarul de la capul de injectzie rupt. La propriu. Procurat cap de injectzie de la un motor 300 cu 4 supape pe cilindru, l-a meshterit tovarashu bulgaru in cadru intim, ca nu merge pus direct pe mashina la marele fix, venit mandela si reglat nitzel taraga si acu merge. Singura belea ca imi pare ca regulatorul de ralanti e mort si tzine motorul turat. Daca ii scotzi mufa, cade la 800. Altfel, o mie jumate... Plaminul de gaz subdimensionat, s-a inlocuit cu ce trebuie, culbutorii hidraulici bat ca dracu, tobaraia pirtziie, sint nishte mici balarii facute pe la instalatzia electrica (totushi, sa se aprinda lampa de plafon din spate cind dai drumul la clima mi se pare nitzel deplasat...), bujiile mai aveau nitzel si treceau prin contraaripa, cine a umblat la ele a cam uitat sa le inshurubeze (nu mai pomenesc de strins...). Cutia schimba bine, de batut pe gropi nu bate...
                Intr-adevar, din punct de vedere estetic, nu ai ce comenta, dar la partea mecanica, lasa de dorit... I-am gasit litza de rezerva in cutia de sigurantze, da-o in cristosu ma-sii... Ala care shi-a bagat gheara in mashina asta a fost cam plapumar... Nu ca m-ash mira, n-am avut eu unde sa schimb o bascula spate la o Cobra in tot Sibiul, darmite in alte orashe...
                Ar mai fi unele detalii, mai marunte e adevarat, dar nu-mi vin acuma in creier.

                Concluzia e ca merge. Si pe benzina, si pe motorina, si pe gepeleu, si pe ciorba de burta... pe de toate. Mai ramine de vazut daca merge pe baza de ulei...
                Last edited by doktor4carz; 01-13-2008, 21:05 PM.

                Comment


                • #38
                  Important e sa arate bine tabla. Mecanica se repara ...

                  Comment


                  • #39
                    Daca e mort reg de ralanti...am eu unul , insa trebuie vazut codul ...si daca cumva e Bosch ke ar trebui sa mearga...codurile de pe el sunt 0280 140 510 iar mai jos 000 141 22 25
                    Last edited by mircea_cst; 01-14-2008, 12:48 PM.
                    Ford Transit 2.5d ex
                    Mercedes 230 E ex
                    Mercedes 200 TE ex
                    BMW 320d touring

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by mircea_cst View Post
                      Daca e mort reg de ralanti...am eu unul , insa trebuie vazut codul ...si daca cumva e Bosch ke ar trebui sa mearga...codurile de pe el sunt 0280 140 510 iar mai jos 000 141 22 25
                      O aprindere electronica n-ai?Am dubii cu avansul vacumatic si as vrea sa vad cum merge cu alta, sa stiu macar daca e de-acolo.

                      Originally posted by shadow View Post
                      Important e sa arate bine tabla. Mecanica se repara ...
                      ...cu banisori si timp, iar eu nu eram pregatit nici pentru una nici pentru cealalta.
                      Last edited by doktor4carz; 01-15-2008, 14:16 PM.

                      Comment


                      • #41
                        Din pacate nu am...,regulatorul de ralanti e singurul care ar fi posibil sa se potriveasca....eu am 230E w124 injectie bosch ke... In ce sens ai dubii?
                        Ford Transit 2.5d ex
                        Mercedes 230 E ex
                        Mercedes 200 TE ex
                        BMW 320d touring

                        Comment


                        • #42
                          Pe gaz imi tot da rateuri ,cand e accelerata relativ brusc (de aici i s-a tras si la cantar si la membrana de la admisie - caut daca vinde cineva) iar pe benzina,la acceleratie brusca da in nas si masina se accelereaza greu - practic nu are repriza.Mi se pare simptom de avans mic.

                          Comment


                          • #43
                            Ciao!
                            Stau şi mă întreb ce pot avea maşinile unora dintre voi (GPL-işti) că dau rateuri. Nu mi s-a întâmplat niciodată.
                            1)Ce numeşti tu membrana de la admisie?
                            2) Dacă ai dubii legate de avansul vacuumatic scoate capacul de la delcou, scoate din galeria de admisie furtunaşul care duce vacuumul la membrană şi trage aer cu gura din el.
                            Dacă mecanismul pe care sunt fixate bobinele delcoului se mişcă, poţi monta totul la loc pentru că acolo totul este ok. Dacă nu este ok şi membrana este spartă vei observa că nu poţi produce vacuum prin sucţiune (simţi că-ţi vine aer în gură prin capilar) Verifică şi starea capilarului!
                            3) Am aprindere electronică!

                            Comment


                            • #44
                              Cat te-a costat?

                              Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos. Am sunat si eu pentru masina asta , dar prea erau toate roz si "totul 100% original si functional" ca sa fie adevarat.

                              M-am gandit ca e prea veche si sigur vor fi probleme , desi tre sa recunosc ca mi-as dori o masina ca asta, dar sa fie harbuita rau (ieftina) si sa o refac eu in juma de an.

                              De curiozitate , daca nu te superi, cat ai dat pe masina? Se cerea 5000 parca.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Traveler View Post
                                "totul 100% original si functional"
                                Asta e un leit motiv. Se ataseaza la fiecare vanzare.
                                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF