Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W116?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cind ai 200 dizel, nu mai rage. Chioraie. Da asta e alta poveste...

    Comment


    • #17
      catsomania !...sal cit ai dat pe releul de incarcare si de unde l ai luat,....merci,..ma cam paste si pe mine sa il schimb,....

      Comment


      • #18
        Originally posted by fun_mertzan View Post
        catsomania !...sal cit ai dat pe releul de incarcare si de unde l ai luat,....merci,..ma cam paste si pe mine sa il schimb,....
        Nu stiu ce marca, 45 lei (parca), Al Padrino din Stefan Cel Mare (sigur). Se monteaza foarte usor (daca vrei, te invat ).
        Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
        Mercedes W116 200D (Amalia)
        Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
        BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
        Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
        http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

        Comment


        • #19
          Capota are o burta si nu mai pica bine pe far, aceeasi problema o are si "regina" mea. Am dus-o la un tinichigiu, a indreptat-o, a aliniat-o, a bibilit pe la distantoarele alea de cauciuc dar vad ca si-a revenit la forma initiala cu mici diferente aproape insesizabile. Ce dracu' o avea ...
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #20
            Originally posted by carmine View Post
            Capota are o burta si nu mai pica bine pe far, aceeasi problema o are si "regina" mea. Am dus-o la un tinichigiu, a indreptat-o, a aliniat-o, a bibilit pe la distantoarele alea de cauciuc dar vad ca si-a revenit la forma initiala cu mici diferente aproape insesizabile. Ce dracu' o avea ...
            Era si mai stramba, ca i-a cazut fostului proprietar pe mana (ca nu avea opritoare, ci trebuia tinuta cu un bat ). Au mai indreptat-o unii la un service, dupa ce i-am sudat opritoarea (sau arcul, sau cum s-o chema).
            Ieri se arsese o bujie, azi am inlocuit-o. Distractie, ce mai . Azi am invatat sa rotesc de tot volanul cu o singura mana, ca cealalta era ocupata (umbla pe la muzici) - stiu ca figura asta pare o banalitate la masinile noi, cu servo si cu tot dischisul, nu insa la volanul Amaliei (cu care nu te plictisesti).
            Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
            Mercedes W116 200D (Amalia)
            Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
            BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
            Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
            http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

            Comment


            • #21
              Merge foarte inecat. In seara asta am vrut sa plec de pe loc si parea ca are frana trasa, desi nu era asa si nici nu eram in panta. Am deschis usa si m-am uitat daca n-am chestii din alea de blocare a rotilor. Cred ca e tot de la ambreiajul ratat care nu isi face treaba (pompez in continuare la stop, ca altfel nu intra in viteza). Si merge in salturi, cand o ia parca ma impinge cineva, cand e lenesa rau. E vreun furtun care poate fi gatuit sau e de la motorina (mi s-a parut ca de la ultimul plin face asa)?
              Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
              Mercedes W116 200D (Amalia)
              Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
              BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
              Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
              http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

              Comment


              • #22
                Sunt impresionat!! nevastamea uita repede cand ii explic una alta!!
                Masinile astea vechi au farmecul lor insa ca sa ajungi sa te bucuri de ele in stare perfecta tre sa bagi ceva banutzi in ele!! Dar merita...
                W110-2.0 D 1966
                W115-2.0 D 1971
                W123-2.4 D 1982

                Comment


                • #23
                  Aseara am fost undeva cu masina si am ajuns in vreo doua ore, desi era drum de 15 minute (intr-adevar era blocaj la gara din cauza ninsorii). Insa chiar daca ar fi fost drumul liber cred ca tot ajungeam tarziu. Ambalam motorul, insa nimic, demaraj spre 0- cred ca partenerii de trafic aveau impresia ca nu stiu sa bag in viteza. La dealul de langa Academia militara din Cotroceni de-abia am urcat (daca puteam si nu eram claxonata de autobuzele din spate as fi urcat-o pe trotuar, insa nici asta nu puteam face, n-avea destula forta). La intoarcere a mers si mai greu, am venit cu 15 km la ora, am febra musculara de cat m-am concentrat sa o controlez ca sa nu se opreasca - macar daca moare sa moara la mine la poarta . Dupa capul meu nepriceput ar fi mai multe posibilitati: ori motorina pusa la ultimul plin are ceva (chiar am remarcat ca de atunci merge mai prost), ori e vreun furtun infundat/indoit/sectionat, ori e pompa de motorina dusa (sau sorbul pe care il are si e de benzina s-a infundat), ori faza cu ambreiajul afecteaza tot sistemul de alimentare (la asta nu vizualizez deloc cum stau piesele pe acolo, cine are treaba cu ce), ori faptul ca am prins rau o bordura zilele trecute si s-a indoit toba de esapament ii afecteaza tot sistemul de evacuare (ca la desene animate, cand veverita introduce o nuca in teava de esapament si masina lupului se ineaca). Oricum intentionez sa ii pun motor de 3000 cat mai repede. Nu cred ca mai suport motorul asta mic.
                  Masinile astea vechi au farmecul lor insa ca sa ajungi sa te bucuri de ele in stare perfecta tre sa bagi ceva banutzi in ele!! Dar merita...
                  Am bagat bani de cate ori a fost nevoie, si mai bag de cate ori e nevoie. Nu asta e problema, ci timpul si faptul ca nu ma pot duce la orice atelier care sa se priceapa la tot ce are nevoie Amalia si sa incheiem odata cu fazele astea (cand aveam atatea drumuri de facut - asta e, mai bine stau acasa si ma apuc de curatenie generala).
                  Ma apuc mai incolo sa vizualizez scheme.
                  Last edited by catsomania; 02-16-2008, 14:46 PM.
                  Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                  Mercedes W116 200D (Amalia)
                  Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                  BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                  Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                  http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                  Comment


                  • #24
                    Daca bagi motorina de la toate porcariile de statzii... nu tzinetzi deloc la integritatea mea fizica, trai-l-ar... Na. Acu s-a infundat filomela... Trebuie bagat sharpele pe ea si scoshi circiiacii din rezervor.

                    Comment


                    • #25
                      Daca ar fi din cauza motorinei, banuiesc ca ar fi cea mai simpla treaba. Insa ma tem ca nu e numai asta. De la statia aia bag de cateva luni, ca e in drumul meu oarecum (cand mi se face dor sa trec pe langa o cobra kaki foarte frumoasa, ca sa vad daca mai e acolo). Am urmarit posturile voastre cu statiile de alimentare si din cate stiu nu e nici una mai cu motz. Daca imi ziceti ca cea mai buna motorina e cea forata de la mine din curte, sa mor eu daca nu sap si-mi fac put.
                      Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                      Mercedes W116 200D (Amalia)
                      Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                      BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                      Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                      http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                      Comment


                      • #26
                        Nu-i cazu. Fratele lu tata o arde cu petrol, daca ma pot exprima asha. Deci utilaje de foraj estem. Altceva ?

                        Comment


                        • #27
                          Si improvizezi o rafinarie dintr-o kukta.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Danny_bb View Post
                            Si improvizezi o rafinarie dintr-o kukta.
                            N-am. Astea-s pentru bucatari neexperimentati.
                            Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                            Mercedes W116 200D (Amalia)
                            Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                            BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                            Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                            http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                            Comment


                            • #29
                              Atunci bag-o pe ulei de rapitza. Sau de floare..

                              Comment


                              • #30
                                Va arde de glume. Mie nu.
                                Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                                Mercedes W116 200D (Amalia)
                                Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                                BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                                Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                                http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF