Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce ar putea fi asta?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi imi pare un sistem de deschidere automata a usilor din potbagaj cu ajutorul pompei de vaccum. Vezi daca duc la pompa de vid de la inchidere din portbagaj.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • Normal odata descuiat portbagajul cu cheia se deschid si usile ( la mine asa functioneaza ) ,pentru ce ar mai fi pus acel intrerupator suplimentar in portbagaj ?

      Comment


      • E romanesc daca te uiti un pic. A si daca membrana se duce dracu la pistonasul de inchidere portbagaj ..te poate salva ca nu prea ai + pe acolo permanent. E tziganeala oricum ce e acolo.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • Se pare ca dan nu e singurul cu problema asta

          Yesterday, 22:23 PM #2 padre_sogor
          Junior Member


          Join Date: Jun 2010
          Location: ramnicu valcea
          Motorizare : 2148 Age: 29
          Posts: 2
          : [Junior Member]



          Salut! Am o mica intrebare. Am un C 200 din 2002 si am gasit in portbagaj un buton in partea dreapta sus! Stie cineva ce actioneaza acest buton? Multumesc.
          Last edited by no problem; Today at 21:18 PM.

          Comment


          • M-am uitat în sfârşit şi eu în portbagaj, sub aripa dreaptă, sus. Ce am găsit ? Poate-mi spuneţi voi, că eu numai dau cu părerea. Îi căutam şi codul, după schiţele de pe net, dar pt. piesa asta nu găsesc nimic, doar pt. furtune, si pt. ţevuşca aia. N-o fi oare pompa ce închide uşiţa gurii rezervorului ? Nici nu ştiu dacă nu zic vreo prostie, sincer să fiu, niciodată n-am încercat să văd, dacă închid maşina din telecomandă, oare se blochează şi rezervorul ? Momentan nu pot să fac testul, nu pot închide portbagajul, maşina e încă în atelier, se vopsesc petele. Apropo: bagheta aia cromată de pe capota portbagajului (cod A 126 750 01 93 - Handle, rear lid), ştiţi cât costă ? 970 de lei, nu-i greşeală. La demontarea ei s-au rupt 4 din cele 5 şuruburi, e un pic şi zgârâiată, hai să mă duc ca omu' botezat, să întreb la magazin ... Când mi-a zis ăla preţul, mi s-a tăiat respiraţia. În schimb, emblema spate cât credeţi că este ? 40 de lei, şi iarăşi nu e greşeală.
            În ultimele 3 poze apare OZN-ul ăla din portbagaj, iar în legătură cu cablul din prima poză (ăla mai gros şi izolat la capăt cu scotch albastru) aştept tot aşa un verdict, e tot acolo în dreapta-spate, şi are codul A 126 540 26 35 pe el, poate ştie cineva să găsească după cod, şi destinaţia. Oricum, este ceva anulat ...
            Attached Files
            Last edited by Levi; 06-30-2010, 19:14 PM.
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • E instalatia vacumatica ..si da cand inschizi ar trebui sa se inschida si la rezervor.
              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

              now - bicicleta !

              0744 239 949

              WEB
              http://garajautodiag.blogspot.com

              Comment


              • Originally posted by Levi View Post
                M-am uitat în sfârşit şi eu în portbagaj, sub aripa dreaptă, sus. Ce am găsit ? ...
                Eu am gasit respectiva piesa in portbagaj (a fost schimbata) si am si intrebat aici despre ea...

                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • Originally posted by Levi View Post
                  bagheta aia cromată de pe capota portbagajului (cod A 126 750 01 93 - Handle, rear lid), ştiţi cât costă ? 970 de lei, nu-i greşeală. La demontarea ei s-au rupt 4 din cele 5 şuruburi, e un pic şi zgârâiată, hai să mă duc ca omu' botezat, să întreb la magazin ... Când mi-a zis ăla preţul, mi s-a tăiat respiraţia.
                  Respir din nou. Am reuşit să scot şuruburile rupte (prin electroeroziune - wow), filetele recondiţionate, sunt boier, am scăpat ieftin.

                  Dragi colegi, cu cablu' ăla din portbagaj, nu ştie nimeni ?
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Originally posted by sovieticool View Post
                    E instalatia vacumatica ..si da cand inschizi ar trebui sa se inschida si la rezervor.
                    Şi se închide Am făcut proba. E într-adevăr pompa vacuum pt. închiderea rezervorului, acţionează o tijă care intră într-o ureche pe uşiţă. Dacă laşi uşiţa deschisă, iese tija (concomitent cu blocarea uşilor), şi la câteva secunde se deschide totul, că ăsta-i DĂŞTĂPT, măi, îşi dă seama singur că nu s-a închis uşiţa ...
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Originally posted by Levi View Post
                      Dragi colegi, cu cablu' ăla din portbagaj, nu ştie nimeni ?
                      Salutam! Cablul acela, daca ai tensiune pe el, este cu siguranta cel ce alimenta pompa de benzina.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • Originally posted by tumar View Post
                        Salutam! Cablul acela, daca ai tensiune pe el, este cu siguranta cel ce alimenta pompa de benzina.
                        Zici tu ceva, că ţi se mişcă buzele Mersi, cred că ai dreptate, aşa că pot să pun deoparte un gând. Ai găsit undeva după codul cablului, sau ştii tu ?
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Intradevar cand vorbesc imi misc buzele. Ce spirit de observatie dezvoltat., dar sa continuam. Nu am gasit nici un cod al cablului , dar alt cablu cu tensiune sa treaca pe acolo nu i-as vedea rostul, cu toate ca s-ar putea sa mai fie unul si sa treaca prin zona aia,cel ce se duce la senzorul de pe grup. Dar aproape sigur cel din poza e cel de la pompa de benzina(cel de la senzor e mai subtire).
                          Last edited by tumar; 07-01-2010, 23:55 PM.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • Acel cablu e 100% sigur de la pompele de benzina si alimentarea la pompa webasto. Acolo ai un fir de 2.5mm care are o manta de fibre interesanta. Acel fir cand dai pe flacara la comanda webasto ar trebui sa ai pe el 12 v si ceva depinde cat de incarcata e bateria. Acei 12v vin sacadat .. 1 puls pe secunda cam asa.
                            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                            now - bicicleta !

                            0744 239 949

                            WEB
                            http://garajautodiag.blogspot.com

                            Comment


                            • Originally posted by tumar View Post
                              Intradevar cand vorbesc imi misc buzele. Ce spirit de observatie dezvoltat.:sp_ike
                              Încercam să fac o glumă, de bucurie că am aflat ce-i cu cablul respectiv. Dacă a fost plasată greşit, îmi cer scuze
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • Originally posted by sovieticool View Post
                                Acel cablu e 100% sigur de la pompele de benzina si alimentarea la pompa webasto. Acolo ai un fir de 2.5mm care are o manta de fibre interesanta. Acel fir cand dai pe flacara la comanda webasto ar trebui sa ai pe el 12 v si ceva depinde cat de incarcata e bateria. Acei 12v vin sacadat .. 1 puls pe secunda cam asa.
                                Ei, acum a apărut altă problemă ! Dacă alimentează şi pompa Webasto, e bai. Ţi-am mai spus undeva pe forum că nu găsesc pompa acolo jos, unde-i locul dumneaei. Lipsă. Dacă apăs pe flacără la comanda Webasto-ului, se aude un "tic" şi se aprinde becul verde, asta înseamnă că ar trimite curent în spate (cu intermitenţele de 1/sec, mă rog), dar n-are la ce ? Frumos mă aflu ....
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF