Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Intrebare despre rezervor !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    De mult vroiam sa dau rezervorul jos, de panou si bancheta+spatar stiam dar restul ma interesa. Legat de conducte, am achizitionat conducte noi pe care vreau sa le schimb ca intr-adevar astea sunt imbatranite plus ca una a si curs odata si am reparat-o pe moment. Eu la sfarsitul lunii plec din tara, daca masina nu se va da pana atunci...si din cum vad lucrurile...e greu cu finantele la toti..masina va ramane la mine si o voi pune la punct cum trebuie. Ma gandesc inclusiv la faza sa ii pun inapoi motorul de 3mii.

    Multumesc de sfaturi si va doresc o seara buna

    Comment


    • #32
      Inca un lucru de luat in considerare: inainte sa dati jos turul/returul, sa dati cu deruginol sa inmuiati mizeria findca si eu m-am chinuit un pic pana am dat-o jos. Sa aveti un vas landemana ca o sa mai curga conbustibil ce o ramas pe fundul rezervorului. Spor la treaba!
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #33
        Am citit din nou un topic pe benzworld unde afirma un tip ca de fapt odata cu golirea rezervorului nu mai ramane "gram" de benzina in rezervor.

        Eu stiam pana acum ca sorbul e la cativa milimetrii mai sus decat fundul rezervorului pentru a decanta eventualele mizerii.

        Daca a demontat cineva rezervorul poate sa ne spuna ce a constatat!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #34
          Originally posted by dan500se View Post
          Nu am uitat! Pozele au fost deja facute! Avand in vedere ca l-ai desfacut si tu, probabil ii cunosti principiul de functionare.
          Sper ca te ajuta!
          In teorie suna frumos, eu nu am reusit niciodata sa curat prostia asta de sonda, i-am inteles principiul de functionare, am desfacut-o, am curat-o , bibilit-o, nu a mers niciodata, am stricat vreo 3 si una am reusit s-o scap in rezervor, la una din cobrele de am avut-o. La 126 am renuntat la ideea de a curata-o.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #35
            Intr-adevar,la golirea rezervorului nu ramane o cantitate prea mare de carburant(doar cateva sute de grame).Rezervorul in interior are cateva chestii care sunt montate pe linia de fabricatie in faza premergatoare "incheierii"lui.Referindu-ma strict la rezervoarele de Mercedes,acea sita care se desfileteaza cu cheia de 32 intra intr-un "pahar" de plastic inalt de aprox.15 cm cu diametrul de vreo 20 cm ce are prevazute niste degajari in interiorul lui sub forma unui "melc"(daca il privesti din partea de sus),prin aceasta spirala carburantul decantandu-se dupa ce nivelul lui scade sub cei 15 cm.ai paharului.Furtunul de retur intra in acest pahar exact pana in dreptul sitei,carburantul fiind absorbit imediat pe tur.In extremitatea de sus a rezervorului exista o piesa de plastic(ca o "perna"goala pe interior) lunga si lata cat toata suprafata rezervorului si groasa de aprox.10 cm al carei rol nu am reusit sa-l stabilesc.
            CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

            Comment


            • #36
              Originally posted by dan500se View Post

              Eu stiam pana acum ca sorbul e la cativa milimetrii mai sus decat fundul rezervorului pentru a decanta eventualele mizerii.

              Daca a demontat cineva rezervorul poate sa ne spuna ce a constatat!
              Dupa ce am cumparat masina cu operatiunea aceasta am inceput. Dupa ce am dat jos rezervorul ca so curat si am constatat ca sorbul era mai sus cu cativa milimetrii. Instantaneu mi-am dat seama ca are rolul ca sa se decanteze mizeria acumlata in timp.
              Dupa golirea rezervorului am scos aproximativ 4L de benzinol cu gozuri.

              Pot sa va confirm ca ramane conbustibil in rezervor.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #37
                Salutare! Stie cineva cu se demonteaza clapeta pentru "fara plumb" din gura rezervorului la 560SEL cu catalizator? Trebuie s-o scot de acolo ca sa pot alimenta cu diesel ca altfel trebuie s-o tin deschisa cu bete/surubelnite. Nu vad nici o cleme nimic si mi-e sa n-o scap in rezervor.
                W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                W 124 `93 E250 D ex 300 D


                - Bond - James Bond.
                - `Dullah - Abdullah.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by mer_se280 View Post
                  Dupa ce am cumparat masina cu operatiunea aceasta am inceput. Dupa ce am dat jos rezervorul ca so curat si am constatat ca sorbul era mai sus cu cativa milimetrii. Instantaneu mi-am dat seama ca are rolul ca sa se decanteze mizeria acumlata in timp.
                  Dupa golirea rezervorului am scos aproximativ 4L de benzinol cu gozuri.

                  Pot sa va confirm ca ramane conbustibil in rezervor.

                  Ai fost indus in eroare de faptul ca l-ai tinut aplecat pe partea dreapta cand l-ai scos din portbagaj...De-aia ai mai scos cei 4 litri.
                  CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                  Comment


                  • #39
                    Salutare
                    Vreau sa va multumesc la toti de sfaturi si in special lui " cugino care mi-a dat o gramada de sfaturi(l-am terorizat cu telefoanele) Chestia e ca am dus masina la mecanic dar eu sunt si in perioada de recuperare dupa o operatie si nu am avut voie sa ies pe frig asa ca stateam in telefon ...ba cu mecanicul, ba cu cugino...etc
                    Operatiunea a fost ok, s-a gasit ca se picura de la retur. S-a dat jos rezervorul oricum si inauntru s-a descoperit mal de 1 deget. Ma mir cum de mai mergea saraca, apropo...sita NU era gaurita. Dupa rezolvarea problemei cu turul s-a trecut la curatarea rezervorului, schimbat furtunul de la tur la teava de alimentare + schimbat teava de alimetare din spate pana in fata in pompa cu una de cupru, nu mai are moarte
                    Cu ocazia asta s-a dat jos si chederul la portbagaj care era putin desfacut si nu puteam risca sa gasesc alte bucurii mai incolo, s-a curatat bine si acuma e brici.

                    O seara buna

                    Comment


                    • #40
                      Bine ca ai avut inspiratia si m-ai sunat,ca dupa mintea mecanicosilor...schimbai masina cu totul pana la urma.Bine ca s-a terminat cu happy end.
                      CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by cugino View Post
                        ...happy end.
                        Un happy end fericit!
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                        W126 500SE Nautical Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #42
                          ...happy end fericit care s-a terminat cu bine asa ca toate-s bune si frumoase pana la urma...
                          CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                          Comment


                          • #43
                            Salutare! O intrebare: plutitorul/sonda de pe W123 se potriveste pe W126? Intreb findca am un prieten care si-a achizitionat recent un W123 200D si azi a curatat plutitorul/sonda si am vazut ca tare seamana pe care o am eu pe W126 280SE.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #44
                              Sunt la fel.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                                Sunt la fel.
                                Hehe mare Domn, mare domn...multumesc Dl Nelu.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF